Fly on angelwings

26.08.2006., subota

Mislim da je vrijeme za novi postek....yes


Ovak...ovaj prijašnji post.....ZABORAVIT GA!!!!smokinjoj....ja sam opet sa bornom!!!!partyroflyesda!!!!!!jedan dan smo ga paula i ja nazvale i....tak je sve počelo!!!nakon toga tri dana odkad smo ga nazvale smo se našli tam u parku i tam smo zezali i tak....onda smo se opet našli na šalati i onda smo se dogovorili za kino,al na kraju nismo išli,jel niko nije mogo!!!al ok...jučer sam išla s paulom na pripreme i još sam čitavo jutro bila kod nje!!!dopisivala sam se s borno cijeli dan!!!potrošila sam dvadeset kuna u jednom danu....smokinbanglud!!!da.....ajme....neam pojma kaj da vam kažem!!!jedva čekam da ga opet vidim!!!!da!!!dobila sam jedan mail....kao o nekoj curi kaj je poginula zbog alkohola...ma....grozan je taj alkohol...e,da....jučer je kak ti trebo počet trening iz odbojke...i tak mi svi došli i mi čekamo,i čekamo ali profesora naravno nema....ja sam poludila!!!užas,jedva sam čekala da počne ta usrana odbojka,i onda dočekam,a profesor se ne pojavi!!!ma daaaj....htjela sam se ubitbang!!!meni se igra odbojka!!!da...kad smo paula i ja u parku igrale odbojku,odlučile smo se da odemo do školskog,i naravno ja the glupa sam ostavila loptuheadbangmadpuknucu....grrrr!!!!poludit ču!!!!nemogu je nikak nać,a bila je nova i bila je tak super!!!ajme škola počinje za prokletih osam dana....neeee nonononozalivenzalivenzaliven....nebi ja još u odvratnu školu....blago olly...ona ljepo ide u ameriku i boli ju đon....kaj ne olly...wink???no dobro....kak vam se sviđa moj novi naranđasti dizajn???kaj nije cool...cool???dosadio mi je onaj stari,pa sam morala nešt promjenit!!!btw:ljudim hvala vam na podršci...mislim za onaj post dolje...hvala....!!!u statistikama mi piše da pišem kratke postove..pa onda pokuševam napisat neki malo duži da se to promjeni,al mi baš ne uspjeva...neam blage veza kaj da vam pišem!!!zapravo ima nekaj....jedan dan smo paula,ivana i ja išle u grad...otišle smo u megić(ko i uvjek) i tam smo pojele...bla,bla,bla....onda smo se sjele na manduševac i ivana je rekla da ide kupit balon!!!lud...ja sam otišla s njom i kupele smo taj balon...onda smo ga nas dvije tam nosile po trgu i tak smo s tim balonom ušle u bus....smokin...otišle smo do školskog i tam smo ga zbušile da možemo udisat onaj helij...ajme...koja je to bila komedija...ja sam tam crkavala od smijeha,zajedno sa paulom i ivanom!!!bolio me trbuh od smijanja...ah....moramo radit malo gluposti,kaj ne???uglavnom,meni vam je sad super i hvala svima kaj mi ostavljate komentare...sad idem malo surfat po netu i tim glupostima....ajd uživajte mi ljudi i obavezno mi recite kaj mislite o novom dizajnu.....pusa!!!olly sretan put,kad god ideš...mah

Pusa svima!!!
- 15:29 - Komentari (70) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Evo i nešto o meni...cool


Beautiful Day
By U2
BestVideoCodes.com

obozavam U2!!!

Ime:tajana
Prezime:nije važno,već ga znate
Rođena sam:4.7.1993.
Godine:13 godina
Škola:I.G.Kovačić
Grad:Zagreb
Mail:tissauerica@hotmail.com
Najbolja frendica:Paula
Naj frend:Sven
Ljetujem na:Krku(uglavnom) =)
Navijam za:cerekDinamocerek
Najzgodniji nogometaš:kranjcar
Naj pjevač:seal,bono vox...thumbup
Naj pjevačica:enya...thumbup
Naj grupa:U2...thumbup
Naj jelo/piće:lignje,pizza,McChiken,kola,
jana s limunom,voćni sokovi...njami
Naj pjesme:Beautiful day,stuck in the moment,sve iz briljantina i od U2...
Volim:životinje,obitelj,frendove,
internet,izlaske,ljubav...
Nevolim:laži,prevare,narodnjake,
mučenje životinja...
myspace layout

myspace layout



blog Layouts

blog Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


ja sam rak po horoskopu...

MySpace Layouts

MySpace Layouts


I to je isto točno....smijeh

Pa malo abecede...da ponovimo gradivo...wink
A-auto..obožavam aute,,,ah...ko ne obožava???thumbup
B-nas mali bobek...mali je zakon!!!
C-cigarete...nemojte pušit
Č-čarape...mjenjajte ih redovito...dead,čokoladanjami
Ć-ćup
D-dinamo...boja mojih vena!!!hrvatska
E-ekvator...???
F-frendovi... thumbup
G-Grčka,najljepsa drzava nakon hrvatske!!
H-hrvatska-proud to bi croat
I-ivana...zakon cura i moja naj frendica
J-juha...nisam obožavateljica,al...rolleyes
K-kauč...malo izležavanja...
L-lubenica,lignje...
LJ-ljubav,ljeto...da...rolleyes
M-muzika,to je neki put jedina utjeha!!!
N-novac...nije najbitnija stvar na svijetu!!!
O-opraštati...odbojka...živom za odbojku
P-paula moja frendica od rođenja...yes
R-ruksak...obožavam svoj ruksak!!!namcor
S-naš ludi sven...totalno je lud
Š-štokić...najbolji profesor...definitivno!!!thumbupsmokin
T-tobi...najslađe malo,čupavo biće na svijetu...moj pas
U-ugriz(ljubavni) he he..naughty
V-vrisak
Z-zima,Zagrebcerek
Ž-žvake,žvaljenje
Evo ljudi da vas upoznam...ovo je cuks...smijeh


adopt your own virtual pet!



Myspace layouts

Myspace layouts


he he he...

blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts

Linkovi i counter party

Blog.hr

Radićka

Klara

Kata

Olly

Rotimica

Sven

Andrea

Valentina

Folly

Petra

Pa3shaa

Roby

Neffica

Nik@ i Stell@

Ofca


LPfan


Ivana


broken lady

MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout


paula i ja....he he he

Dosad vas je došlo...kunem se stavila sam ga na nulu...blondie je svjedok!!! ;)
Free Hit Counter
Get a Free Hit Counter

image hosting

image hosting


kak su medeni...makar kad maca naraste neće više bit frendovi!!!rolleyessmijeh

blog

blog



blog

blog

Neznam kak da se zove!!!

Još malo gluposti...smokin


dinamo ja volim....smokin...moj voljeni klub!!!







MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts