ponedjeljak, 01.05.2006.

...o joj...

layout for myspace

layout for myspace



mislila sam da o nečemu neću pisat jer nema smisla...noali predomislila sam se... ja imam 3 best frendice(Princess, slatkica i mačkica) i prije 2 mj. su se s nama počele družiti Aka i Lana koje su nam isto bile best frendicecereksmijeh, tj. mi želimo da to još uvijek traje... ali nešto tu ne štima...Aka misli da mi njoj branimo druženje s drugim ljjudima... i kao zbog još nekih stvari se naljutila... i svi smo se posvađali... headbangpuknucunamcorAka i Princess su se posvađale najjače, tj. nisu se uopće svađale nego jednostavno nisu išle razgovarat jedna s drugom, Aka nije htjela razgovarat...pa onda ni ona...sve smo se posvađale, ali recimo da smo ja i Pepi na neki način to rješile s njom, ali kao da i nismo...Slatkica se nije izjasnila, ali mislim da se ona ljuti na Aku kao i Princess... i kao Aka na njih dvije...headbangburninmadpuknucu (nadam se da ste skužili)
...S Lanom je sve ok... thumbupbar se nismo svađale ni ništa, ali tu isto nekaj ne valja...nonononamcor nit se čujemo... kak Nika kaže komunikacija:0!!!!!! namcorbangvas 2(Aka i Lana) brijem da mislite da smo mi vama branile druženje s Ifom i Nikom... so not truth!!!!!!... imate se pravo družit s kim god želite, ali mislim da postoji razlika između BEST frendica i frendica... ako želite da vam one budu best ...ok... to nam samo morate reć... bez svađe i skandala i sranja... cool

layout for myspace

layout for myspace



... ne kužim nikoga...
...komentirajte...
... i vi cure...
...vi najviše...
...ako se netko želi svađat, neka rađe ne ostavi komentare...
...ali evo jedne dobre stvari: sad smo super s dečkima...thumbup...
NAPOKON!
e da i Princess i njen dečko... uglavnom stvari stoje super... baš mi je drago...thumbup

... da se bar sve riješi sa Akicom i Lanicom.
...

SVIMA:

MySpace Layouts

MySpace Layouts





- 13:23 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ar.Ma.N.I.L.A. angels

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

niky_cute_angel@hotmail.com






10 songs
BestVideoCodes.com




MySpace Layouts

MySpace Layouts






Ask something!!!



Designed by In Obscuro