Zoka Design ý
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design ý
Doso chika do passa :S - Gilera-team-racing - Blog.hr

utorak, 01.04.2008.

Doso chika do passa :S

Evo,novi post nakon duze pauze...
ide uskoro i remont ovog bloga ne svidja mi se par stvari.

Da pocnem sa ozbiljnoscu:

Photobucket
Ovo se zove prava slika,vi skuzite sta govori.

Motori nisu samo jurilice na dva kotaca,motori su strast
Photobucket

Photobucket
Svaka osoba moze naci svoj motor,koji bi jos odgovarao,neovisno dali to bio SuperSport,Sport,crusier,chopper,Naked,skuter...
U zivotu tih agregata treba uzivati u ljepotama kilometara....

vjerujte mi,tko nema motor,nezna sta propusta...Bilo kako bilo,bolje je uvijek na dva kotaca
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Photobucket

Bitna je ljepota,Zivot iskoristiti u punom dahu.
Jer se sutra moze poginit zahvaljujuci umornom penzioneru za volanom

Photobucket

Pravi Bajker: (ne doslovce,ali ne i daleko )
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Antonia,nisam majke mi :P

Photobucket

I evo kraljevine
Photobucket
Pravi zvuk americke snage...


Eto toliko od mene,sezone je pocela pa se i ja trebam pripremit....
Krenuo sam na vozacku dozvolu....polako mi ide jebemu mater al nemam druge opcije...Eh sta jos ima novog...hmm...

Eh da da se pofalimnaughtyroflzubo stari mi kupio auto od mnogo para,necu navest cijenu,ajmo sponzoruse javite se ko oce Probnu voznjuzubo
Evo i par slikica
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Sad me samo zanima,ja nisam htio taj auto nego iduci pa vi recite tko je u pravu, ja ili stari.
digo mi je nervu taj dan,jer je mogo imat auto sa puno vecim dimenzijama,sa puno jacim motorom(chista americka snaga) ma sve sve bolje nego ovo,samo sto je ovo europski stil sto je on uzeo al po mom ja bih uzeo Chryslera 300C Hemi:

Americki motor,Americki stil karoserije,americki prostrani interijer ma auto je jebeno dobar al moj stari zapeo za jebenog mercedesa a nije svjestan da 20% mercedesa platis onaj jebeni Znak navodnu kvalitetu cccc kak mi je digo tlak jebote.
a ovaj auto ima sve u sebi mercedesovo sve sve jebene sarafe sve...
(Chrysler diamond kako vise je u vlasnistvu mercedesa)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Vase strucno misljenje?

Pozdrav od Bajkera :vik:
Photobucket

Photobucket


01.04.2008. u 16:25 ý 30 Komentara ý Print ý #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DeSiGn InFo

Designer: Zoka ý Design
Image hosting:
ý
Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad