angel of the darkness

28.03.2006., utorak

-Nastavak-

I onda oni glupi,živčani,nabrijani na rad i iskorištavanje,poremećeni i jednostavno moji profesori.Znam da u svakoj školi ima bisera,ali moja se može s tim pohvaliti.Npr.ona histericna raska koja baca papire po zbornici i napada ravnatelje drugih skola zbog jednog maturalca.A dobro svi smo mi samo ljudi,pa nam je oprošteno.Ali onda se bar možemo ponašati kao ljudi....I onda decki........Ala prica za sebe.Ne mozes bez njih ,ali ti je s njima sve gore.Da se cura zamisli.Cemu ti ioni uopce sluze,osim da na tebi izbace svoje seksualne nagone i da te jebu u zdrav mozak...Užas...Jednostavno enkoga mozes voljeti ne znam koliko,ali to nije ono sta zelis,moze ti opet biti lose.Ja sam cisti primjer toga.I upravo to me baca svaki dan u sve vecu i jacu morbidnost,koja je vec postala sastavni dio mojega zivota.Ponekad pozelim otici sto dalje od svega.I nakon sta me dobro i zjebe,kaze mi da ja njega ne volim i da mi nije stalo.I sta da ja onda mislim,kad mi osoba koju volim iz dana u dan baca osjecaj krivnje.Jednostavnno zelim izaci iz toga,ali ne mogu,i to mi radi jos samo vece probleme.Prekid je najbolji moguci ancin da zavrsim sve ovo,ali jednostavno ja nisam takva.Ne zelim povrijediti osobu do koje mi je stalo...........................


Onda moji histericni frendovi....(tj.frendica)Ta žena se ne može obuzdati na cesti.Napada svakog na koga naleti.To je vec proslo u bolest.Ne samo sta sramoti sebe,vec sramoti i svoje drustvo(ukljucujuci i mene).Njoj jednostavno ne mozes objasniti bonton.I onda se cudi sta ju nitko ne podnosi.A tko bi podnosio neku žensku koja napada sve živo i neživo okolo sebe,koja malo preintenzivno osuđuje ljude prema nacinu oblacenja i glazbi koju slusaju.Svatko ima svoj ukus,a ukusi se razlikuju.I nitko nema pravo vrijedati druge bez razloga.Drugo je ako poznajes tu osobu...

<< Arhiva >>