ej..ljudi..pa..
mi.smo.angels..ili.trl..
nika..lea..dora..tea..i..iva..
volimo..sve i svaws
ugl..ovo..je nas..blog..pozz

T.R.L!!!!!!!....nažalost bez tejčyke crycrycrycry


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


JA SAM DORA
BOK
JA SAM DORA
IMAM 13GOD
SLUŠAM R&B,ROCK,POP...
ZOVU ME :DORA ,DORČY,DORITA,...
VOLIM IĆI VAN I SLUŠAT MUZIKU

>evo slikice...dora ima
smeđu kosu....<


HY I´m NIKA...o..meni.
.volim..svastha..a bavim se
plivanjem...ronjenjem..i tak
..pusa


>ewo slikica-nikky ima smeđu
kosu....pored nje je Iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

------------------------------

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
------------------------------

A evo vam još punoooo slikica Rihanne!!!!


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


------------------------------

evo nekoliko slika od avril i shakire


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


>evo vam malo fotka,
naravno dolazi ih još
al moramo frendice i
frendove nagovorit na
fotkanje....lol<

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo vam je LukA...on wam jee...
ma superrrrrrrrrrr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
>ovo vam je Ruža.... nemam
kaj puno reć o njoj....
nije neka frendica....
ali kaj češ....!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
>eh to vam je Kety, ona
wam je jedna ludaaa zaljubljena
cura....ali nažalost...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo je...RoBy...
ma dobar je on...
super frend...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NeNo...ah šta reć o njemu...
ma simpa je on...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
AnČy....super curka...
simpatična...zgodna....
ma sve 5....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eto...i sami widite...
LuKa i LeOn...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Nikky i Lejčika....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lea i luka...

3CC>Slike od tree hill-a

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


























< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (12)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (13)
Prosinac 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


K0M3NT4R! Yep/NoP

by LiLBuTEviL

A.N.G.E.L.S








HY I`m LEA alohhhaa!!!!
za sve one koji neznate
ja sam vam leuška...
imam 12,5 godina
i idem u naj naj naj
7.c razred ...
wolim.,...
swe ono šta i drugi...
volim se zekat...uživat..
ić u kino,,,i bla bla...
jako sam hippy osoba..
slušam sve po malo
OSIM NARODNJAKA
koje ne slušam i ne kanim
ih slušat...
ajde šaljem vam big kiss!!!
i nadam se da vam se
blogach svidja...XD


>evo wam slikica<
nije nešto al poslužit će dok
ne dođe bolja....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eeeiiiiiii LJUDEKI...!!!!!!! :)

Bok svima! ja sam iva,valjda me znate.dead
imam 13 god i idem u 7.c sa svojim
zečinama...lol rofl...neznam kaj da više kažem...
obožavam svoje frendice,naravno dečke
( a pogotovo jednog cerekcerek...lol...)družit se,blebeta...
imam msn!ak vas zanima: avicha95@hotmail.com ili
ja mislim da je to to!!!!

kiss... by:avicha kiss

HY I`m TEA

hey....ja sam tea...zovu me teja,teuška,tejčy,
tejčyka,kepec,teita,teodora....wink
ja volima ić van,na bazene,u kino,na klizanje...
volima plešat....jakooo volima svoje ANGELSICE i
to bi bilo to!!!
zubozubozubozubozubo


NADAM SE DA VAM SE BLOG SVIĐA!!!!


*nove fotkice...*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
































































nikksicin macakk...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us










Evo još nekih slika!!!



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


--------------------------------

Evo vam nekoliko slika od ciare


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Free Music

Free Music



Free Music


/naravno doći će još linkića/



darijica....super cura....obožavamo ju zekat...i izluđivat....hehe



CBB

kateedizajn

Amra...super cura
...ne poznamo ju baš al se čini jako simpa





i to wam je to zasad...
to su ono naj blogovi...
dođe ih valjda još...
kissach


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






nedjelja, 28.09.2008.

.....helloooo...

helloo ljudi...evo da i ja neš bezveze napišem....dake...ovo me počelo već užasno živcirat...ko da ste djeca od 5 godina...onak hellooo...kaj se morate svađat...ak neko nekom može reć da ne koma na blogu onda je to neka od angelsica a ne neki asbdnj....XD...neam blage kak se zove....u svakom slučaju KOOOMMMENTIRAJTE AL SE NEMOJTE SVAĐATTTT...pppplliiiiiizzzzzz....šta je tolki problem to shvatiiiitt??????????
stvarno ono ta sranja na blogu svima već idu na živce...neznam....
..za ostale...novo nema niš....dorčyca je slavila ročkas...sve 5...al mi se neda sad to pisat....pa nekom drugom prilikom više o tome...puuussaa

by: lejčy

- 21:05 - k0m3nt!r4j(6) - Pr!nt4j - #

ponedjeljak, 22.09.2008.

let the party started

eeee..chao...komentirajte nam .ajde...samo malo nas natipkate>.al pozitivno...rockasi rockasi
rockasi koja ludnica..prva suzbota dora..pa tea ..pa anja pa tenma..pa iva..pa neznmam ljudi tolko para da vam kupujem...about school...testovi testovi uzasss..ucenje-..a ovaj tjedan smo ujutro..jojjjjchekk...idemo u maksimir u zoooo....jupi..ma to je to ...volim vas mozda ce bit novih slika na faceu..ehejjj..to..a ti susedu predstavi se dajjjjj...pozdravi od ...svih i za sve....bxyeee

napisala i prevela...nika.....

- 18:10 - k0m3nt!r4j(27) - Pr!nt4j - #

subota, 20.09.2008.

eeejeej nikkkkkaa opet svrlja post

zasto ja opet pisem zato kaj mi je dosadno ...lets seee..kaj ima joj volim vas sve na facu..svi ste mi great...neki nisu zeapravo..al kaj ces..pa sta ima novog..nis..fizika kemija ok mada bolja kemija a i profa..a i ova druga je ok.al da ne duljim..bAS NAM JE ZABAVNO u skoli..mooramo odlucit je se ide na maturalac ili ..ne..i di..i dal se ide u varazdin na jeda n dan lli ne ..pa poludjet cu onak me ne zanima..mi sad sedmasi..
ovi mali petasi..vriste...i stalno nas tuzakaj profacima..za kaj god napravimo..pa ljudi mi nismo bili takvi ..mi smo ko petasice bile zaljubljene u sve sedmase lol....nije nem palo napamet da ih tuzakamo..a i nismo bile tak niske i debele....LOOL..zezam se..i sta ima nis nenad je neki dan razbio vrata od engleskog..a mali petasi su nas tuzili da smo da smo se i vjesali po lusterima..pa misli kak da dojdem dop lustera jedno ak stavim klupu na klupu.i stolicu..pa se objesim..a onda luster padne skupa samnom..ne kuzim..glupi ste hello..cudno je bit najstariji u turnusu..sad smo mi oni huligani ..i presoratorice il kak vec to ide..dobro mi smo to bili i u 3 razredu kad smo bili na sljemenu..lol koja ludnica..dora je se sjecas svojeg pitanja o rudiju..ahahah..nemogu ic van..svaki dan po sest sati..ne stignem nit na trening..luda sam..ne znam kaj bi sama sa sobom i zadacom..di mi je telefon sad zovem ministarstvo..a koji je broj?..haha..ovaj blog je dosadan kaj ne...ko je to reko da ga sad docepam'?i jos jedna stvar ja ne muciiim kornjace i anja za tvoju informaciju uopce nisam lijepa..i kaj sad?s ovom frckavom razbarusenom kosom koju sam sve do ljeta uvijek ravnala i nedala joj da bude kakva je bila..a sad..joj..imate slike valjda..budu i na blog dosle al kosto rekoh neman vremeeeeena!!!!!!!!!!!!jucer skoro zakasnih u skolu bas zgog kosssseee.bokich......

writhen by of course end sponzored a n d producted by who else than than nikky
(pla je rijeci krivo napisano sry....poljubci)

- 12:17 - k0m3nt!r4j(1) - Pr!nt4j - #

četvrtak, 18.09.2008.

...promjene na blogu...

ovak...stavile smo vam anketu u box...pa ak vam se da...daj kliknite par puta...pa da znamo kak vam se svidjaju promjene...e sad...
ak već napišete da su vam promjene glupe il kaj već...napišite u komove neki svoj prijedlog...jjel to kaj ćete sam reć da vam se ne sviđa (ako ćete reć) ne znači nam baš puno...al kak očete...



>...XD...i komajte nam malo više....

kissach...

by: UPRAVA A.N.G.E.L.S

- 21:03 - k0m3nt!r4j(1) - Pr!nt4j - #

nedjelja, 14.09.2008.

