Fly on angelwings

29.05.2006., ponedjeljak

Robijev rođendan...


Da...rolleyes!!!!hm...u subotu smo bili na robijevom rođendanu....kak je bilo zakon!!!svi koji su bili pozvani,a nisu išli,nek im bude žao!!!mad hahahahaha.....u jedan smo se trebali nać ispred škole...i trebali smo tak negdje i krenut,al smo mi krenuli u pol tri...al dobro,rođendan je trajo do deset!!!nut...kad smo došli tam,prvo smo se svi napili soka i nažderali čipsanjami...onda smo otišli u teretanu!!!čovjek ima čitavu teretanu u kuči!!!ja sam bila tam na nekoj spravi i istegnula sam mišić,pa ma sad sve boli...no...šmrc,šmrc!!!onda smo igrali nogomet...cure su pobjedile deške 12:6!!!!party,koji luzeri!!!!robi se dodavo s loptm za ragbi....pa smo onda u teretani igrali odbojku!!!kak ja volim odbojku....thumbup!!!navečer smo paula,katrina,ivana i ja zaključale teretanu i tam smo pričale...o čemu...o dečkima!!!!onda smo se vratili u zagreb(bili smo u jastrebarskom)!!!jučer smo paula i ja bile u kinu.išle smo gledat film"zvati se kubrik",film je tak debilan,da debilniji nemre bit!!!tam samo upoznale neke dečke,kaj su totalno ružni....fuuuuuuuj!!!!!!!!!!onda su nas pozvali u megić....naughty al nismo išle....danas sam iz povjesti dobila pet!!!kak je perkovička zakon!!!perkovička i štokić su definitivno najbolji profesori!!!!thumbup al su fkt zakon!!!u osam idem na odbojku(jedva čekam),a sutra sam na porti...bwahahahaha,pa nek se moji iz razreda(6.a rules)muče na likovnom,a ja ču se zabavljat na portismokinnaughty,kak sam zločesta....sve vas kisam!!!!!cerek

Pusek!!!mahmahmah

p.s-kak je ovaj post kratki...a kaj češ...nemre svaki bit kobasica...rolleyes
- 13:33 - Komentari (117) - Isprintaj - #

22.05.2006., ponedjeljak

morate pročitat ovaj post!!!

ah...neznam odkud da počnem...banglud....prvo moram reć kak je bilo zakon na terenskoj nastavi!!!kad smo išli tam bilo je zakon...uvjek je najbolje u busu!!!robi je pričo viceve,pa smo umirali od smijeha!!!onda smo stali na pumpi...kak je bilo zakon...tam smo se zezali i žderali gumene haribo bombone...svi su kupili po dvije vrečice...onda je đuro napravio dugi bombon,negdje oko 50 cm,tak da je zavezo dvije vrečice bombona!!!!!!!!!zujoludnutnaughty!!!!!!!kad smo došli tam ovo je bila moja reakcija na hotel...eekeekeekeekeekeekeekeekeek!!!!!!!!kak je hotel z-a-k-o-n!!!!!!!sve je tak uređeno...a tek hrana!!!!sve ljepo složeno na stolove,tak da moš birat kaj oćeš jest....njami....vani su dva bazena!!!jedan veliki,jedan mali i jedan veliki!!!sastrane je i jeda jakuzi!!!!!!!dead!!!!!!!!oni koji nisu išli a mogli su,nek im bude žao!!!!!!!mad!!!u sobama imaš cijelu kuhinju...frižider,malu peč,gredence,čaše,zdjele,posude za kuhanje...sve!!!!!!soba ima jedan veliki krevet i jedan mali kauč!!!ja sam spavala u sobi s marijanom i trkuljom!!!e daaaaaa!!!!najvažnije..LJUDI NAŠA ŠKOLA JE OSVOJILA ZLATO U ODBOJCI!!!!!!!!!!hrvatskaTOOOOOOOOOOOOO!!!!!!vjerojatno mislite da sam ja spavala s marijenom na velikom krevetu...ali ste u krivu!!!marijana je spavala s trkuljom na velikom krevetu,a ja sam otišla na kauč...namcornutnaughty...hm...čudno zvuči!!!nismo spavali do pol četri...onda smo se iskrali iz sobe,pa smo otrčali kod dečkiju u sobu igrat bocu istine...hm...nebi o tome....zaboravila sam reč da kad smo došli smo ručali,pa smo otišli na vožnju brodom...prvi put sam taknula more ove godine!!!!!!onda smo išli u neki stari grad...kad smo se vratili u hotel smo išli gledat eurosong...kak smo jadni...tek smo trinaesti........headbangmad!!!!!!!!!grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........onda se počelo događat ono kaj sam prije napisala....sljedeči dan smo išli u hum,u najmanji grad na svijetu...nate kak je tam zakon...baš je zakon gradić!!!!thumbuponda smo išli u zvjezdarnicu "višnjan"...i tam je bilo zabavno...spavala sam samo tri sata,tak da sam unutra skoro zaspala...mislim...nije bilo dosadno,neg zanimljivo...i onda sam ono...ko priča za spavanje...smokin....da...onda smo krenuli za zagreb...nononono!!!neeeeeeeee........rekla je profa da če nas sljedeče godine vodit na sedam dana!!!!!!!party!!!!jedva čekam....kad smo stali na benzinskoj pumpi,robi je kupio red bull....kak je to fino...ko žvaka...njami...partythumbup...ale!!!wink..hm!!!ja sam kupila kolu,žvake,čips,bombone...više ni sama neznam...smokinparty....onda smo se zezali...a kaj bi drugo mi radili...smijeh!!!!!!!!!danas mi je štokić reko da je trebo ić s nama,al da nije mogo zbog utakmice....nonono....šteta,on je tak zakon!!!ja se nadam da će sljedeće godine ić s nama...uf... bole me prsti od tipkanja...ja sad idem pa-pa...ostavite mi komentara...puno...rolleyes...cerekwink

