† I'd crawl through broken glass to you... †

ponedjeljak, 26.09.2005.

NOT DEAD YET

Danas sam bila na porti.Baš super.Nisam bila na kemiji.Ispitivala je cijeli sat.E upoznala sam Mrdine
frendove.Ok su.U petak me je pitala fiziku.Naravno dobila sam 2 a kad sam išla na mjesto
opalila sam se u prozor.A žena je cijelo vrijeme govorila kak sam zbunjena e pa dobila je odgovor.
U petak sam išla s Pavićkom i Mrdom u grad da zamijenimo Filipu bokserice.Nakon toga smo išle u Millenium
(slastičarna) pošto je Ivi bio rođendan,pa nas je počastila.Njih dvije su naručile neki ogroman Brazil kup
(s rumom) a ja sam pojela kremšnitu koja je bila bez okusa.
Bilo mi je grozno vani s njima pogotovo iz jednog očitog razloga.
Al izdržila sam.
U subotu ujutro sam išla na gitaru.(dogovor)
Isto kao i dosad u pol 12.Neki cekač ide isto.
Konačno sam sad 3.stupanj.
Navečer sam bila doma,jer sam išla sa starcima u King Cross i Mercatone.A taj dan mi je i teta iz Virovitice došla pa...
Nedjelja.Niš posebno.

I tak sutra najvjerojatnije pišem mali ispit iz biologije pa ću Image Hosted by ImageShack.us

I da prikazali su me na mtv-u na koncertu od Nightwish.Danas je na mtv adria interview s Tuomasom u 23 h.
Gledajte.

Ok sad ću prestat.

Do čitanja.

- 20:16 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (6) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek