† I'd crawl through broken glass to you... †

četvrtak, 01.09.2005.

Sleepy

Danas je četvrtak,a u ponedjeljak počinje škola.Image Hosted by ImageShack.us
Trenutačno uživam u posljednjim trenutcima slobode,a onda kaos.Išla sam si danas kupit bilježnice a zamisli sutra si idem kupiti novu torbu.nije da je nisam tražila neg se je prodala jedna kaj mi se sviđala pa moram opet ić tražit....
Joj da sisterka si ide sutra kupit kartu za nightwish.Mislim kao da oni nisu mogli doć ovdje neg sad mora(najvjerojatnije i ja skup s njom) ić u sloveniju.Da da da kod nas su previsoki porezi.Pa kaj?drugima to nije smetalo al da oni su Nightwish.
A dobro.
Sad sam se sjetila kak opet moram gledat svoju glupu rasku.Image Hosted by ImageShack.us
Fuj.
Ma ne bi to bilo tak grozna da mi ne predaje FIZIKU!!!
Ubila je u meni svaku želju za učenjem tog predmeta.Da znate kak ona dosadno predaje,ono pokušavam svim snagama ostati budna al nemrem.