ej..ljudi..pa..
mi.smo.angels..ili.trl..
nika..lea..dora..tea..i..iva..
volimo..sve i svaws
ugl..ovo..je nas..blog..pozz

T.R.L!!!!!!!....nažalost bez tejčyke crycrycrycry


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


JA SAM DORA
BOK
JA SAM DORA
IMAM 13GOD
SLUŠAM R&B,ROCK,POP...
ZOVU ME :DORA ,DORČY,DORITA,...
VOLIM IĆI VAN I SLUŠAT MUZIKU

>evo slikice...dora ima
smeđu kosu....<


HY I´m NIKA...o..meni.
.volim..svastha..a bavim se
plivanjem...ronjenjem..i tak
..pusa


>ewo slikica-nikky ima smeđu
kosu....pored nje je Iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

------------------------------

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
------------------------------

A evo vam još punoooo slikica Rihanne!!!!


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


------------------------------

evo nekoliko slika od avril i shakire


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


>evo vam malo fotka,
naravno dolazi ih još
al moramo frendice i
frendove nagovorit na
fotkanje....lol<

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo vam je LukA...on wam jee...
ma superrrrrrrrrrr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
>ovo vam je Ruža.... nemam
kaj puno reć o njoj....
nije neka frendica....
ali kaj češ....!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
>eh to vam je Kety, ona
wam je jedna ludaaa zaljubljena
cura....ali nažalost...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo je...RoBy...
ma dobar je on...
super frend...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NeNo...ah šta reć o njemu...
ma simpa je on...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
AnČy....super curka...
simpatična...zgodna....
ma sve 5....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eto...i sami widite...
LuKa i LeOn...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Nikky i Lejčika....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lea i luka...

3CC>Slike od tree hill-a

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


























< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (12)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (13)
Prosinac 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


K0M3NT4R! Yep/NoP

by LiLBuTEviL

A.N.G.E.L.S








HY I`m LEA alohhhaa!!!!
za sve one koji neznate
ja sam vam leuška...
imam 12,5 godina
i idem u naj naj naj
7.c razred ...
wolim.,...
swe ono šta i drugi...
volim se zekat...uživat..
ić u kino,,,i bla bla...
jako sam hippy osoba..
slušam sve po malo
OSIM NARODNJAKA
koje ne slušam i ne kanim
ih slušat...
ajde šaljem vam big kiss!!!
i nadam se da vam se
blogach svidja...XD


>evo wam slikica<
nije nešto al poslužit će dok
ne dođe bolja....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eeeiiiiiii LJUDEKI...!!!!!!! :)

Bok svima! ja sam iva,valjda me znate.dead
imam 13 god i idem u 7.c sa svojim
zečinama...lol rofl...neznam kaj da više kažem...
obožavam svoje frendice,naravno dečke
( a pogotovo jednog cerekcerek...lol...)družit se,blebeta...
imam msn!ak vas zanima: avicha95@hotmail.com ili
ja mislim da je to to!!!!

kiss... by:avicha kiss

HY I`m TEA

hey....ja sam tea...zovu me teja,teuška,tejčy,
tejčyka,kepec,teita,teodora....wink
ja volima ić van,na bazene,u kino,na klizanje...
volima plešat....jakooo volima svoje ANGELSICE i
to bi bilo to!!!
zubozubozubozubozubo


NADAM SE DA VAM SE BLOG SVIĐA!!!!


*nove fotkice...*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
































































nikksicin macakk...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us










Evo još nekih slika!!!



