† I'd crawl through broken glass to you... †

petak, 06.01.2006.

I`m Not Dead Yet? & I`m Not Gonna Fall No Matter What

Pišem ovaj post razmišljajući kakva sve gamad postoji u ovoj državi.Moj najsretniji dan u životu umalo da je postao najtragičniji.
Pred Boogaloo smo došle ujutro al smo čekale lijepo mi i gledale kak ovi istovaruju opremu.I tak lijepo dok su ti ljudi istovarivali opremu pogodite tko je izašao iz busa,Henkka!
Naravno odmah je nastupio šok pa niš nismo napravile,no onda smo odlučile uć u kafić,no dok smo stajale ispred,pogodite tko je izašao,Henkka i Roope.I pogledali su nas,čak.
Naravno opet u šoku ušle smo unutra,i tam smo naišle na Wait and bleed i njezine frendove.I tak nakon nekoliko sati odlučile smo nas 3 malo izaći van kad ugledasmo Henkku na stepenicama,ipak smo izašle van al smo se vratile.Uzela sam fotić idemo mi prema Henkki.Pitali smo ženu dal se možemo slikat i pita ona Henkku a on kaže:"Sure",koji slatki glas.I tak smo se mi slikale s Henkkom,a on nas je zagrlio i stavio svoju glavu na našu.Kak slatko.Volim ga.
Konačno oko pol 7 su nas izbacili iz kafića i morali smo van.Naravno da smo stajale prve i progurale se.
Kad su nas konačno pustili u dvoranu progurali smo se do prvog reda i sve je bilo nekak dobro do druge predgrupe kad su nas gamad od dečkiju skoro nas cure ubili.Toliko su se gurali da više nismo ni mogle uspravno stajat,a ja ne bi bila ja da se skoro nisam onesvijestila.Kažem ja njima da će gorit u paklu a neki tip se nasmijao a ja kažem:"Sam se ti smij budeš vidio",vjerujte mi ja ću se zadnja smijati,a kažu tko se zadnji smije,najslađe se smije.
Kad su Bodomi trebali počet ne moram ni govorit da više nismo bile u prvom redu već zgnječene iza.Ne mogu vjerovati koliko se dečkiju pali na Alexija.Uvjerena sam da znaju samo kak se on zove.Gamad!Gamad!Gamad!Gamad!Gamad!Gamad!Gamad!Gamad!Gamad!Gamad!Gamad!Gamad!Gamad!Gamad!
Ovu jednu curu Anu su skoro ubili,a ja sam se skoro onesvijestila al su mi je neki lik dao vode.Htjela sam otić al izdržala sam zbog Bodoma.Previše ih volim da bi me idioti stjerali.Izdržala sam cijeli koncert,na kraju znala sam da će se rukovati al jednostavo dečki su bili toliko napaljeni na Alexija da se nisam mogla probit.Žao mi je zbog toga al doći će opet i tad me neće nitko,apsolutno nitko,maknut iz prvog reda i odvojit me od mojeg najdražeg benda.
Znala sam točno koje će i kojim redoslijedom će svirat pjesme.

Intro(Twist And Shout)
Living Dead Beat
Sixpounder
Silent Night,Bodom Night
Hate Me!
We`re Not Gonna Fall
Angels Don`t kill
Drum Solo
Bodom After MidnightBodom Beach Terror Mix
Follow The Reaper
Needled 24/7
Guitar Vs.Keyboard Duel
In Your Face
Hate Crew Death Roll
Are You Dead Yet?
-------------------
Roope`s Solo
Lake Bodom
Everytime I die
Downfall
Outro(Fight For Your Right)

Naravno dobila sam od nekog lika u glavu al mi se ispričao.E taj sigurno nije neodgojen.
E da upoznala sam još i Black Rose.Bilo mi je super na koncertu ak zanemarimo činjenicu da su ispred mene stajali dvometraši-stokilaši.Ej dečki ja sam cura od 164 cm.
Lomila sam se da dobim slike koje ćete vidjeti.Još su super i ispale s obzirom na uvjete.
Nema te riječi koja bi mogla opisati te osjećaje koja ja osjećam :za njih.Jednostavno nema.
Ti ljudi su svi savršeni.Savršena glazba,oni.A tek Henkka.Henkka!Henkka!Henkka!Henkka!Henkka!Henkka!Henkka!Henkka!Henkka!Henkka!
Na ovoj slici Henkka gleda točno prema meni.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ajme!Super sad zna da postojim.Heh.
Hennka.Ima malo više slika al kaj mogu.Sve ću ih razvit,pogotovo onu Henkke sa mnom.Tu ću uokvirit i onu gdje gleda prema meni.Mislim znam ja da on mene voli.Pogledao me i na koncertu nekoliko puta.Zovite me ludom al ja to i jesam ludo od ljubavi za njima.Jednostavno ja sam freak.
I kipila sam si majicu.ARE YOU DEAD YET? s dugim rukavima.Baš je super.Ah moji Bodomi.
Alexi se cijelo vrijeme smijao.I da ak se netko sjeća što je bio govorio u pauzama nek mi kaže.
Slika ima oko stotinjak onih najboljih pa ostavite mi mail da vam ih pošaljem jer nemrem ih sve stavit.
Jesam rekla da sam bila mokra do kože.heh koncert trajao do 23:55.