O meni....
Ime:Ivazujo
Godine:13belj
Razred:8.rolleyes
Frendovi: Alex(trening), Teača(trening), Doka(trening), Tonka(trening), Lorena(škola), Lucija M.(škola), Katarina J.(škola), Ena(trening), Stella(trening), Lucija Š.(trening), Kristina V.(trening), Gabi(iz mog mjesta), Ksenči(iz mog mjesta), Maja(trening), Mia(trening), Doris(trening), Ivana J.(razred), Dorja(trening), Melanija(trening), Tihana(trening), Matea L.(trening); Borna(razred), Zvrk(razred), Martin(razred) i Toma(razred)....
Volim: sve što vole mladi...cerekfinothumbupsretanmahzujokiss
Ne volim: puno toga, tak da bi bilo uzalud sve to pisat....
burninmadburninmadburninmad

Pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz wavethumbupwavethumbup




Angel or devil? You decide....

27.08.2007., ponedjeljak

Stari je ljuuuut...!burninmad

Znate ono kad sam vam ja pričala kako sam bila na danima piva...?yesTaj dan smo ja i Gabi izgubileheadbang mog starog koji nas je dovezao i trebao odvesti...Inzistirale smo da ostanemo do ponoći i jesmo...thumbupAli, ne završava priča na tome...On nam je rekao kad i gdje da se nađemo i maknuo se od nas...Mi smo bile u lunaparkunaughty na onom Super Orbiteru i onom sranju kaj ideš ukrug...Ne znam kak se zovelud...I tako mi pogledale na sat i bilo je 23:35, točno. Rek'o niš, idemo potražit mog starogyes...I naravno, u onoj gomili nigdje ga nismo mogle nać...Izgledale smo izbezumljeno i tužno...nocryBilo je već oko 1 sat, i skužimo mi gdje su moji kumovi i krenemo do njih...Kad se odjednom ispred mene stvori Nikecludnut, pijan ili šta već i digne me u zrak...bang-pred svim onim ljudima....Ja sam umirala od sramoteblabla i samo govorila da me pusti...Onda je njegov frend doš'o do njega(nije za bacitnaughty) i rekao: Pusti žensku na miru...Odgurnuo ga i ja sam nastavila...Ako taj dečko koji me ''spasio'' od Nikeca ovo čita, zahvaljujem muwave...A Nikec, tebi evo jedan veliki lijepi...JEZIKbelj...Napokon smo se našli sa mojim kumovima i ja sam mislila da je moj stari sa njima...No, nije biono...Kum ga je otišao potražiti sa prijateljem, al kud ćeš ga nać u svoj toj gomili...Bilo je,naravno,bezuspješno...zaliven I onda se ja u maglici sjetim kako mi je tata rekao da se u 11 nađemo kod šatora Žitoproizvodheadbangheadbangheadbang!Odjednom, zvoni mi mobitel, mama zoverolleyes, pita di samzaliven, ja joj kažem kako nigdje ne mogu nać tatuno i da je Gabi otišla sam mojim kumom doma, a ja sam ostala, jer ak nas traži da ne traži ko budala...A mama će meni: Tata je doma, evo kaj ti ima za reć...zalivenTata se javio i sav bijesan mi ispsovao sve živo i rekao da me tražio posvuda, da jesam ja normalna, da nikad više ne idem s njim nikud...Da on neće doć po mene, da se snađem i poklopio. Sreća mojayes da mi je kuma još uvijek bila tamo i došla sam kući oko 2....Otada se nisam vidjela sa tatom jer je on pekar u Žitoproizvodu i radi od 6-8, a ja sam namjerno otišla rano spavat da se ne bi trebala sa njim vidjet....rolleyes Bila sam tako ljutaburninmad....Moram se suočit sa njim, kad tad...no

- 11:50 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovdje ću pisati o sebi, školi, frendovima, događajima...MA, vidjet ćete...!
Tko me voli više od mene...?
beljbeljVjerujem da nema nikog ko me voli više nego ja sama sebesmijeh...Mislim, tako mi je dosta dvoličnih ljudi, pa sam se takvima i zamjerilaheadbang...Preporučam da drugima ne govorite u facu što vas smeta kod njih, iako to oni možda žele...Pravite se glupimapjeva i kažite da vas niš ne smetalaze....Ja sam jednoj osobi u facu iznijela kaj mislim o njoj i nisam dobro prošlano....Tako da mislim da me svijet mrzi jer sam buntovnica i svakom se zamjerimthumbup...Zato, ko me voli više od mene nego ja....?sretanbeljdeadnaughtynutthumbupwavesmijehmahludzujopjevapjevapjeva