...slowly...slowly...dieing inside... - ...KiLl ThE fUcKiNg PaIn In Me... - Blog.hr

...KiLl ThE fUcKiNg PaIn In Me...

14.11.2005., ponedjeljak

...slowly...slowly...dieing inside...

....evo sam naslov govori da je samo pitanje vremena kad ću konačno istrunut iznutra...kad će mi duša postat samo prašina, a srce samo kamen.....povrijedili su me.....i ne ne želim se ja ubiti niti si režem žile jer mi poslije toga nije bolje...ali ako možete probajte shvatiti da ja umirem iznutra i nikoga nije briga....a meni je več dosta svega...ja više ne mogu...i što da sad svima čestitam...pa eto čestitam!...uspjeli ste!...slomili ste me...ranili iznutra....ranom koja ne zacijeljuje....tješim se u bolje sutra....u bolje dane...da ću jendog dana upoznat osobu koja će me voljet...sanjam da sam sretna i pred drugima se pretvaram....ali sama znam da umirem iznutra...lagano.....a to najviše boli...i više nemam snage ni za pisanje...jer ionako me nećete shvatiti...jer nisam u depresiji jako....ja samo umirem...i pitanje je vremena...kada ću izdahnuti posljednju isitinitu, čistu, svijetlu želju....

Image Hosted by ImageShack.us

...I'M AFRAID TO LIVE...AFRAID BECAUSE YOU BROKE ME....AND THERE'S NOTHING YOU CAN DO.....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


- 21:28 - ...please still my pain... (3) - ...go away... - #
...hvala vam na svakom savjetu,kiss...

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...my dark fucked up life...

Image Hosted by ImageShack.us

...Već sam shvatila da život nije savršen niti će ikad biti....život ima loše i dobre strane...na žalost mene prati loša i još uvijek tražim nekoga tko će me voljeti iako je vidio i ono najgore od mene....život bez patnje nije život!...i naravno još se trudim živjeti pokušavajući promijeniti nešto i izvući se iz depresije...keep the faith...

...moj mejl na koji mi možete pisati: dark4angel_honey@yahoo.com

...click here to see dark angels...

...the truth and nothing but the truth...
Glitters

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us







Ivana(Dark Angel)

Image Hosted by ImageShack.us

ja sam ova u roznoj majci...

Živim u čakovcu, imam 14 godina, volim mrak i groblja, izgubila sam smisao života, uvijek drugima pomažem, sebi prije nisam pa sam tu tu di sam sad u depresiji, volim pisat pjesme, volim crnu boju, pred svima sam jaka i mogu sve izdržat....sanjam da sam sretna...

Image Hosted by ImageShack.us

GRUPE KOJE SLUŠAM:

GREEN DAY
NOFX
EXPLOITED
SEX PISTOLS
RAMONES
AVRIL
EVANESCENCE
SYSTEM OF A DOWN
PASI
MY CHEMICAL ROMANCE
SIMPLE PLAN
GUNS'N ROSES
THE SWEET
NICKELBACK
SUM41
OFFSPRING


Glitters

Image Hosted by ImageShack.us

Glitters

Glitters



SuPeR bLoGoVi KoJe ČiTaM:

Blog.hr

*...death angel....someone i love...someone who understands me...*

*...dodach..frendica koja trenutno pati...love yaa...*

*..pepa..frendica..super je..tu je kad je trebam...ali mislim da imam kod nje puno posla za napravit još...:)*

*...poison girl...shvaća me i volim ju...*

*...broken bitch...super frendica...isto v kurcu zbog ljubavi...*

*...moja super frendica...dijelimo ista mišljenja...sve..moja žena..hehe.:))*

*..bakterija...uvijek tu...love yaa...*

*...žana..dora frendica...bedićova pucka...heh.:)*

*...petra super frendica....ali me ne komentira...*

*...luna....super blog i super cura...*

*...devil ary...volim tu curu..razumije me i ja nju..i komentira me puno...hehe..:)love yaa...*

*...karon...moja nerođena seka...iste misli..ista razmišljanja..volim ju!..:)*

*...jamie...isto se zovemo..slušamo istu glazbu..slične smo...obožavam ju!...:)kiss*

*...cruella-lusee...heh super frendica...:)*

*...amaya.super cura...:)*

*...crush baby...od samog početka je uz mene i volim ju jako..i ima super blog...:))*

Free Counter
...let see...how many of you...

It was a wrong number that started it,
the telephone ringing three times in the dead of night,
and the voice on the other end asking for someone she was not.


Image Hosted by ImageShack.us

DDesperate
AAmazing
RRefined
KKind
AArty
NNew
GGreat
EEarthy
LLittle

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Three Doors Down-Let Me Go





Music by "Everything..."

3 DOORS DOWN-LET ME GO

One more kiss could be the best thing
One more lie could be the worst
And all these thoughts are never resting
And you’re not something I deserve

In my head there’s only you now
This world falls on me
In this world, there’s real and make-believe
This seems real to me

You love me but you don’t know who I am
I’m tore in between this life I lead and where I stand
You love me but you don’t know who I am
So let me go
Let me go

I dream ahead to what I hope for
And I turn my back on loving you
How can this love be a good thing?
I now know where I’m going through

In my head there’s only you now
This world falls on me
In this world, there’s real and make-believe
This seems real to me

You love me but you don’t know who I am

I’m tore in between this life I lead and where I stand
You love me but you don’t know who I am
So let me go
Just let me go
Let me go

And no matter how hard I try
I can’t escape these things inside
I know, I know
When all the pieces fall apart
You will be the only one who knows
Who knows

You love me but you don’t know who I am
I’m tore in between this life I lead and where I stand
You love me but you don’t know who I am
So let me go
Just let me go

You love me but you don’t
You love me but you don’t
You love me but you don’t know who I am
You love me but you don’t
You love me but you don’t
You love me but you don’t know me


My chemical romance-HELENA

Long ago
just like the hearse you died to get in again
we are si far from you.

Burning on just like a match you strike to incinerate
The lives of everyone you know
And what's the worst you take (worst you take)
from every heart you break (heart you break)
And like the blade you stain (blade you stain)
Well I've been holding on tonight

[Chorus]
What’s the worst that I could say?
Things are better if I stay
So long and goodnight
So long and goodnight

Came a time
When every star fall brought you to tears again
We are the very hurt you sold
And what's the worst you take (worst you take)
from every heart you break (heart you break)
And like the blade you stain (blade you stain)

Well I've been holding on tonight.

[Chorus]
What's the worst that I could say?
Things are better if I stay
So long and goodnight
So long and goodnight

And if you carry on this way
Things are better if I stay
So long and goodnight
So long and goodnight

Can you hear me?
Are you near me?
Can we pretend to leave and then,
We’ll meet again, when both our cars collide.

[Chorus]
What's the worst that I could say?
Things are better if I stay
So long and goodnight
So long and goodnight

And if you carry on this way
Things are better if I stay
So long and goodnight
So long and goodnight...


Image Hosted by ImageShack.us

...the dust of my life...

Image Hosted by ImageShack.us

"Never be afraid to dream
for your dreams can take you
where your heart yourns to go."


Image Hosted by ImageShack.us

...kill the fucking pain in me...

Nocturna

Nocturna

Nocturna