† I'd crawl through broken glass to you... †

srijeda, 11.01.2006.

Punch me I bleed (već je jednom bio ovaj naslov)

Ovaj blog nije otvoren kako bi frustrirani ljudi izražavali svoje frustracije.To možete i na svom blogu pa ga otvorite.Ak je nekom namjera izražavat frustracije nekim glupim komentarima nek odjebe s ovog bloga jer ga nisam zato otvorila.
Ak nemaš niš pametno za napisat nemoj ništa.Nadam se da je to jasno sad.
Uglavnom hvala Reaperu na ispravku.Istina krivo napisah nadimak Henkka.Ne znam kak mi se dogodio taj propust.Vjerojatno zbog euforije.Nadam se da mi nećete zamjerit.Sam nije mi jasno kak to drugi nisu zamjetili ma i oni su bili uzbuđeni a dobro još jedno hvala.Znam sad kak sam se zbunila dva su k a jedno n eto.Kako sam još uvijek pod dojmom koncerta ni ovaj post neće biti ništa pametniji.
Bila sam danas kod frendice i vježbale smo sviranje 6 sati.Kak je vrijeme proletilo.
Zbog "malo" povišeg telefonskog računa(Mislim da je to svima poznato)neću bar ovaj mjesec češće pisat tak da....Neki će bit sretni neki ne tak da....
Evo vam par slika s koncerta.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us - Henri
Free Image Hosting at www.ImageShack.us- Janne
Free Image Hosting at www.ImageShack.us- Roope
Free Image Hosting at www.ImageShack.us- Alexi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us- Jaska

Taste Of My Scythe

Rip and cut and mutilate the innocent,
his friends, and again and again and on and on.

You make me own my life in Hell; my kingdom back to the bound
You say you don't make it alone; kingdom back to the Lord

Falling, I say; you too, falling; you too, born to die

Come with hate
Come and die

One day I'll face you all alone,
enduring out with wind and ice
It's payback time; it's your demise sought to feel:
they'll taste of my scythe

You say my ear, my God who help me, God take yours in shame
Back too low, I want your head on a plate to feel my eyes

Come with me, I want your blood to save it on my eyes
I want you and in the plate to be coming in the sky (sky!)

Come with hate
Come and try

One day I'll face you all alone,
enduring out with wind and ice
It's payback time; it's your demise until they feel:
taste of my scythe

- 22:07 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (12) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek