my story ^^

05.12.2007., srijeda

9.

Kad je završio i zadnji sat sve smo spremile i skupa izašle iz škole , ispred škole dogovorile smo se kad i gdje čemo se nači danas ...
Odlučile smo da čemo se naač u 4 tamo i tamo xD
(živile smo blizu) tako je ona samnom ostala čekat Rikua...
kad je konačno izašao, izašao je sa jednim tako zgodnim dečkom...
malo smo se obo dvije zacrvenile , vidila sam da me Riku nije vidio pa da je tražio okolo ...
viknula sam mu Rikuu, i on se okrenuo ...
-hyy kako ti je bilo prvi dan u školi
-- ... super , a da ovo je Yuuna
i tak su se oni dvoje upoznali a onda je on nas upoznao sa onim dečkom , rekao nam je da se zove Ritsuka...(poznato?)
išli su sa nama nekih pola puta i onda je prvo otišo Ritsuka pa Yuuna...
I onda smo ja i Reikuu išli pješke kuči ja sam samo šutila i bilo mi je onak malo čudno da idem sa dečkom kuči da sa njim živim i tak...
(ja)-Riku mogu te pitat par pitanja?
Naravno ali neka ti možda neču znat reč ^^
-od kad ti živiš ovdje???
Ja paaa... dosta dugo mislim od nekih 6 ili 7 godina ...
-a gdje su tvoji roditelji ???
moji roditelji su ti ... mrtvi i (pogledao je u pod)
-a oprosti nisam znala...
- a možeš li mi reči kako sam ja ovdje došla???
(okrenuo je glavu i imao je nekakav tužan pogled )
onda sam se sjetila da sam si obečala da neču više razmišljat o prošlosti , pa sam mu rekla da mi na to netreba odgovorit ...
...i evo nas konačno kuči...
(sad je 1 : 30 h)xD
---da znm da je ovaj nastavak malo dosadan al ajde xD---

---------

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.