mahwavemahwavemahwave!!!!!!!!
Sve vas kisssssssssam!!!!!!!!
- 20:31 - Komentari (72) - Isprintaj - #

16.05.2006., utorak

Evo novog posta...


evo,napisah ja novi post...danas je bilo tak dosadno u školi!!!!prvo likovni...morali smo tam rezuckat neka sranja,pa crtat...ni sam profesor nezna kaj bi s tim...mrzim likovni!!!onda sat razrednika...marijana je rekla da oće sjedit s ivanom i dobro...onda me raska pitala s kim oću sjedit,a ja sam joj rekla s bilo kim,zato kaj je paula sjedila s katarinom,andrea s tenom i tak neke gluposti,al je meni paula rekla da ćemo zadnjih mjesec dana sjedit samnom pa na kraju nije!!!!!!!trebala sam ić kod katarine,al baš nisam bila raspoložena,pa sam ju zamolila za neki drugi dan...sutra će doć ljudi iz razreda,pa se idemo vozit...onak...da malo vratim formu koju sam izgubila prek zime...zaboravila sam reć o hrvatskom...koja je to glupača!!!!mi smo morali pisat test iz književnosti!!!!PROFESORE,VRATITE SE!!!!!!!!!!!!zaliven!!!al znala sam više nego kaj sam očekivala...čudo...mislim...ja da znam hrvatski...da...sad idem malo mučit psa...nutnamcorzujoludnaughty...šalim se...pusek svima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!e,skoro sam zaboravila!!!vratila sam se...čudan post ali...jedva ćekam terensku!!!mora da će bit ludo!!!ivana je dobila zeca!!!bas je medeni!!!da,da,nikak da se ugasim,ajde booook!!!!

Hvala na komentarima!!!!Puuuuuuuuusssssssaaaaaaaaaa!!!!!!!!!mahwavemahwavemahwave


MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 14:25 - Komentari (44) - Isprintaj - #

13.05.2006., subota

...ahhhhhh....super dan

Jučer je tak bilo zakon!!!ujutro smo "čistili" školsko igalište,ja sam samo malo nekaj pomela...poslje je bilo zakon,išli smo igrat picigin i odbojku...baš je bilo ludo!!!nut...da,da,da...došla sam doma i najela se i čim sam poručala me nazvala paula da idem s njom u dućan.kupile smo tri LUFLEE čokolade!!!njaminjam,njam,njam kak je to fino!!!!thumbupkasnije sam otišla kod paule,pa smo pozvale svena,juraja i antuna da dođu na mrtvačnicu...znate koji su oni luđaci!!!!al su ZAKON!!!igrli smo odbojku,pa smo počeli pričat o curama,dečkima pa su onda oni počeli pričat o grudnjacima...luddeadnutnaughty!!!!paulini su otišli u amsterdam pa su ona i petra same doma...kod paule su trebale prespavat ivana i sara,al ne kraju nisu zato kaj su rekle da nemogu zbog utakmice il tak nekaj...kaj ja znam...al na kraju je paula saznala da je ivana otišla spavat kod sare...pa je onda paula pozvala mene da dođem tam spavat!!!zijev!!!baš je bilo ludo!!!tukle smo se s jastucima,gledale "honey"!!!film je ZAKON!!!jessica je super zgodna i super pleše...kako smo se nažderale sladoleda....čipsa,kole,pice....ufnjami!!!nismo spavale sve do pol pet,zato kaj smo stalno mislile na naše ljubavicerek!ja sam tak zaljubljena...cereknemre proć ni jedan tren,a da ja ne mislim na njega...cerekaaahhhh!!!sad idem ostavljt komentare!!!!!!!BOOOOOOOOOOOOOK!!!!mahmahmahwavewavewave


Pusa svima!!!!!!!!!!!!



myspace layout

myspace layout


- 20:19 - Komentari (53) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Evo i nešto o meni...cool


Beautiful Day
By U2
BestVideoCodes.com

obozavam U2!!!

Ime:tajana
Prezime:nije važno,već ga znate
Rođena sam:4.7.1993.
Godine:13 godina
Škola:I.G.Kovačić
Grad:Zagreb
Mail:tissauerica@hotmail.com
Najbolja frendica:Paula
Naj frend:Sven
Ljetujem na:Krku(uglavnom) =)
Navijam za:cerekDinamocerek
Najzgodniji nogometaš:kranjcar
Naj pjevač:seal,bono vox...thumbup
Naj pjevačica:enya...thumbup
Naj grupa:U2...thumbup
Naj jelo/piće:lignje,pizza,McChiken,kola,
jana s limunom,voćni sokovi...njami
Naj pjesme:Beautiful day,stuck in the moment,sve iz briljantina i od U2...
Volim:životinje,obitelj,frendove,
internet,izlaske,ljubav...
Nevolim:laži,prevare,narodnjake,
mučenje životinja...
myspace layout

myspace layout



blog Layouts

blog Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


ja sam rak po horoskopu...

MySpace Layouts

MySpace Layouts


I to je isto točno....smijeh

Pa malo abecede...da ponovimo gradivo...wink
A-auto..obožavam aute,,,ah...ko ne obožava???thumbup
B-nas mali bobek...mali je zakon!!!
C-cigarete...nemojte pušit
Č-čarape...mjenjajte ih redovito...dead,čokoladanjami
Ć-ćup
D-dinamo...boja mojih vena!!!hrvatska
E-ekvator...???
F-frendovi... thumbup
G-Grčka,najljepsa drzava nakon hrvatske!!
H-hrvatska-proud to bi croat
I-ivana...zakon cura i moja naj frendica
J-juha...nisam obožavateljica,al...rolleyes
K-kauč...malo izležavanja...
L-lubenica,lignje...
LJ-ljubav,ljeto...da...rolleyes
M-muzika,to je neki put jedina utjeha!!!
N-novac...nije najbitnija stvar na svijetu!!!
O-opraštati...odbojka...živom za odbojku
P-paula moja frendica od rođenja...yes
R-ruksak...obožavam svoj ruksak!!!namcor
S-naš ludi sven...totalno je lud
Š-štokić...najbolji profesor...definitivno!!!thumbupsmokin
T-tobi...najslađe malo,čupavo biće na svijetu...moj pas
U-ugriz(ljubavni) he he..naughty
V-vrisak
Z-zima,Zagrebcerek
Ž-žvake,žvaljenje
Evo ljudi da vas upoznam...ovo je cuks...smijeh


adopt your own virtual pet!



Myspace layouts

Myspace layouts


he he he...

blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts

Linkovi i counter party

Blog.hr

Radićka

Klara

Kata

Olly

Rotimica

Sven

Andrea

Valentina

Folly

Petra

Pa3shaa

Roby

Neffica

Nik@ i Stell@

Ofca


LPfan


Ivana


broken lady

MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout


paula i ja....he he he

Dosad vas je došlo...kunem se stavila sam ga na nulu...blondie je svjedok!!! ;)
Free Hit Counter
Get a Free Hit Counter

image hosting

image hosting


kak su medeni...makar kad maca naraste neće više bit frendovi!!!rolleyessmijeh

blog

blog



blog

blog

Neznam kak da se zove!!!

Još malo gluposti...smokin


dinamo ja volim....smokin...moj voljeni klub!!!







MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts