Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

smijehNa ovom blogu možete čitati o našem dugogodišnjem i dovječnom prijateljstvu i našim ludorjama koje svakodnevno radimo...užiwajte!!!!smijeh

cool blogovi

Thoughtless
petra
Rap
tina & anty
monita
patty & teichy
barby & anty
black vampire
boki & ira
rap girl
curke
tinejđerica
principessa
livemylife
karla & lea
martin svijet
*lodache*
honey
kate dizajn


NeŠto o NaMa

BY ANTY:

Ime:Antonela
Nadimci:Anty,Nelly,Nenči,Nella
Dan kada sam došla na svijet: 11.04.1994
Horoskop:ovan
Volim:frendice,frendove,njega,
muziku,zajebanciju...
Ne volim:umišljene,samoću,laž
Best frendice:Patty,Andy,Dijana,
Barby,Ivana,Nella
Best frendovi:Boki,Riči,Nejkada,
Igor,Teić,Marko...

smijeh wave

BY PATTY:

Ime:Patricia
Nadimci:Patty,Pa3sha....
Dan kad sam došla na svijet:18.10.1995
Horoskop:vaga
Volim:frendice,pse,zajebanciju,muziku,
ples...
Ne volim:umišljene,dvolične,satelite
Best frendice:Anty,Ivana,Dijana,
Teychy...
Best frendovi:Robi,Marko,Marin,
Denis...
smijeh wave

Sve i svašta ;)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

petak, 06.07.2007.

Evo da se malo javim....

smijehEj ljudeki....nisam se baš dugo javljala....ovi praznici su mi super...
po cjele dane me nema doma ili sam vani ili na moru....
ja i Patty smo si postale
najbolje frendice sa Markom i Martinom a prije ih nismo
mogle podnjet...3.7 je bio 16
roćkas od Martine....nije ga baš slavila nego smo
mi četvero bili u jednom
malom prostoru kojeg mi zovemo sklonište i tamo se zajebavamo pričamo i

tako....ubiti po cjele dane smo tamo....nut
sada smo si to sve preuredili tako da nam je tamo super...cak imamo i
wc....ali ne preporucam tamo nikom ic jer je jako gadno....jos kada se Tina tamo posrala...užas....danas Patty i Tina idu u London
tako da cemo ja i Mark ostat sami...namcorsmrchno....sada mi je dosla neka rodbina iz Australije pa moram biti s njima i tako...full bi voljela vidjet neke osobe iz razreda iako sam neke vec vidjela ali...neki dan sam isla sa sestricnom na more i ona kao govori neka stavim cd od Avril...kada sma ga izvadila imala sam sta vidjet...popizdila sam....bio je sav oguljen i to original cd...kasnije sam saznala da mi je to napravio brat...sada s njim vise uopce ne pricam....burninmad...inace opet sam zaljubljena no ovaj put u pogresnu osobucerek...iako mi svi govore da smo ja i ta osoba savrseni jedno za drugo ja ne mislim...ja tu osobu obožavam....cerek...moram priznat da sam se u jednu osobu jako razočarala tj. mog best frenda Bokija....cula sam da dok je bio sa mojom takoder best frendicom da je hodao sa još njih 5 a i njenom sestričnom...meni je on još uvijek dobar frend ali me ovo malo iznenadilo jer nisam to očekivala od njega...i tako...Barby ako budes citala ovaj post plizz me nazovi da te cujem i da se jedan dan dogovorimo za na more....na podjeli su mi rekli da si na Lošinju pa kada se vratiš me plizzz nazovi...greedynaughtynut
ajde pozz ljudi kissam vas sve....smijeh

|Komentiraj 1| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.