utorak, 20.12.2005.

Blažena informatika

Sad sam na informatici pa konačno mogu napisat post. Sad sam happy. Danas mi je zaključeno 5 iz glazbenog(pola razreda ima 4), 3 iz biologije i iz hrvatskog(slijedeće polugodište će bit bolje), i 4 iz inf i kemije. Na informatici imam sve petice iz stvari koje se rade na kompu, al malo lošije ocijene iz onog kaj se treba naštrebat. Kako moj stari kaže ja to znam na neki drugi način pa mi je sad to teško ovak štrebat. Kemiju sam odgovarala za 4 i čak se nisam zblokirala. Konačno sam se naviknula na ovu školu.Baš sam na kraju polugodišta skužila da uopće nije teško imat 5 iz određenih predmeta. Bila sam jučer na koncertu na trgu(ono a bebe) i bilo nam je zakon. Neki deda se počeo skidat, fuj...Ja u zadnje vrijeme stalno srećem neke tak poremećene(čak i sjedim s jednom poremećenom). Ljudi još 3 dana do kraja školske godine. I can't wait. Trebam još kupit božične poklone. Neznam još kaj da kupim.Imate kakvu ideju? Još nisam burazu kupila poklon za Sv. Nikolu. Ja mislim da mi on neće ništa kupit za Božić. Zvoniiiiiiiiiiiiii

<< Arhiva >>