olee ole ole olee eeevo me

kao..prvo..ja sam..ma..blogecu..juhu..lea..voljam..te..puno.
.shuper si mi oke lipa odlicna..žnemam iskreno volje
sad pisat..tak da i necu diljit..ljudi trebate znat lea is the best
..evo..bili..mi jucer u gadu..bilo..je odlicno..mrak..supach.
.mada su fotke grozne(mozrte ih vidjet na ivinom facu).đ
.evo..bile smo svugdje..po ducanima kupile si par stvarchica..ugl
uzivale i zekale se..najbolje je bilo...mi u tramvaju idemo prema doma..
i sad udju u tramvaj neka dva zgodna decka ..slatka..i oni cilo vrijeme bulje u nas
i sad mi izademo na nasoj stanici..i tramvaj je jos stajo..nagovorim ja ivu da im mahnemo..
i iva se priljepi na tramvaj i mase..a ja na stanici umirem od smijeha..i mahnuoni nama..a dallje
mecu vam rec..
a ha ha ha
necete znat
i sta da vam jos kazem...bile smo i na gornjem gradu i u megu
stvarno je bilo ludo i nezaboravno..eto bile mi i do strossa uopce
nam se nmwe svidja meni barem..ajde poozzz
Od NiKe SaMo OnImA kOjI jU vOle..PuSHa..pogl..slike na mom i ivinom fejsu i9 komajte tu i tam
ChAo....ljubim vas sve..i molim da se ne svadjate na nasem blogu..cjao

by.NiKiCyicJA....BOOOOKKK.suta sk...ne ceklam bas...ali cekam lepo vrijeme

- 20:19 - k0m3nt!r4j(0) - Pr!nt4j - #

srijeda, 10.09.2008.

hellloooooo

pa đe ste ljudi????? evo i lejčy se javlja...dakle...sad ću vam malo više o mojim praznicima...heh...kao i svake godine...išla ja u rogoznicu...hehe....prefora je bilo...prvo je bilo ono sve po starom...Ivana,ivo,stipe,jurica,mala maša,vigač...XD...i tak to....svaki dan ja i ivančica gledale tree hill...zekale se,kupale a onda...hehe...došla korina...palačinke,ludnica...skakanje po daski...ma zakon...svađanje sa mašom XD...zekanje...supač...i za tjedan dana došla još jedna osoba....došla je moja ĐUKA...nju sam upoznala tek ove god...al curka je zakkooooonnnnn.....pa imak je ona Đuka...XD...stvarno ono sve naj naj....korina nas je sve zarazila sa srpskim,učila nas hip hop,jazz i sve to...ma uživancija...al da vam ja sad nebi bila svima previše dosadna...javit ću se još...nadam se da su promjene na blogu oke...i šaljem svima big kissach...

- 22:08 - k0m3nt!r4j(12) - Pr!nt4j - #

nedjelja, 07.09.2008.

EVO DOSLA NOVA PJESMA....JeStE zAdOvOlJnI?ah vjeratno ce neko rec da mu se nesvidja

dosšla je nova pjesma i dizajn stize..imate i
post...kaj bi vi jos..slike?'..
i to ce doc kad mi lea vrati usb..
jeste svi napokon zadovoljni..ili
ima jos koja zelja?...joj.
joj..ak mislite da jos nes fali..
recite
al na lijep nacin...
wavehvala uprava ANGELSICAwave
chao

- 14:25 - k0m3nt!r4j(17) - Pr!nt4j - #

šttta je ovo opet nemate pametnijeg posla neg pisat gluposti...ugl..mislim bok

ko nas to maltretira da ne pisemo postove...ej ljudi glupa fora.
.predstavite se..to bi nam puno znacilo...evo ovo je plan.
..promjenit cemo dizajn i stavit nove fotke..a naravno..da
CEMO PISAT POSTOVE..to sve nismo stigli jer je pocela
skola i u totalnoj smo guzvi pa bih molila za malo razumijewvanja
i..eto sad mi sedmasice(ma da se ja tak uopce neosjecam)
..nije bas da nam je ludo u skoli al
posto smo najludji razred okeeey nam je.-.al nam svi falee
dobili mi fiz i kem...zasad je dobro..vidjet cemo do kraja godine
i tak vecinom se bavimo pisanjem zadace i msn_om i faceom
nisam vani bila 100 godina..a i zato je blog zapostavljen..al bit ce
svega novog..hvala na komentarima..sta da jos kazem..nis
..e jeste gledali noghac koja ludnica...woooowww....tako smo ih
rasturili..hah..lol..evo sutra mi pocinje trenig dora vise ne ide sa mnom
ona je sad u modusu sa curkama..lea je ovaj vikend na moru..a ja i
dora idemo u kino..a tea na misu..za ivu ne znam di.je ah to je to
PoZdRaVi...ShViMa..Od...
One..KoJa..NeDa ..Da..
Ju SE vRiJeDHa
...........................
yours....4ever.....
...NiKeycHi....ChAo

eeee volim vass sve
PhUnO......smijeh:smijeh
:beljrofl:kiss

- 13:41 - k0m3nt!r4j(0) - Pr!nt4j - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.