† I'd crawl through broken glass to you... †

utorak, 15.11.2005.

Reroute To Remain

Sutra pišem test iz kemije.Ubit ću se.
Saznala sam kaj mi je Filip kupio za rođendan.Pazite ovo on je kupio CD!CD!!!
Čovjek koji se uvijek žali da nema novaca mi je kupio Cd.Bila sam u laganom šoku kupio je dar
16 dana prije.Baš me zanima odkud mu novci.Sigurno iz fonda Gudelj(njegov best frend koji isto i
de sa mnom u razred).Sad mu za Božić moram kupiti original Cruelty And The Beast.Neki prvaš iz
moje škole ima Nightwish majicu.To mi je čudno jer inače skoro svi dečki misle da su gay.Ziher a oni slušaju sigurno gayowar i ramma gay.(Šala)
Eh da bila sam u subotu u kinu.Gledala sam neki horor(zaboravih kak se piše).Zastrašujuć.I moja sestra želi da ja idem s njom gledati egzorcista.
Nema šanse.
Ljudi,ja ne znam kak je vama al meni je malo žao Tarje jer su je izbacili.Ono što je rekla na press konferenciji...Ne znam dal laže ili govori istinu al žao mi je što su je izbacili.Kad sam to saznala
(da su je izbacili) gotovo da su mi krenule suze(bez smijanja).Mislim pogledajte joj facu na ovoj slici
Image Hosted by ImageShack.us
pa slama mi se srce.
Ima li tko kakve novosti u vezi koncerta?????????????
Ide li tko na Krematorij(samo podsjećam da morate doći)????
U petak ću najvjerojatnije ić na gitaru iako me frendica zvala u KKZ al tko zna...
I da dobit ću leće i mama mi se više neće derati jer ne nosim naočale da znate koja je to zbrka bila na pregledu.