..::how did the cat get so fat::..

nedjelja, 08.10.2006.

Helou, doma san!wave
Priznajte da su van falili moji dubokoumni postovi (baš)!
Moran nešto napisat, samo tako, da bude post.
Neman inspiracije. Očajno...
nut

Jedna novost-bila san na vježbama cjeli ovaj tjedan.
Znan dat inekciju! Sad san kul...yes
I prala san babu...mad
BLJAK!

Ma vraga san kul, iman, tj. neman niš komentara. no
Ubija me dosada ovega bloga, zijev kako van se da komentirat?!
Al, dobro, nisan ja kriva ča neman inspiracije...
BTW-hvala na komentarima...

Demo ska!
Demo ska!
Demo ska!

Svi koji niste čuli Ska-P neznate, ali stvarno neznate ča propuštate-je tako whisper?naughty
Zakon su.thumbup
I Six Pack isto!thumbup
I Dolibasija.thumbup
I NoFx.thumbup

Uglavnom, gren si ja napravit tostića...
Njam...
njami

Pzdrv svima!wave
Papajte bombone (ja ću tostića!)njami
Igrajte nogomet u Zagrebu...hrvatska
Pišite dosadne postove kao ča je ovaj... zijev

I budite mi zdravo-nemojte doć na abdominalnu kirurgiju.
Imaju glupe sestre-npr ja... lud

Ajd ČAO!wave
mahmah
wave

- 14:12 - Kaži "MIJAUUU" (32) ~ Grebi ~ #