my story ^^

26.11.2007., ponedjeljak

7.

Probudila sam se sva uplakana i sjela na krevet ,
Vidila sam na podu Rikua kako spava i samo se nasmijala , htjela sam se dignut sa kreveta da ga probudim sišla sam sa kreveta i vidila na onom djelu noge gdje me ugrizla zmija da mi je bilo omotano...
Onda sam se sjetila one male vile i vidjela je na krevetu kako spava...
Bila mi je jako važna jer mi je to bilo jedino što sam imala od moje mame...
Stavila sam ju u jednu ladicu u koju sam stavila jednu krpu i ostavila otvorenu ladicu , i ostavila sam ju da spava...
Probudila sam Riku-a i rekla mu da moramo u školu...
Obukli smo se i doručkovali...
Dok smo jeli ja sam samo prčkala po tanjuru i razmišljala o mojima .
Kad sam pogledala Rikua vidila sam da me gleda samo sam se zacrvenila i opet išla kopkat po tanjuru .
Onda me pitao što mi je i zašto ne jedem !???
Rekla sam mu da nije ništa da samo nisam gladna ...
Uzeli smo torbe i krenuli u školu , škola nam nije bila daleko. Po putu smo pričali i šalili se tako da smo brzo došli do škole , odveo me kod učiteljice da mi kaže u koji ču razred itd...
I onda mi je učiteljica rekla da idem za njom jer če me odvest u moj razred ...
Došli smo u učionicu i svi su več bili unutra , pregledala saam razred i vidila da nema Rikua pa sam bila malo tužna ... (normalno kad je on bio jedini koga sam poznala...)
Pred svima je rekla da se ja zovem Hanon (((promijenila sam joj imme))) xD
I onda mi je rekla da sjednem kod jedne cure , otišla sam i ona mi se samo smiješkala

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

20.11.2007., utorak

6.

odjednom sam se našla na nekom mjestu punom prirode , svugdje oko mene je bila priroda i jedan veliki vodopad...
Ja sam ležela na podu i onda sam se dignula , i između dva drveta se stvorila neka svijetlost i iz nje je neko počeo izlaziti , vidila sam da je to bila neka žena ali je nisam dobro vidjela od te svjetlosti...
Kad je izašla ta svijetlost je nestala , vidjela sam da je imala dugačku i svijetlo plavu haljinu ... I imala je dugačku plavu kosu (ne baš plavu mislila sam na žutu)....
Kad sam joj vidjela lice odmah sam je prepoznala i počele su mi curiti suze ( zbog sreče) potrčala sam prema njoj , zagrlila što sam ju više mogla i pogledala sam ju u oči pitala : ti si stvarno moja mama??? Gledala me u oči i njoj su počele curit suze , još smo se jednom zagrlile ...
A od drveta (iza drveta...) je počeo izlaziti neki čovijek samo sam ga pogledala ali ga nisam prepoznala , digla sam se ne noge i pitala ih gdje sam ja i kako sam ovdje došla ???
Rekli su mi da su oni došli u moj san da mi objasne par stvari ...
Sjela sam na jedan kamen i rekla im da onda počnu pričati ...
Ovako :
Ti nisi od ovdje
-kako to misliš?
Oprosti ali ti to još nemogu reči ...
Ali mi smo tvoji pravi roditelji!!!
Nebrini za one roditelje koji su mrtvi ali nisu tebi bili ništa u rodu sada ti nestignemo objasnit ali zato če tebe odsada čuvati onaj anđeo ^^
-tko je on?
Otkrit češ vremenom ^^
(več me je počelo živcirati što mi nisu ništa mogli reč)
ispružila mi je ruku i u njoj je bila jedna mala ...nisam ni ja znala šta je to neka mala vila
imala je dugačku i ljubičastu kosu ...
i pogledala i rekla mi hyyy
-mama šta je to ...???
ona če ti pomagati uzmi ju
uzela sam ju i odjednom mi je sve počelo biti mutno
mama mi je rekla da sutra budem dobra u školi i ja sam počela plakati
potrčala sam za nima i zagrlila sam i mamu i tatu i rekla im da ih jako volim i da ih nikad neču zaboraviti...
i u ruci sam čvrsto držala onu vilu.............
to je ta mala vila :
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

