ej..ljudi..pa..
mi.smo.angels..ili.trl..
nika..lea..dora..tea..i..iva..
volimo..sve i svaws
ugl..ovo..je nas..blog..pozz

T.R.L!!!!!!!....nažalost bez tejčyke crycrycrycry


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


JA SAM DORA
BOK
JA SAM DORA
IMAM 13GOD
SLUŠAM R&B,ROCK,POP...
ZOVU ME :DORA ,DORČY,DORITA,...
VOLIM IĆI VAN I SLUŠAT MUZIKU

>evo slikice...dora ima
smeđu kosu....<


HY I´m NIKA...o..meni.
.volim..svastha..a bavim se
plivanjem...ronjenjem..i tak
..pusa


>ewo slikica-nikky ima smeđu
kosu....pored nje je Iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

------------------------------

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
------------------------------

A evo vam još punoooo slikica Rihanne!!!!


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


------------------------------

evo nekoliko slika od avril i shakire


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


>evo vam malo fotka,
naravno dolazi ih još
al moramo frendice i
frendove nagovorit na
fotkanje....lol<

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo vam je LukA...on wam jee...
ma superrrrrrrrrrr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
>ovo vam je Ruža.... nemam
kaj puno reć o njoj....
nije neka frendica....
ali kaj češ....!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
>eh to vam je Kety, ona
wam je jedna ludaaa zaljubljena
cura....ali nažalost...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo je...RoBy...
ma dobar je on...
super frend...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NeNo...ah šta reć o njemu...
ma simpa je on...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
AnČy....super curka...
simpatična...zgodna....
ma sve 5....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eto...i sami widite...
LuKa i LeOn...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Nikky i Lejčika....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lea i luka...

3CC>Slike od tree hill-a

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


























< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (12)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (13)
Prosinac 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


K0M3NT4R! Yep/NoP

by LiLBuTEviL

A.N.G.E.L.S








HY I`m LEA alohhhaa!!!!
za sve one koji neznate
ja sam vam leuška...
imam 12,5 godina
i idem u naj naj naj
7.c razred ...
wolim.,...
swe ono šta i drugi...
volim se zekat...uživat..
ić u kino,,,i bla bla...
jako sam hippy osoba..
slušam sve po malo
OSIM NARODNJAKA
koje ne slušam i ne kanim
ih slušat...
ajde šaljem vam big kiss!!!
i nadam se da vam se
blogach svidja...XD


>evo wam slikica<
nije nešto al poslužit će dok
ne dođe bolja....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eeeiiiiiii LJUDEKI...!!!!!!! :)

Bok svima! ja sam iva,valjda me znate.dead
imam 13 god i idem u 7.c sa svojim
zečinama...lol rofl...neznam kaj da više kažem...
obožavam svoje frendice,naravno dečke
( a pogotovo jednog cerekcerek...lol...)družit se,blebeta...
imam msn!ak vas zanima: avicha95@hotmail.com ili
ja mislim da je to to!!!!

kiss... by:avicha kiss

HY I`m TEA

hey....ja sam tea...zovu me teja,teuška,tejčy,
tejčyka,kepec,teita,teodora....wink
ja volima ić van,na bazene,u kino,na klizanje...
volima plešat....jakooo volima svoje ANGELSICE i
to bi bilo to!!!
zubozubozubozubozubo


NADAM SE DA VAM SE BLOG SVIĐA!!!!


*nove fotkice...*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
































































nikksicin macakk...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us










Evo još nekih slika!!!



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


--------------------------------

Evo vam nekoliko slika od ciare


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Free Music

Free Music



Free Music


/naravno doći će još linkića/



darijica....super cura....obožavamo ju zekat...i izluđivat....hehe



CBB

kateedizajn

Amra...super cura
...ne poznamo ju baš al se čini jako simpa





i to wam je to zasad...
to su ono naj blogovi...
dođe ih valjda još...
kissach


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






utorak, 27.05.2008.

ZA NIKUŠKU



BY:DORČY

- 08:40 - k0m3nt!r4j(25) - Pr!nt4j - #

srijeda, 21.05.2008.

za moju teušku



by: DORČY

- 17:09 - k0m3nt!r4j(0) - Pr!nt4j - #

ponedjeljak, 19.05.2008.

evo i mene

hy hy hy hysretansretansretan
ljudi ljudi baš sam happy
30.5. idemo u Vukovar
nećemo ić u školu
28.5. ili 29.5. osmaši idu na izlet
moći ćemo biti na porti
juuuuuuuupiroflrofl
baš sam happppy
ja i avicha ćemo se prijavit
iz hj sam dobila 5 jeeeeeroflroflrofl
nikky,anja,tena i ja smo sada u knjižnici
napravile smo zadaću
pa nemoram doma
ma bokić
pozzzzzz
kisskisskisskisskiss
finofinofinofinofino

- 16:06 - k0m3nt!r4j(1) - Pr!nt4j - #

nedjelja, 18.05.2008.

PoStIć O MoJoj UmIšLjeNki!!!!

današnji post posvećen je jednoj mojoj umišljenoj zečini...hehe...
dakle...18.6.1995. godine...jednog lijepog i sunčanog dana rodila se moja nikica...jako je voljela papati i pajkiti...lol...i tako sve do dana kada je krenula u vrtić...i tako izmjenjujuči mnogo prijatelja...uživala je u životu...bila je veoma zaigrana,vesela i 2002. godine...nixy je krenula u 1.razred osnovne škole...upoćetku je bila veoma zaigrana i vesela...i tako godina...do 5.razreda... kada nikyca se pretvorila u moju najslađu umišljenu kravicu...dečki su je počeli pozorno pratit...dobila je razne nadimke...počela je bit jako poznata,nije više gledala kretene iz razreda...i ušla u pubertet..lol...i takva je i sada...iako je u duši ona ipak jedno obično malo dijete izvana je prava kraljica...lol...niky se sada bavi plivanjem....super je u tome....puna je zabave...i stvarno je savršena...voli se zekat...super je u školi...i naj je zečyna na cjelom svjetu (nakon tejčy...lol)...
pa evo vam malo fotkica moje princez



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


hehe...
a sad nakon moje nikuše idemo malo na mene i moju tejčy...
dakle...ja sam vam jučer spavala kod teuškice...bilo je prezakkkkoooonnnnn...došla sam negdje oko 10.15 i onda je počelo ludilo...prvo smo gledale top model...haha...cerekale smo se...oponašale ih...ma uuužžžaasss...i onda...teuškini su otišli spavat a ja i tea jest...haha...cjeli krevet bio je ppuuunnn majoneze....užas...sve nam je padalo na sve strane a ja i ona smo se samo cerekale i cerekale...hehe...onda...malo smo se zezale...izvodile vratolomije...plesale...slušale mjuzu...i oko 2h otišle mi na komp i na msn...tam smo nekaj gledale...al nikog nije bilo da se dopamo...heh...još smo žlabrale...cerekale se...i ošle mi spavat...a ujutro...hehe...probudile smo se oko 10.30 ....i šta je bilo...aha da...papale smo i išle na komp...malo smo se dopisivale...zekale se...i onda...hmm...pričale i to...onda smo ručale...i išle mi plesat neš...haha...užas...ocjenjivale smo se izmišljale gluposti i tak...presmješno (pogotovo tejčykina kity kat...lol)...
strgale smo lampu...lol...tj. nije doslovno...nekak je ko...neznam...spustila se...lol...i onda se išle ja i ona šminkat...tj. ja nju...hahahaha...našminkala sam ju ko čudovište...užas...i onda smo se neš bacale po krevetima...kotrljale se...izvodile gluposti,fotkale se...ma preforaaa...stvarno nam je bilo zakon...hehe..

al pošto vam ja nemrem više pisat...sam ću vam još poslat veeeellliiikkkeee pussseee i svima vam zaželit ugodan tjedan...lllolll...pusekkkiii

utorak, 13.05.2008.

ey

heeeelllloooo..to...svima....ma nema.. ama bas nis..evo ja -nikky i avicha vam...pisjemo post..pa eto..ko što je i dora rekla u onom svojem i postu idemo..u vjuko var gledat zgrade..itd.onda imamo neki photo something..ustvari ..sešen..hhaa..evo sad smo na infi..iva si je namažala nosek sa crvenim labelom..i sad tu sva smerdi a tek dora ..necu nis ni govoriti...hha..zjekam se ..ali za doru ne...hah< ...aj bokjk svima puse ivi i curkama i dećecim....ajde poooooooooooooozzzzzzzzz

by: JA........

- 09:20 - k0m3nt!r4j(8) - Pr!nt4j - #

bokić

kak ste
evo me opet
u školi je zakon
30.5. idemo u vukovar
fora fora fora
ovaj tjedan je zakon
jučer nismo imali hj i ej
u četvrtak nemamo 2 sata tehničkog
i u petak nećemo imat hj i srz
...........lol..........
u petak ćemo imat photo session
slikat ćemo sa profi fotičima
zakon...winkwinkwinkwink...zakon
te slike će biti vjerovatno u hodniku škole
kao one od prošle god (horvatica, josipa, helena..)
pozzz
PP =)
trl
neri
turekici
lani
dariji
anji
itd.
by:dorčy

- 08:59 - k0m3nt!r4j(0) - Pr!nt4j - #

ponedjeljak, 12.05.2008.

...hejos...opet ja...hihi...

smijehsmijehheii ljudi...wavewavewaveeto da se i



ja malo javim...lol...dakle...ovaj vikend je bio prrreeefooorraaa...probudila sam se ujutro..zijevzijev..išla na trening...i nakon toga...e bilo je supač.partypartyparty..išle smo kod lanice na ročkas...upoznala sam lauru i cura je stvarno supač..wavewave.pa ju ovim putem puunnooo pozdravljam...hehe...onda...vratile smo se predvečer...i išla ja kod boćina...hihi...tam mi je bila karla..sretansretansretan.i ono sve je bilo sasvim oke...malo smo se izbrbljale...i tak...a sljedeći dan...dakle nedelja..thumbup.e dan je bio gotovo savršen...ujutro smo išli u zapruđe plesat..beljbeljbelj..baš mi je bilo supač...zekale smo se..smijehsmijeh.plesale...ma ono...zzzaaakkkooonnn....a nakon toga...išle smo u lunić..deaddeaddeaddead.bilo je wooowww....izvrsno...išle smo na neko...hm...ma neznam na neko vrtenje...ludi ono...supač...ja sam išla dva put zaredom pa mi je malo bilo...fijjuuu..zujozujoludludludlud.al sve ok...onda sam došla doma...gledala malo top model...i išla kod karle na ročkas.sretansretanzubowinkwink..misla sam da neće bit tak dobro...ono...ni minute nismo sjedile...cijelo vrijeme smo bile u pokretu...stvarno super...zekale smo se...ma ono...
šta još...hmmm...aha da...škola danas...1.h tjelesni...yesbilo je presuper sve dok cure nisu krenule skakat po meni i avichi.bangbang..pa smo malo nastradale...al...sve oke...onda...engleski...hehe...izašli smo na pola sata i išli mi ispunjavat onaj neki upitnik...tak da nismo bili niti ostatak engleskog ni cijeli hrvatski na satu..thumbupthumbup.i sve bi to bilo oke...al taj je upitnik tako dosadaaannn...užas...13stranica...a sva se pitanja svode na isto...al ok...bar nismo išli na sat...onda matiša...sve supač...i tak...završili smo oko 5.25...onda smo se malo zekale...i sve suuupppaaaččč...u četvrtak nemamo tehnički a u petak mi angelsice...nećemo bit ni na hrvatskom ni na srz...imamo neko fotkanje za frulu zak da...ono...evo još malo pozdravčeka...i nemojte očekivat tako uskoro moj post..namcornamcor.jer sam sad napisala jedan velki...pa nek curke malo pišu...kisskiss

pozdravi:
-angels,T.R.L,zečynesmijehsmijeh
-lukazujozujozujo
-robythumbupthumbup
-nenosretansretan
-leonnaughtynaughty
-anjawinkwink
-karlazubozubo
-curke s ročkasawavewave
-laurafinofino
-cukice iz raza.
-sedmašice,sedmašibeljbelj
-turekicibangbang
-svima koje nisam nabrojala....pjevapjeva

puuusseeekkkiiikisskiss

by: leuškica...cerekcerekcerekcerek

- 18:35 - k0m3nt!r4j(0) - Pr!nt4j - #

petak, 09.05.2008.

BOKIC

haj svima ...evo nema nis novog ..pisali smo test iz matiše iz jednadžbi ..grozno..onda idem..u nedelju na natjecanje u ptuj u sloveniju..bit ce triatlon..(plivanje ,bic...i trčanje)..i tak nema nis sam bi htjela poozzz anju tenu i hornikice koje su na natjecanju iz plivanja bile 4. u RH.pozzeki angelsicamsa i svima

by: NIKITA

- 20:49 - k0m3nt!r4j(0) - Pr!nt4j - #

evo i mene...

evo i mene ja sam upravo zbrisala big big post.....pa sam ljuta...al dobo..evo nisam vam se duuuuuuugo javljala pa ima puuuuuuno novosti...2.5 smo bili na natjecanju u pizarovini..bilo je pre predobro ja turekica i lea smo se zekale...prićale...plesale...pjevale..i taak bilo je fakat prezakon..i da bile smo druge i idemo na svjetsko u njemačku...jeeeeeee....a sa sedmicom nam je falilo jedno mjesto do finala..a šteta..al ockaj..e da moja avicha je bila sa sedmicom prva....bbbbbravvoooooo...i da u nedjelju nastupa za tv....lolček..i tak puuno pozdrava pogotovo lani....sretan ročkas..woljam te punooooo...a inače je sve ockaj i to bil bilo to...pozy

by:tejčyka

- 14:18 - k0m3nt!r4j(0) - Pr!nt4j - #

četvrtak, 08.05.2008.

EVO I MENE

NISAM DUGO PISALA ALI EVO ME
U SUBOTU SMO BILINA SVADBI
JA I MOJA OBITELJ
BILO JE ZAKON BILA SAM DO 4
PLESALA SAM, PJEVALA...
MA DOSTA O TOME
NIKKY I TEJA SU BILE KOD MENE NA VIKSI
BILO JE SUPER
LEŽALI SMO NA TRAVI
CRTALI BUDUČNOST ...
BILO JE ZAKON KADA JE POČELA KIŠA
SVI SU SE STALI POD DEKU PA SU SE GURALI
MA SVAŠ NEŠ...LOL...
U ŠKOLI JE SUPER
DANAS SAM TREBALA BIT S IVOM NA PORTI
ALI SMO SE KASNO PRIJAVILE
JADNI OSMAŠI PISALI SU NACIONALNI
.....LOL....LOL...
POZDRAVI:-MOJIM ZEČINAMA
-SVIM OSMAŠIMA I SEDMAŠIMA
-NAJLUĐOJ TUREKICI
-MOJOJ NERICI
-I SVIMA KOJE POZNAJEM

BY: DORČY
sretansretansretansretansretansretansretansretan
hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup

- 19:09 - k0m3nt!r4j(0) - Pr!nt4j - #

srijeda, 07.05.2008.

...aloha...lejčy se ponovno javlja....

sretanhello..wave.pa eto da se i ja malo javim...hehe...dakle...ja sam vam supač.zubo..ovih dana u školici je bilo dosta lagano...i ono...sve 5...eh...a danas sam morala ić mjenjat Vansice.cry..cry...crymanji broj mi je bio premali...a veći...prevelik...tak da ono...kupila sam si nove starkice...lijepe..sretanzubosretan.crne...s bjelim...hehe...očito su starke stvorene za mene.thumbup..i sad imam jedan problem..rolleyes.kako će mi trebat još jedne cipele...neznam dal da si kupim još žute starke (ppprrreeefora su)sretansretan
ili da si kupim neke kjut balerinke...hehe...tak da sam sad u malom bedu...lol...na msn-u mi nema skoro nikog.crycry..tak da mi je trenutno malo dosadno...al kaj buš...valjda bu neko došo...škola sve 5...simpe..cerekcerekcerek.hehe...duga prića...i ono sve zakon...u subotu je lančicin ročkas..winkkissbeljtuzansretan.tak da ja i tejčy idemo...a u nedelju slavi karlič.wink..i to vam je uglavnom to...
sam još pozdravčeki...i odo ja...kissach kisskisskiss

najveći pozdravi...

-mojim zečynama (nixy,dorčy,avicha i tejuškica-angelsice-T.R.L...)finofinofino
-anjithumbup
-karli
-turekici...(nnnaaajjjvvvečččaa pusaaa)
-curkama iz razreda
-leonu
-luki
-robyu
-neneku
-dorijani...lol smokin
-mom retardirano glupom burazu...kojem pišem sastavke...lolbangbang
-dečkyma iz raz.
-sedmašicama,sedmašima
....bla,bla,bla.....big kiss svima....kiss

by: lllllleeeejjjjččččyyyykkkkaaaaa....

i još malo smajliča...lol...

sretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalaze

- 21:11 - k0m3nt!r4j(0) - Pr!nt4j - #

subota, 03.05.2008.

EJ

ma daj ajde sad sam upravo zbrisala cijeli post..uopće ne kuđim kaj je ovoj retard tipkovnioci...uglavnom htjela sam vam reci da.........................
..............mi je dosadno prek ovih short praznika..............
.............da smo za 1 maj bili na dorinoj viksi..................
..............na ročkasu od njenog tate..................
..................da je bilo ludo.................
bile smo ja_tea_dora i klinčadija.............
(lara,mihalecke,lucija.mala iva,i neki dečec).....
..da ..nam..je..bilo...dos...al..smo..onda..izmislili...novu...
igru...tea i ja smo se uvukle u vreće za spavanje..ošle
....na vrh brega....i kotrljkale se nas dvije sve do dolje....
htjeli so vam to snimit da se imate čemu smijat al nas je pljusak stoped...
aj neda mi se više pričat...curke če vam se javit da se pohvale s rezultatima s natjecanja..i tak..
pozzzz angelsicama i sedmim šestim i osmim razredima moje šk i svim mojim frendovima..bye

by ......................... ......................... -NIKITA..................................................

- 14:48 - k0m3nt!r4j(2) - Pr!nt4j - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.