/*********************************************** * Disable select-text script- © Dynamic Drive (www.dynamicdrive.com) * This notice MUST stay intact for legal use * Visit http://www.dynamicdrive.com/ for full source code ***********************************************/ //form tags to omit in NS6+: var omitformtags=["input", "textarea", "select"] omitformtags=omitformtags.join("|") function disableselect(e){ if (omitformtags.indexOf(e.target.tagName.toLowerCase())==-1) return false } function reEnable(){ return true } if (typeof document.onselectstart!="undefined") document.onselectstart=new Function ("return false") else{ document.onmousedown=disableselect document.onmouseup=reEnable }
Just gonna stand there and watch me burn,well that's alright because I like the way it hurts,just gonna stand there and hear me cry,well that's alright because I love the way you lie. - Anđeo s greškom - Blog.hr
10.08.2010.
Just gonna stand there and watch me burn,well that's alright because I like the way it hurts,just gonna stand there and hear me cry,well that's alright because I love the way you lie.

Helou. :)
Naslov sam po sebi nema veze s vezom,samo mi se sviđa pjesma,iako osobno ne slušam Eminema.

I tako je par vas,ne znam zašto,moj prošli post shvatilo kao da se dosađujem.Ne znam zbog čega..Pročitala sam ga par puta i nigdje ne piše da mi je dosadno.Možda zato što čitam knjigu?
Nemojte se preplašiti za moje zdravlje,no ja obožavam čitati knjige.Ubija mi dosadu,a i mogu pustiti maštu na volju.Tako sam učena,knjiga je "zlato".Ne slažem se baš u potpunosti,no čitati jako volim.
Neki će reći štreberica.Zašto?Zato što jedino što pročitam je Alan Ford ili kako već :S i lektira,ona izborna-Bajka o ribaru i ribici?
Za čitanje knjige ti je potrebna i mašta.Netko je morao i pročitati knjigu,kako bi,većina vas navečer pogledala "Tračericu".
Znam ja po Luciji..nisam sigurna zna li ona uopće čitati :D

Ili ste zaključiti da mi je dosadno zato što sam sama doma?
TO je za mene raj :D.Uživancija.Godišnji odmor.Praznici .Kako god želite..

Jedan dan ću ići trčati s jelenom na Savu.Bože u šta se pretvaram.neka me netko,molim vas odgovori :D.
Karla ide trčati-svojevoljno.Da ste mi to rekli prije par mjeseci,smijala bi vam se.Iz tjelesnog imam takvu mršavu peticu,da je to strašno.No poklonio mi je (profesor),vjerojatno zato što mi je razrednik :D ili zato što bi mi pokvarilo prosjek (ili se nečeg napušio xD)..vjerojatno ovo drugo :/
Uglavnom trebali mi trčati jedan dan jedan kilometar..Toliko sam se izvlačila iz toga i onda me uvukao nespremnu..Kao i Moniku.
Da ste nas vidjeli.Strašno je bilo xD trebalo nam je oko 7 minuta :D a za peticu mislim da treba ispod 5..Hahaha.Dobile smo dva samo zato što jedan dobe oni koji ne pretrče xD..ali smo se smijale kao nikad..Svi su se smijali xD.
I sada ja idem trčati :S.Malo se dvoumim dok ovo pišem :D

Nekako sam se udjetinjila.Ima jedan crtić Flabjack..i već vam je očito sve jasno xD.
Jednostavno kada samo čujem tu riječ razveselim se,iako je crtić pomalo retardiran xD Nekako sam,mukom,pronašla cijele epizode na netu,pa uživam :D Vjerojatno mi je drag crtić jer me podsjeća na Loru,ona ga obožava gledati i uvijek me natjera da ga gledamo :D
Odmah nestane ozbiljna cura,koja čita ozbiljne knjige.I smije se.Kao njezina trogodišnja sestrična,samo ta "ozbiljna" cura razumje o čemu se radi.

Roditelji su se sjetili kako imaju viška bijele boje,te su odlučili obojati moj radni stol.Sada vam pišem sa poda..Monitor mi je na kompjuteru,tipkovnica na nogama,a miš na podu.Uglavnom,već im se gadi moj stol (iako se meni sviđa).Sav je ispikan (šestar,olovka),izrezan (škare,nož),išaran(olovka,bojice,flomasteri,markeri i neke sumljive boje),ofarban(tempere,vodene boje,lakovi za nokte,tinte).Jedino što mi je ostalo onako na moj način "umjetnički" išarano jest tipkovnica :( No sad ću morati paziti da stol bude čist.Biti će tako možda najviše mjesec dana ;)

U Crikvenicu vjerojatno ide sa mnom i Jelena.Ipak bi trebalo super ispasti.Nije ni tako loše vidjeti more na jedan dan.
I Matea je na moru.Ne znam jesam li to već napisala.Senilna sam,oprostite.A i dva u noći je tako da me niti ne čudi..Uglavnom,rekla je da ima puno zgodnih dečkiju i da se zabavlja.U Puli je koliko sam skužila.Ajme već buncam eto vam copy paste što sam htjela napisati:"Sigurno je tamo lijepo,zato što je tamo jako lijepo."Hahahahaha,stvarno trebam u krevet.Da nema mog Chromea ko zna čega bi se vi još načitali xD.

