nedjelja, 01.01.2006.

SRETNA NOVA

Sretna nova! Želim vam da vam ova godina bude bolja od stare i sve kaj se općenito ljudima želi za novu!
Moje novogodišnje odluke:
-neću se više nervirat zbog laličke
-neću patit bezveze tj, zaboravit ću na sve u vezi J.A.P.-a
-prestat ću davit bubija
-pokušat ću se manje svađat sa starcima
Ne kužim zašto ljudi stvraju neke stvarno nemoguće odluke za Novu. Moš mislit kak ću prestat davit bubija. To mi je među glavnim zanimacija pod satovima(to i davit Štrebera i pričat s Majom). Ja mislim da ću pokušat ostvarit barem jednu odluku. U cijelom svom životu nisam niti jednu odluku uspjela ostvarit zato sam si sad postavvila neke realnije s obzirom da sam Lalu vidjela prije mjesec dana zadnji put mislim da sam prvu odluku već izvršila. Ljudi u drugom polugodištu počinje djelovat novi zakon što znači da nema više učenja preko vikenda. Prefora. Sad mogu radit ništa preko vikenda a da zapravo ne dobim odmah jedan, al neću više o školi. Imamo još 2 tjedan odmora. Za tjedan dana idem na skijanje. Idemo negdje u Italiju. Prvo skijanje a da neću morat trpit švabski. Mrzim taj jezik. Sam da tam bude onih prefinih germknedli mit vanille soße und mun(neznam kak se to piše, ja i njemački si nismo baš dobri). Nisam vam još rekla kak mi je bilo na ponočki. Vidjela sam pola ljudi iz svog kvarta. Svi smo bili ispred crkve i imala sam feeling ko da je nova godina. Kad je crkva otkucala ponoć svi se počeli grlit i ono sretan božić. Bilo je presmješno. Čestitali su mi Božić i ljudi koje neznam. Bilo je fakt zakon. Vidjela sam ljude koje nisam vidjela nekih puno mjeseci i neke ljude koje nisam htjela vidjet, al nema veze. To je to za danas i još jedanput želim vam sretnu novu.

<< Arhiva >>