17.11.2007., subota

5.

oprostite za kratak post al nisam stigla napisat više ^^
-------------------
Vračali smo se kuči i odjednom se zemlja oko nas počela trest , svi ljudi koji su bili oko nas pobijegli su u kuče ... Ja sam samo stajala i gledala sve to bilo je sve kao usporeno ali me je onda neki glas vratio Riku me zvao , rekao mi je da brzo bježim kuči , da če on doči odmah ...
Ja sam potrčala da krenem prema kuči ali je odjednom ispred mene iz zemlje počela izlazit ogromna zmija , bila je ogromna veča nego kuča... Ostala sam na mjestu i usta su mi se otvorila do poda ( XD) , a sa njom još par manjih zmija ... počela sam trčati u drugom smjeru , odjednom me nešta jako zabolilo na nozi , mislila sam da to nije ništa i nastavila trčati , nisam puno trčala ali sam se osiječala jako umornom , sjela sam na pod i digla hlače do koljena i vidila da na nozi imam ugriz od zmije i neznam od kud ali kraj mene je sletio onaj crni anđeo vidio je ugriz od zmije i gledao me jako zabrinuto . Više nisam uopče mogla ništa pomaknuti i srušila sam se on me uhvatio i dignuo . Ja sam vidila još samo njegovo lice i oči su mi se počele zatvarati..........
lud
nestignem u zadnje vrijeme pisat baš puno pa če vam to bit za sad ^^


11.11.2007., nedjelja

4.

naglo sam se digla sa kreveta i još zijevala kad sam skroz otvorila oči nisam znala gdje sam bila , bila je to neka mala soba unutra je bio samo krevet i jedan veliki okrugli prozor ...Otišla sam prema vratima i otvorila ih izašla sam iz sobe u jedan mali hodnih bila su dva vrata otišla sam u jedna i tamo je bila mala dnevna soba a onda sad čula da je nešta u onoj drugoj sobi mislila sam da je lopov ili nešta tako , skupila sam hradrost i otišla u tu sobu . Tamo je bio neki dečko , pitala sam ga ko je on okrenuo se prema meni i
--probudila si se ...
-tko si ti
--ja sam Riku od sada živiš samnom , iči čemo zajedno u školu i nadam se da če ti se svidjeti ovdje
Još sam ga sva zbunjena gledala, nije bio niti malo stidljiv samo mi se smješkao ...
Vidio je da mi je bilo skroz neugodno ni da nisam znala ni gdje sam ni ništa ...
Uhvatio me je za ruku i odveo u dnevnu sobu on je sjeo na krevet a ja sam stajala i samo ga gledala rekao mi je da se sjednem i ja san sjela do njega ...
Pitao me je kako se ja zovem i ja sam mu rekla Haari
Pitala sam ga gdje sam i rekao mi je da se obučem da idemo malo prošetat , rekao mi je da je siguran da če mi se svidjet
Otišla sam u sobu i na podu vidjela neki kofer otvorila sam ga i unutra vidjela sve moje stvari , obukla sam jednu plavu trenerku i neke đins hlače ...
Izašla sam iz sobe i on je prošao kraj mene otvorio vrata i čekao još samo da ja izađem kad sam izašla nisam mogla vjerovati onome šta vidim ... Nije bilo kao i kod mene gdje sam živila nego je sve bila priroda , isped kučice bio je jedan putič napravljen od kamenčiča , i par kuča , bilo je puno drveča cviječa nije bilo kao i kod mene u gradu ...
Onda sam čula kako me neko zove , Riku je bio več na pola puta potrčala sam prema njemu , i nastavili smo hodat , pitao me je kako mi izgleda ovdje ,rekla sam mu da nikad nisam vidjela ništa ljepše , i pitala sam ga kamo idemo , rekao je u njihov grad , več sam si ga zamišljala sve sam si zamislila , kad smo došli nije bilo baš sve preljepo bila je priroda ali ipak neke su kuče bile napuštene , a neke čak i srušene ....
Pitala sam ga šta se desilo sa tim kučama ali je napravio samo neku tužnu facu i nastavio hodati , nisam mu htjela dosađivati pa sam odlučila to otkriti neki drugi put ...
------------------------------------------------------------------------------------------
stvarno oprostite ak je nekom to malo al ja to tek pišem i još izmišljam priču , nebi ju ni trebala pisat na blog ali ju želim podijelit sa vama ^^
i da stavila sam sliku u boxu ko sam ja u priči ^^
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
i imam novi post na drugom blogu ^^
http://blueangel4ever.blog.hr/

