† I'd crawl through broken glass to you... †

utorak, 06.09.2005.

Lijep dan

Eh,danas mi je bilo baš super u školi.Osim što nisam imala prvi ni sedmi sat,žena iz engleskog nas je pustila doma i šesti sat.Da i dobili smo novu profu iz povijesti.Neka mlada žena tek diplomirala i već mi se sviđa(tko zna dal ću tak misliti za mjesec dana) imamo dvije isprike u polugodištu,najavljuje nam ispitivanje,neće nam davati testove tipa eseja i imat ćemo referate,grupne radove....
Imala sam i fiziku danas.preuredili su kabinet totalno.sve je novo.ja sam se naravno sjela u zadnju klupu i dobila infarkt pri spomenu inicijalnog al lažna uzbuna.
Evo tak mi je danas bilo.

Pozdrav

P.S.Evo majica kakvih hoću al nigdje ih nema.(U Hrvatskoj bar ja mislim)šmrc. :((((
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

- 21:53 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (2) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek