† I'd crawl through broken glass to you... †

nedjelja, 27.11.2005.

Snijeg se otopio

I tako je došla i nedjelja a sutra će biti ponedjeljak.Bila sam jučer Mrdi na rođendanu,a bilo je ok.
Sad bih ja trebala Image Hosted by ImageShack.us lektiru(Dundo Maroje) a nisam ju niti posudila naime kasnim s vraćanjem Hamleta već 20 dana a poslije njega smo imali još 1 lektiru.Ah u četvrtak mi je rođendan.Ja ne znam za vas al ja jedva čekam Image Hosted by ImageShack.us.Da Božić.Dobro ste mislili..Nemojte se sad čuditi al ja obožavam gledati božićne filmove(i crtiće).Mogu ih gledati konstantno a da mi ne dosadne.Sad znate moju strašnu tajnu. :))
Pisala ja u petak test iz hrvatskog a izgubila sam bilježnicu,tj.ona se sama izgubila.Nemrem ju nigdje naći.Dobila sam kulju iz matiše iz testa a nije da nemam blage neg se evo tak potrefilo.U srijedu pišem ispravak,ajoj sad sam se sjetila da moram fiziku ispraviti.Znate kaj je moja raska rekla jednom razredu?Rekla im je da ako im treba,da će im podignuti ocjene za razliku od njenog razreda.Nama neće.BITCH.
Ja ću joj reć da ak ona želi bit raska 3.d. nek slobodno bude.Ima punu podršku svog razreda.A mi bi onda dobili ženu iz likovnog.Bolje neg ova kučka.

Pozdrav svima koji čitaju.