08.11.2007., četvrtak

3. dio ^--^

Spavala sam i čula sam jaku buku ali mi se nije dalo buditi probala sam zaspati ali sam osjetila da me neko dira kad sam otvorila oči vidjela sam nečije lice i dobila infarkt haaha ma zezam se onda sam vidila da je to on
-opet ti znači opet sanjam
on se samo nasmijao vidila sam da sa jedne strane nije bilo zida i skužila sam da me došao osloboditi kao što mi je rekao
Uzeo me kak se kaže u naručje neznam al znate kak mislim , i poletio sa mnom nisam mogla vjerovat oduvijek sam htjela odletjeti samo tako . i neznam šta je nakraju bilo tamo dole u zatvoru ...
Pitala sam ga zašto mi pomaže , nije mi htjeo odgovoriti i nastavio je ,
-gdje me vodiš???
-- vidjet češ , odvest ču te na sigurno mjesto
-molim te reci mi zašto mi pomažeš
-- otkrit češ i sama
pogledao me i ja neznam šta mi je bilo ali sam se sva zacrvenila ...
nisam na njega bila ljuta zbog onoga što je napravio mojim roditeljima neznam ni ja sama zašto ,samo sam se osiječala tužno ---
Nastavila sam ga tako ispitivati još dosta ...
- mogu te pitati samo još jedno pitanje ???
--konačnoo
pogledala sam ga ljutim pogledom i opet ga pitala zašto je to napravio mojim roditeljima???
-to zapravo nisu tvoji roditelji a drugo ču ti ispričat neki drugi put ..., sad ču te odvest u neko malo selu u kojem češ odsada živjeti
-odlučila sam još spavat prije nego što dođemo ...

i nadam se da ču što prije napisati nastavak ehe
i da danas sam dobila MAX tv heh čauu

06.11.2007., utorak

prvi post ^^

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
evo odlučila sam napraviti i blog samo za moju priču kako mi je i bruise pristine rekla ^^
iako je prvi dio još na onom blogu, na ovom ču počet od drugog nastavka ^^
u boxeve ču stavit slike od likova i to samo čete malo čekat pa tek radim plog eek , evo priča ^^ :

Kad sam se probudila nije mi baš bilo sretno probudila sam se u zatvoru 0_0 !!! Došla sam blizu vrata i pitala jednog policajca zašto sam ja ovdje , počeo mi je vikati kako se ne sramim to i pitat , i reko mi je kako sam mogla ubiti moje roditelje , tako sam ga začuđeno gledala i počele su mi curiti suze . Počela sam mu vikati da to nisam bila ja . onda sam čučnula na pod i plakala sam i odjednom su mi se u glavi počele stvarati neke slike sjetila sam se onog anđela sa crnim krilim koji mi je rekao da če mi pomoči ali da neču baš bit sretna zbog te pomoči.
Dignula sam se i htjela reč policajcu da je to bio on ali onda bi mislio još da sam i luda pa bi još i u ludnicu .! Sjela sam na krevet i nisam više znala šta ču več je bio mrak !!! Zaspala sam i naravno imala nočne more ali su se odjednom prekinule i došao je opet on onaj anđeo . Kad sam ga vidila nisam mogla odmah sam potrčala prema njemu i u suzama počela vikat zašto si to napravio !?!?!? On je šutio i gledao me i ja njega , rekao je da ne brinem da če me brzo doč spasiti , okrenuo se i krenuo u mrak ja sam potrčala prema njemu i počela ga udarati što sam jače mogla ali (ja sam ipak cura )to njega nije boljelo, okrenuo se i pogledao me sa tako strašnim pogledom da sam ostala na mjestu i on je nastavio i više ga nisam vidjela .

i evo to bi bilo to ^^ yes
a sad komentirajte njami
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.