Angel Of The Hell

nedjelja, 28.05.2006.

NAJ JEBENI DAN!!!!!!!!!!!!

burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadbangbangbangbangbangbangbangbangbangbangbang

Morala sam ic na "Misu"zijevzijevzijev headbang rolleyes ali...nisam bila u crkvi,i nisam niti htjela ic tamo, ali morala sam jer roditelji su mi srali i rekli su je Sv.Servola(100%nism dobro pisala,ali dobro), Bila sam van o Crkvi, nisam niti htjela bit tamo,ali morala sam!!! dead Kako sam bila Obucena? smijehnjamimah waveah bas dobro,sve u crnom sa cizme(Marte), Whit My 3 Killercoolnaughtyzujo...Yuhuuu,mislila sam da neko ce mi poslat neke Maldizioni cioe i me maledira(neznam to kako se prevodi)thumbupthumbupthumbup
Sada slusamTheatres des Vampires(TdV),one 2 pjesme sto imam...burninmad
Nemogu vise,nek ide sve i svi u k...!!!
Depresija? Depresija ima kucu u meni!!!I bas dobru kucu se napravila!!!

Ajd, pozdrav svima,ah pogotovo Kikka i Goth Vampire...!!!!!!! kiss yes thumbup wink

- 19:43 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.