petak, 05.05.2006.

grrrrrr.....

Devil me ljuti... nisam ovisna po 100. put, a to nek ti kažu dečki iz mog razreda, kad one nisu išle tj. jedno 5 puta sam išla sama s njima, Kikijem, Plaftom, Zadrom... (jer ih bolje poznajem, frendovi su mi od 1. osnovne), no offence, ići ću i s vama, ako one ne budu mogle, da ti dokažem da nisam ovisnica...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-p.s. nisam ljutilica ni svađalica, DOLAZIM U MIRU, tj. PIŠEM U MIRU!!!!!!!!!!!!!!!!! i nećemo se više svađatkiss
- sad sam kod bake sa sestričnom (ona je bila osoba koja mi je ostavljala komentare pod GLUPIM nadimkom znaš ko sam...) evo sad ju puno puno pozdravljamkiss a ona se ceri tu pored mene...rofl
- žao mi je kaj nisam mogla na tulum danas, fakat se veselila... a onda... fuck...
- sad gledam pirate s kariba i Pepi gleda pa ju pozdravljamwavekiss
- e da vi na tulumu have fun i javite mi kaj je bilo i kak je bilo!?!!?!kiss
- baš mi se piše sad, A. mi briše postove...biatch...
- e da Cicek matea mi je rekla da je kod nje razglednica sa Sicilije, pročitala mi ju je... PUNO HVALA!!!!
velika pusa kisskisskiss
-Luka K. can't wait u 2 come!kiss
-Lanchy, Aka i Nika: nadam se da uživate u M-u!!!!
- baka nas zove po 100. put da idemo jest!
EVO BAKO IDEMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-bok ljudi , čujemo se, hoću reć čitamo se... pusa svima...kisskisskiss


- 20:38 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ar.Ma.N.I.L.A. angels

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

niky_cute_angel@hotmail.com






10 songs
BestVideoCodes.com




MySpace Layouts

MySpace Layouts






Ask something!!!



Designed by In Obscuro