† I'd crawl through broken glass to you... †

ponedjeljak, 19.09.2005.

Over The Hills And Far Away

Image Hosted by ImageShack.us
Ok.Da započnem.Išla sam na koncert od Nightwish koji se je jučer održao na Križankama u Ljubljani.
Koncert je bio ma ne savršen nego presavršen.
Super,odličan,fenomenalan,fantastičan....
Idem od početka.Ja i moja sestra smo došle tam u Ljubljanu pred Križanke u pol 3.
Nismo bile prve(sam je par ljudi bilo).Čekale smo tak po kiši do 15 do 6 kad su nas pustili u predvorje.
E tam su nas onak držali do pol osam dok smo se svi tiskali i gurali.
Ah,pazite sad ovo bila sam u PRVOM redu na koncertu.
Nisam mogla vjerovati.
Koncert je počeo u 8.
Prvo su svirali Dark Chest Of Wonders,al kad su izašli na stage nisam mogla vjerovati
da stojim u prvom redu na Nightwish.Tuomas je imao traperice s lancem,bijelu majicu,
crnu košulju kratkih rukava,nekakve čudne cipele i šešir.
Tarja je imala nekakvu žuto-crnu kombinaciju odjeće,Jukka je imao St.Paul majicu.Marco je imao neku crnu traper-jaknu i neku majicu s nekakvim križem,a Emppu je imao crni sako i crnu majicu i imao je krunicu oko vrata.
I da i Marco i Tuomas i Emppu su imali neke čudne smiješne cipele.
Sad popis pjesama koje su svirali(nisu po redu):

Intro
Dark Chest Of Wonders
Planet Hell
EverDream
High Hopes(Pink Floyd Cover)
Phantom Of The Opera
Slaying The Dreamer
Bless The Child
Wishmaster
Nemo
The Siren
Sleeping Sun
The Kinslayer
Kuolema Takee Taiteilijan(Death Makes An Artist)

A kad su izašli na bis:
Ghost Love Score
Wish I Had An Angel

Tarja se uopće nije htjela rukovati.Rukovala se sam s jednim likom a moj pokušaj za rukovanjem s Tuomasom nije dobro završilo.Jednostavno imam prekratku ruku.
Kod najavljivanja pjesme Slaying The Dreamer Marco je rekao da se priča da ljudi dolje na jugu znaju headbangati.
Kad su počeli svirati Wishmaster svi su poludili.
Emppu je cijelo vrijeme bacao trzalice al nijednu nisam uspjela uhvatiti,Tuomas je bacao boce a na kraju je bacio svoj znojnik,bocu vina,bocu vode....(Moja sestra je dotakla bocu dok su se neke dvije trebe potukle za nju)
Ni to nisam uspjela uhvatiti,al ljudi moji na kraju je sišao dolje kod nas i dotaknula sam ga.Točnije primila sam ga za rame(dobri mišići) i onda za ruku.Mojoj sreći nikad kraja.Bio je 30-tak cm od mene.Malo je viši od mene ali Emppu je dosta nizak.Ma super su oni nasmiješili su mi se svi.
Cijelo vrijeme sam slikala tj.,ispucala sam film već na prvoj pjesmi,Ah kad imam onaj starinski fotić.Trebam nagovorit starce za digitalni.
Sve u svemu odlična atmosfera i odličan koncert.
Iako me je cijelo vrijeme prčila neka cura iza i stavljala svoje ruke na moja ramena.Glupača.
Ma bila je ljubomorna je ona nije u prvom redu i jer nije dotakla Tuomasa.

Ma sve u svemu ne znam više kaj da kažem ak se sjetim napišem.

Do čitanja

P.S.Nisam išla prva 2 sata u školu danas!I imam bolove na svakom dijelu tijela al isplatilo se kao i čekanje na kiši i smrzavanje!

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:15 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (5) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek