travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Mašta radi svašta..zar ne?
Me & the world.. An angel in the big world..

Evo vam par korisnih ...i manje korisnih linkova...:)

Princess..

Anja živi u mašti (moja imenjakinja)

Teta Miška zvana Lory

Iva zvana Slančica

Sara










A few thoughts...

ZIVOT JE PREKRATAK DA BISTE:

Ustezali reći nekome koga volite da ga volite.

Stalno razmišljali što će drugi misliti o vama.

Morali se suoćiti s nepotrebnim osjećajem krvivnje.

Propustiti poželjeti nešto kada spazite zvijezdu kako pada.

Živjeli sa pogrešnim ljudima nadajući se kako će se promijeniti.





13. ZIVOTNIH FRAZA G.G.MARQUEZ

1.VOLIM TE,zbog toga sto si ti,i zbog toga sto sam JA ,kada sam pored tebe.

2.Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze,a ona koja ih zaslužuje nece te nikada rasplakati.

3.Samo zato što te neko ne voli,kako bi voljela,ne znaci da nisi voljena Cijelim njegovim bićem.

4.Pravi prijatelj,je ona osoba koja te drži za ruku,i dodiruje tvoje srce.

5.Najgori nacin da ti neko nedostaje,je da,sjedis pored njega i znas da ga nikada neces imati

6.Nikad se ne prestaj Smijati ,čak ni kad si tužna.Netko će se možda zaljubiti baš u tvoj osmjeh.

7.Možeš biti samo osoba na ovom svijetu,ali za nekoga ti si cijeli svijet.

8.Nemoj provoditi vrijeme sa nekim kome nije stalo da ga provede sa tobom .

9.Možda Bog želi da upoznaš mnogo pogrešnih ljudi, prije nego sto upoznaš pravog i na tome če-š mu, kad se to bude dogodilo biti zahvalna.

10.Ne placi zato sto je zavrsilo, smije se zato sto se dogodilo.

11.Uvijek ce biti ljudi koji ce te povrijediti. Nastavi vjerovati, samo budi oprezna.

12.Postani bolja osoba i budi sigurna da znaš tko si , prije nego što sretneš nekoga novog, a nadaj se da ta osoba , zna tko si ti.

13.NE opiri se toliko! Najbolje stvari se događaju kada se najmanje nadaš.

I zapamti Ništa se ne događa bez razloga!

What is your guardian creature?



Phoenix
You are fearless and arn't afraid to jump into a situation, but that doesn't mean you don't think logicly. The only time you have trouble and need your guardian spirit is when you underestimate whatever you are doing.
Take The Quiz Now!Quizzes by myYearbook.com

I have something to say...

petak, 06.04.2007.

An angel has come...

Evo meni je bilo malo dosasdno pa sam odlučila napraviti novi blog. Ako se itko čudi zašto bi netko u ... 23 : 57 (trenutno) radio blog, e pa neznam ni sama odgovor na to pitanje. Mozda jer sam popila malo coca-cole prije sat vremena, ili mi se jednostavno spava ili sam mozda vampir/vukodlak još je upitno.

Evo pa započnimo prvi post sa pjesmom od Evenescence : My Snow White Queen..

stoplight lock the door
don't look back
undress in the dark
and hide from you
all of you

You'll never know the way your words have haunted me
I can't believe you'd ask these things of me
you don't know me

You belong to me
my snow white queen
there's nowhere to run, so lets just get it over
soon I know you'll see
you're just like me
don't scream anymore my love, cause all I want is you

Wake up in a dream
frozen fear
all your hands on me
I can't scream

I can't escape the twisted way you think of me
I feel you in my dreams and I don't sleep

You belong to me
my snow white queen
there's nowhere to run, so lets just get it over
soon I know you'll see
you're just like me
don't scream anymore my love, cause all I want is you

I can't save your life
though nothing I bleed for is more tormenting
I'm losing my mind and you just stand there and stare as my world divides

You belong to me
my snow white queen
there's nowhere to run, so lets just get it over
soon I know you'll see
you're just like me
don't scream anymore my love, cause all I want is you

Da budem iskrena neznam zašto mi se uopće ova pjesma svidjela, ali jednostavno je! Moram priznati da inače ne slušam njih tj. takvu muziku ali iz nekog čudnog razloga mi se počela svidjati...

well who knows ? Miracles can hapen..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fallen angel...




~23:57~ komentari (0) print #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.