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


--------------------------------

Evo vam nekoliko slika od ciare


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Free Music

Free Music



Free Music


/naravno doći će još linkića/



darijica....super cura....obožavamo ju zekat...i izluđivat....hehe



CBB

kateedizajn

Amra...super cura
...ne poznamo ju baš al se čini jako simpa





i to wam je to zasad...
to su ono naj blogovi...
dođe ih valjda još...
kissach


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






četvrtak, 28.08.2008.

lejčy došlaaaaaaaaa....weeeeeee

ei ljudi ....i ja se vratila.....iskereno trenutno mi se uopće neda pisat post pa ću sam neš našvrljat...dakle vratila sam se još neznam....prije kojih tjedan i pol al naravno moji dragi mama i tata nisu platili telefonski račun...i sad nemaaaa interneta...užass...prvih tjedan dana sam ono skoro cjelo vrjeme bila kod bake i to...a sad evo uživam....po cjele sam dane vani....nixy je došla....tejčy...iva...dora....ma sve smo tu tak da nam je zakon...aha i da..ovo moram ispričat....hahaha..prije neznam kolko više...ja i tejčy iše u avenue mall...i sad mi se dogovorile s turekicom da dođe i ona....naravno kao šta je bilo za očekivat umjesto u pola 15.30 ona je došla u 17h....a nas su cjelo vrjeme po svim dučanima pratili neki debili....hahahaha..po svim dučanima mi ušle tak u sephoru i oni tam.... mi u tally weil oni tam...lol..bilo je svašta još tu al neda mi se prepričavat...i tak...došla turekica....išle mi malo do sopota i blablabla...lepo je bilo....samo šta je nakraju turekica ostavila ugašen mobitel kod tee pa su i tu nastali malo veliki problemi...aj sad ljudi idem se spremat za trening....woljam wassss....kisss

- 10:12 - k0m3nt!r4j(18) - Pr!nt4j - #

srijeda, 27.08.2008.

nika je u zgggggggggggggggggggguuu

evo dosla s mora u subotu ali mi se nije dalo pisat post..
sad ga upravo pisem bila sam na korculi
bilo mi je supac..uzivala sam..zekala..se.a ponajvise spavala..RONILA
pli
vala..joj..kak.ni.to.sve..fali..uzas..jucer se vidla sa ekipom kokosi..koje
su me umalo zadavile..izljubile izgrlile..jo.nemam..kaj.rec.obozavam ih jednostavno.
evo imam jedno pitanje..dali ste ikad..igrali..tenis.u kojem.umjesto reketa drzite..
peraje(svako jednu)a loptica je ceser..obicno se igra u sumiu..a ako se zelite ozlijedit

to je najbolje moguce sredstvo..joj,kaj..da vam jos kazem..izronla sam...12 zvizda..jezeva
skoljaka..zivina..joj...kaj os da vam velim..ovo mi je bilo najbolje ljeto do sad
skoro zavrsila na jet skiju..ma..ni pricat necu...glavno..je sad sam..ja u svom..najdrazem..gradu.
i kvartu..al.mi.fali..ono..more..
.kak..bi..sad..zaronila...a..nemrem...
.....pozdrav..volim.vas sve
koji ovo citate
komentirajte nam..ak vam se da....
goodbye svima
by:neutjesna

- 13:16 - k0m3nt!r4j(0) - Pr!nt4j - #

petak, 08.08.2008.

ppppppppppa kooio seee to vratio

i sta da kazem ...........
.eeeeeeeeevo me
..tu sam..u
zg..al.ne..zadugooooo...
..opet u ned idem i..
.sta da kazem..najbolje..
.sve..evogaca...
...bila sam opet ma krku..
.ovaj put sam upoznala .
..pewtrusu..petru..i kristach...iz slo...decke
...jedrilicare.
.suzancane...njemce..
.lokalne..zgodne..
kaj da kazem..
.supac.mi.je.bilo.
...bili..smo..na..pedalini..
.ja..sara..petra..kika.
..roberta..laura..moja sestra.
.i tako...dalje..koja
uzivancija..i ludnica.
.isli smo po festama i
svugdje pre pre zakon.
.nisam doma htjela ic.
.ovdje u zg su zapravo
svi decki tak dosadni.
..vuuuffff..a skola..tek..
.neda mi se pisat....znate..
..necu..se mjesat.
.al.nemojte..nas...vise..
vrijecat..onak..to..je..
ptre.jadno..vov.
..chao..pozzzdrav..svim.deckima.
.icuraqma..s..mora...bye...........
...by..........nikky

- 12:10 - k0m3nt!r4j(1) - Pr!nt4j - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.