Pusa :*

01:29 - Komentiraj ( 16 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

O meni ^^

Ja sam jedna osoba koja bi dala sve da se na jednu noć ugase sva svijetla,kako bi se zvijezde jasnije vidjele,ne zato što mislim da su "romantične",već predivne..

[volim]
-kišu-ne uvijek,najčešće one rijetke,kratke po ljeti kada malo rashlade vrućine
-proljeće-obožavam kada nakon duge zime,opet mogu vidjet zeleno drvo..
-čitati-znam da to neki mrze (vjerojatno radi lektire,ni ja ju ne volim),no rađe bi pročitala knjigu nego pogledala film..
-smijati se-što se tiče toga,ja se stalno smijem.Svakakvim glupostima i smiješnim i onim ne baš tako smiješnim,ne mogu si pomoći,lako me je nasmijati..
-crtati-opušta mi mozak,isto kao i glazba,no ovo čak i više..
-muzika-nije da ne bih mogla živjeti bez nje kao većina vas (barem kako pišete,a i mnogi mi kažu),ali nekad mi zna čak i uljepšati dan..preferiram rock,metal,nekad i pop
-rock grupe-Evanescence,Nickelback,Nirvana..nisam neki veliki fan Gunsa,ali volim neke njihove pjesme..
-internet-ne znam što bi bez njega cerek..msn♥,facebook♥,youtube♥,blog♥..ah smijeh
-moje frendove-ali samo one najbolje,koji mi puno znače te su mi uvijek potpora,usprkos svađama,uvredama s pravim prijateljem se to uvijek popravi
-putovati-iako sam izvan Hrvatske bila samo u Americi (ne kažem da to nije ništa,ipak bila su to moja najljepša tri tjedna izvan Zagreba),volim upoznavati nova mjesta.Tako je i jedna od mojih "životnih" želja putovati svijetom..London,Pariz,Grčka,Amsterdam,Japan i Kina (no u Japanu i Kini bih rađe otišla na neko selo..)
-more-doista mislim da sam sretna što živim u Hrvatskoj,zbog takvog divnog mora...
-gitare-oduvijek sam htjela svirati gitaru,no pošto sam kao mala krenula u glazbenu školu,zapravo me se nije ni pitalo što bih ja voljela svirati,no jednom ću si i ja uplatiti tečaj gitare ^^
-kino-zato što svaki put kada sam s prijateljima u kinu,sjajno se zabavljamo,čak i ako je film loš,tada je zabava još i bolja wink
-obitelj-imam super obitelj i svi se slažemo, ne znam što bih bez njih..
-zabavu-zapravo di smo prijatelji i ja tamo je i zabava ^^
-zvijezde-nekad znam satima na balkonu sjediti i gledati u njih..doista u meni stvaraju zanimanje o svemu..nekako mi se sve razbistri dok ih promatram..

[ne volim]
-egoistične osobe
-zimu-nisam zimogrozna,ali me živciraju sve te stvari koje moram obući na sebe kako bi samo npr. otišla u školu..
-dvolične ljude
-ljude koji se prave kao da su ti prijatelji,no zapravo nisu,a to možeš prepoznati iz nekih postupaka koji te znaju povrijediti..
-bube-vrištim svaki put kad ih vidim ili kad mi se bar tako učini smijeh
-paukove-a tek njih..osim što ih ne volim,strašno ih se bojim
-one osobe koje mi govore stvari o mojem životu,a zapravo me (očito) ne poznaju
-laž-mrzim sve vezano uz to..nisam osoba koja laže,lakše mi je priznati istinu nego lagati nekoj osobi u lice,osobito ako mi je prijatelj-no mislim da kako ih zovu "slatke laži" kao što su reći frendici da je smršavjela iako se čak i udebljala,zato što znam da je opsjednuta debljinom,ne smatram lošim lažima.
-nepravdu-to mi je nešto najgore..nikad neću shvatiti nepravedne ljude i nepravda me nekad stvarno baca u bed namcor
-bahate i umišljene ljude-ima ih dosta,a ja ih kao takve ne trpim
-ženskaroše-.back off man! gade mi se takvi tipovi.fujj.


*Boja*-crna,ljubičasta,siva,bijela ♥
*Dan*-Petak ♥
*Mjesec*-Lipanj ♥
*Pjesma*-uh,puno njih..My immortal,River flows in you,Libar,The kill,Smells like teen spirit,Hero,Don't cry ♥..ima ih još
*Čaša-puna/prazna*-ovisi jesmo li popili vodu ili je natočili..vjerujem da sam realist
*Dan/noć*-dan
*Ljeto/Zima*-ljeto
*Knjiga/Časopis*-knjiga




Music ^^

Linkovi ^^


Welcome to my blog! :)

♥ Evanescence ♥

Photobucket

♥ Kurt ♥

Photobucket

♥ Slash ♥

Photobucket

♥ All Star ♥

Photobucket


credits
o Dizajn: SpeciaL DesigN o
o Kostur: duckdz. o