današnji dan

eyyyyyyyyyyy! ovo je moj prvi blog. nije da se se ponosim, ali ko ga jebe.zujo nekima će se sviditi a nekima ne. kako mi je danas baš loš dan bio.burninmad kad sam se vraćala iz kafića, usput m i je pala pokazna. malo bolje sam pogledala i vidim da je nema. onda sam u sebi rekla koji mi je kurac danas.headbang prvi dan nakon praznika i odmah nešto pogubim. headbangtako sam ljuta.burninmadmadburninmad danas me je jedan klinjo,ali ono totalno gnjavio. bio mi ga je pun kurac tako da više nisam mogla izdržat pa sam ga tako izbubetala da me više ne gnjavi. zašto mi mora dizat tlak bez vezeburninmadburninmadto je zasad sve. vidimo se.....nutnut
pozdravljam ivy, cass, marinu, carrie, maju i sve ljude koje poznajemsmijehsmijeh
pozdrav od angieludlud

ponedjeljak, 15.01.2007. u 23:26 ][ 18 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


...MoJ bLoGaCh...


-->ovdje cete moc procitat nesto o : smijeh
°meni
°mojim frendovima i frendicama smijeh
smijeh °mojim ljubavima
°mojim hobijima
... smijeh
smijeh ma ugl, o svemu <--




:::::NeKe SjIkIcE:::::


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


:::...:::LiNkOvI:::...:::


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
...~*ivy*~...kiss

dinosmijeh
birdshitlud


¨¨¨sOmEtHiNg LiL AbOuT mE¨¨¨


-->ime: angie
-->prezime: %
-->zivim: u Rijeci
-->slusam: skoro pa sve
-->navijam za: NK Rijekathumbup
-->volim: frendove
frendice
cokoladu
muziku
ples
komp
tv
-->ne volim: umisljenost
nepravdu
bol
kad me neko pila
svadju
lazove
kad netko glumi





Free Music - Music Lyrics

Music Lyrics - Free Music



Free Music - Music Lyrics


˙°˙..mY sTuFf..˙°˙