† I'd crawl through broken glass to you... †

utorak, 04.10.2005.

GLUPA FIZIKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joj.sutra je srijeda i ja moram priopćiti da sam dobila 2 iz fizike.doduše dobro su reagirali na
3 iz biologije al ipak fizika je fizika.Prošle godine me žena zeznula i zaključila i 2 iako sam imala 3 na polugodištu i sve bi donekle bilo Ok da nije tak i drugima napravila a još nam je i raska.Čula sam da se prem adrugim razredima uopće tak ne ponaša već da im povisuje ocjene.Al dobro.Vidjet će ona nebum ja opet imala 2.
Sad se sjetih u pon sam na satu hrvatskog pitala profu kaj sljedeće imamo za lektiru a ona se počela derati kaj ja brzam,dal imam popis lektire da mi tam piše.OK sorry ženo al ne piše mi tamo kad šta imam.I da još sam se morala ustati već sam se pobojala da ću se morati ispričati kaj sam uopće pitala i da ću morat napisat ispričnicu al hvala Bogu,nisam.
Tak je jednom jedan lik iz razreda trebao napisati ispričnicu jer je odgovorio na pitanje umjesto jedne cure.Tema ispričnice:Ispričavam se što nisam Marina!
Ta žena nije normalna.

P.S.Držite mi fige da sutra dobro prođe.

- 20:27 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (2) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek