Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

smijehNa ovom blogu možete čitati o našem dugogodišnjem i dovječnom prijateljstvu i našim ludorjama koje svakodnevno radimo...užiwajte!!!!smijeh

cool blogovi

Thoughtless
petra
Rap
tina & anty
monita
patty & teichy
barby & anty
black vampire
boki & ira
rap girl
curke
tinejđerica
principessa
livemylife
karla & lea
martin svijet
*lodache*
honey
kate dizajn


NeŠto o NaMa

BY ANTY:

Ime:Antonela
Nadimci:Anty,Nelly,Nenči,Nella
Dan kada sam došla na svijet: 11.04.1994
Horoskop:ovan
Volim:frendice,frendove,njega,
muziku,zajebanciju...
Ne volim:umišljene,samoću,laž
Best frendice:Patty,Andy,Dijana,
Barby,Ivana,Nella
Best frendovi:Boki,Riči,Nejkada,
Igor,Teić,Marko...

smijeh wave

BY PATTY:

Ime:Patricia
Nadimci:Patty,Pa3sha....
Dan kad sam došla na svijet:18.10.1995
Horoskop:vaga
Volim:frendice,pse,zajebanciju,muziku,
ples...
Ne volim:umišljene,dvolične,satelite
Best frendice:Anty,Ivana,Dijana,
Teychy...
Best frendovi:Robi,Marko,Marin,
Denis...
smijeh wave

Sve i svašta ;)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

četvrtak, 26.07.2007.

Evo da napisem novi post ;)

Nemam bas neki poseban razlog zasto pisem ovaj post...mozda zato
jer sam se probudila i shvatila da trebam napisat novi post =)...ah,jučer
sam bila s Markom u skloništu i cjelo vrijeme smo se zajebavali a navečer smo isli radit grafite,
nekoliko nam ih nije uspjelo ali smo sa drugim sprejevila isli preko toga i popravili...mi radimo grafite,
zajebavamo se i
sve 5 kada meni odjednom doslo slabo...ja pitam njega ako ide samnom do mene da popijem malo vode
i da cemo odmah uzet neke kekse ili nes....on je na to odvratio da oce samo da do kraja popusi,ajd dobro
nakon 5 minuta odlucila sam ic malo na zrak jer mi je stvarno bilo lose,izaden van,i ispred sklonista izrigala se
ko nikad do sada,ovaj se najprije derao na mene da cu ja to cistit a poslje da mu pomognem radit grafite...
za to smo okrivili baku kod koje smo jeli neke njoke s gulažom...fujjj....onda smo izmisljali
neke gluposti i zajebavali se...neki dan sam bila do Ivane a kasnije je dosao i Nejc,pozvao nas je
na rockas tako da ce Ivana sutra doc do mene i u subotu cemo zajedno do njega...ja se nadam da
ce biti jednako dobro kao i na mom kada smo...upsss malo previse pricam...uglavnom na mom rockasu nam je bilo
super,barem meni,bas onako kako sam ga zamislila,bilo je posljedica ali nema veze...heheheh....joj,sta da vam vise pisem
e da zbog onog i sta sam isla pisat...na onom mom blogu lodache4ever.blog.hr
sam malo previse toga pisala pa kada mi je stari dosao na taj blog je popizdio tako da cu sada na njega vise stavljat
spotove,pjesme i tako a oan ovom pisat posteve...pa ce tu biti zanimljivije =)...neki dan sam se cula sa bivsim deckom a i
best frendom...nas razgovor je pocveo svadom a kasnije smo postali opet frendovi ko i prije....a sljedeci dan smo opet i prohodali...
pipliči moji ja stvarno neznam vise sta pisat pa vas sve puno,puno pozz i kissam...komentirajte =))

|Komentiraj 87| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.