† I'd crawl through broken glass to you... †

srijeda, 31.08.2005.

Bez Inspiracije

Jučer sam bila vani sa pavićkom,išle smo do grada da si ona kupi novu torbicu i tak smo cijeli dan lijepo šetale gradom a kasnije smo srele valy.
Jedva čekam da izađe novi cd od Bodoma.baš me zanima kakav je ma sigurno je dobar.Ma ne dobar odličan.
Image Hosted by ImageShack.us
Alexi,Alexi,Alexi....
Zanima me hoću li ga ikad vidjeti,tj.hoće li bodomi ikad doć u našu lijepu prekrasnu zemlju,a mogli bi pa bili su u Sloveniji na Metal Campu(na koji je nisam mogla ići,zbog glupe guardianke jer je ona htjela ići na prvi dan a ja na naravno treći).Ma dobro ima vremena.

Još 5 dana do početka škole.Užas.Jedva ne čekam.

Odoh ja.

- 12:28 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (3) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek