utorak, 06.06.2006.

hello everybody!!!

evo nisam pisala post... um 2...3 dana, ne znam .... tak nešto ulglavnom... život je nekad fakat za pop*****.... danas poslije škole idem ja jest... i ostavim kišobran u kuhinji na stolu..., i doslovno nakon 3 minute idem doma...a on nema kišobrana...a onda sam malo kisnula dok nije došla mama po mene...
ljudi kupite se kišobrane, a menni ostavite moj...!!!!!!!! još imam samo fiziku i matematiku za učit malo i onda sam gotova s učenjem u osnovnoj...thumbupwaveroflpartysmokin!!!!!!
i napokon smo završili godišnjak za školu... rofl
i još malo je oproštajka.... fakat jedva čekam...smokinthumbupnjami
opet nemam inspiracije, e da...
kad svi pišu o frendovima, pisat ću i ja...
UPOZORENJE: redoslijed kojim ću pisat imena, nemaju apsolutno nikakve veze s tim kog više volim...ok????burninmadcereklud
let's go...

1.Petra ili ti Pepy- super frendica, al' ne fakat baš je zakon... kad god je netko tužan ona ga nasmije i oraspoloži... nema toga šta ona ne mre okrenut na šalu...! ...ali kad je ona tužnabangburninmad, nema toga šta ju može oraspoložitcerek luv ya!!

2. Ariana (Ary, Paris....) kad je ona dobre volje, onda se ne mreš prestat smijat...ak netko nekog vrijeđa od Ar.Ma.N.I.L.A. nek se čuva jer ona je tu.. i uvijek je tu za mene... ona je moja mala Paris...cerekvolim te!

3.Anđela (Aka) ona je uvijek tako dobra... mala slatka... dobro te utješi kad ti to treba... ali je ona prečesto tužna... i ja se onda ljutim... ali ona je super, odlična... love ya punocerek

4.Lana (Kurtrofl) e ona je Legenda!thumbup, ona je moja rockerica, i fakat joj možeš sve reći... be who u are.... love yacerek

5. Iva ona je Dinamovka, i obožavateljica Ronalda... obožava izlazit... i obožava dečke...luv yacerek

6.Daren on je.... ma on je zakon... odličan je frend i sve mu možeš reć...mislim da je dovoljno rečeno... i on je pravi matchmaker...cerekkiss

7. Luka kerečin- e on je moj Omanac.... isto je odličan frend... i jako mi fali... jedva čekam da ga vidim...cerekkiss

8. Zadro- ma on le legendica... nekad je ful super, a nekad me ne ferma pol posto...namcor, al nema veze dobar je on...wavekiss

eto to je bio ful dugačak post... možda najdzuži do sad... hehe... pusa...

- 14:14 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ar.Ma.N.I.L.A. angels

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

niky_cute_angel@hotmail.com






10 songs
BestVideoCodes.com




MySpace Layouts

MySpace Layouts






Ask something!!!



Designed by In Obscuro