† I'd crawl through broken glass to you... †

utorak, 08.11.2005.

Utorček

Danas je baš lijep dan.Recimo.Nisam se javila biologiju,jednostavno nemam hrabrosti a i nisam baš ponovila.Moram učit kemiju za sutra.Joj dugujem ono za subotu.E pa bilo je ok al ove glupače Dimmu Babes su otkazale pa niš od "spetakla".Slušaona i nije baš bila neš posebno.Film o Norwegian black metal bendovima je bio vrhunac večeri.Film je bio dobar al su po mojem mišljenju zaboravili neke bendove.Bilo je samo o Dimmu Borgir,Mayhem,Satyricon,Emperor,Darkthrone i to je to ja mislim kolko se sjećam.Shagrath mi je nekak čudan kad nije scorpsan.Nisam ga prepoznala.Pustili su neke spotove od Immortal i Satyricon i to je to?Nisam bila do kraja pokupile smo se u 2.Nije bilo baš rulje unutra,ne krivim ih.Prije Čvare smo išli na Ribnjak negdje oko 9 ranije ja mislim,jer smo nekih 20 minuta žicali pare jer Petra i Filip nisu imali dovoljno novaca za vino.Neću više nikad žicati.A dobro i da saznala sam koje su predgrupe za koncert od Bodoma.To su:Ektomorf i One Man Army And The Undead Quartet.Čula sam sam za Ektomorf ne znam ovu drugu.Zakaj ne bi mogli bit Trivium i Amon Amarth kao na Sj.Američkoj turneji?
Takav je život.I pazite sad ovu foru ak sam pitala svoju sestru dal ona sluša gayowar i ramma gay ona je mene pitala dal je slušam dimljene borove kao Dimmu Borgir.DIMLJENE BOROVE?!Ona ima problema.U četvrtak se najvjerojatnije javljam povijest.Držte mi fige.Joj zaboravih da se u zadnja 2 dana smijem kao luđakinja cijelo vrijeme.A ljudi me samo čudno gledaju...........

Do čitanja evo vam slikice

Blog City

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us