† I'd crawl through broken glass to you... †

petak, 30.09.2005.

WARHEART

Danas je petak i ja još uvijek nisam rekla starcima za 2 iz fizike a još sam dobila i 3 iz biologije pa ću ih bombardirati u srijedu.Možda je tak i bolje jer danas mi mama nije baš bila dobre volje.a moja sestra je tome pridonijela.Ima PMS pa se dere cijelo vrijeme.
Joj da ovaj tjedan je bio fakat zabavan(barem meni).
Ja sjedim u zadnjoj klupi a tam sjedi Guska(kasnije ću napisati zašto mu je nadimak Guska,mi imamo školu u smjenama a on ide u b a ja u a razred).E on vam je šminker koji sluša Iron Maiden i Nirvanu.
On se upucavao mojoj frendici prek klupe a ni ne zna tko je ona i da btw nepismen je.No kad sam bila na porti Filip je sjedio tam i napisao Slipknot.Lik se totalno zbunio i pitao tko tu sad sjedi.Iva je rekla da ona još uvijek.Pazi sad.On je iz Bosne i kak je cijelo vrijeme pisao Bosna i Željezničar Sarajevo te K.K.Bosna .
Iva ga je pitala kaj on ima problema s tom bosnom on je odgovorio:
"Kaj ti imaš problema općenito.Kaj bi trebao navijati za Dinamo?"
No taj dan nije imao sreće jer sam ja sjedila na tom mjestu i na njegovu žalost odgovarala na njegova pitanja a btw taj dan dobih inspiraciju za pisanje.
Odgovorih:
"Pa ne al onda bar navijaj za Hrvate ak ne vrati se u Bosnu."
No to nije kraj još je napisao:
"Sam ti zajebavaj upoznat ćemo se mi kad tad."
A ja rekoh:
"Hoćemo,jedva čekam taj dan kad će se prolijevati krv,tvoja krv.
To spill your blood to become our wine
P.S.Prvo nauči pisati pa onda šaraj klupu i piši gluposti."
Ne moram govoriti da sam pucala od smijeha kad sam to pisala.Meni je to bilo presmiješno.

Sljedeći dan na klupi:
"Ajd nemoj se pravit pametna,nisi ti tak opasna ko šta pišeš.
Šta se odmah ljutiš?
Šta bi se ja sad trebo svađati s tobom.
Nemoj se živcirati oko tog."
Moj odgovor:
"Ma ja se ne pravim pametna,ja to jesam.Ma ja nisam opasna ja sam med i mlijeko.
Ma ne ljutim se ja,uostalom zašto bih se ljutila.Jučer sam samo dobila inspiraciju za pisanje.
Ispričavam se ako sam ti povrijedila ego ili nešto drugo.
No hard feelings."

Zaboravih kaj mi je danas napisao pa ću to kasnije napisati.Al lik misli da se dopisuje s Ivom.Kad bi on znao.Iva želi da napišem da se dopisuje sa mnom jer ne želi da on misli da se ona dopisuje s njim al tko zna kaj će mi pasti na pamet da napišem.Kaj vi mislite kaj da napišem s kim se dopisuje?

Ja fakat imam jadan život kad pišem post o tome.

Do čitanja.

P.S.Lika zovemo Guska jer ima vrat prema naprijed kad hoda,a hoda kao...Guska.

- 22:40 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (13) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek