The Chronicles Of A Sad Little Man-Angryface

13.02.2006., ponedjeljak

Mobbing

Znate,drugovi,šta je to mobbing?

To vam je,kažu,novi pojam zlostavljanja i prekršaja.
Kad vas na poslu zlostavlja šef(nadređeni).
Kad vas "tuče",psihički maltretira,previše očekuje i zapovijeda...
A s nama neodraslima?
Škola?
Učitelji?
To nije mobbing?
A ako to nije,što je onda mobbing?
Čekaj,ja ne smijem odraslome pederu reć da je peder,jer je on odrastao a ja još 2-3 godine nisam i neću bit?
A kad su nam starci odlazili u školu,kad su ih učitelji smjeli isprebijat ko mrtve prasce?Onda se nitko nije žalio?Drug Tito ni imo niš protiv?
Ne.Demokracija je sve dopuštala.
Jer,zla djeca...treba ih tuć...ubit...puno toga.
Čekahj malo,evo primjera...u školi,seri učitelju...nema pravo...stvarno nema...evo za te,mladi učeniče,jedna lagana 1-ica(jedinica,kus,kljuka,komadina),a nekad bi u paketu dobio i slapjob.
Pa zar to nije super?A pogotovo kad tip nije u pravu?Da sam ja neki propalitet kojeg sile u školu i nema života(evo,srećom,nisam),i da znam da nemam ništa za izgubit,ja bih tog učitelja tako razbio da nebi znao dal je učitelj ili bolničar...To su gluposti...


Znate ono...ne bit loš prema odraslima...oni su odrasli...malo poštovanja...
Ej,ti,posranac od 12-13-14-15-16-17 godina,kako se usuđuješ srat odraslome čovjeku?E pa,ja,posranac,poserem mu se u usta pokvarena.,pa nek ima 20,46,66,ili 97 godina...
Trebamo svi...SVI bit isti i ravnopravni...to je moje mišljenje...znam...niko ga ne sluša...ipak,ja sam "dijete" ali to mišljenje,za moju dušu je istinito,dok ne navršim 18.A onda će bit sranja...

Imam nekih problema sa NEKOM ovih dana,nadan se da ih uskoro ne bude...Sincerely I hope,coz in the other way...it'll be a wasteland...
Pozdrav ljudi,pazite na................................................MOBBING!
- 10:35 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>