< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Čitaj


Georgia - Christin...





Evo nešto o meni...

Ime:Una
Nadimci:Ester,Unchy,Unče,seka,
munja,Jedina,Unić
,droljica,Uno,mala,
duo,tre...itd...
Godina:16
Datum rođenja:4.9.1992.
Horoskop:djevica
Prijatelji:moj braco (Duda),Alen,
Ljerac,Deni,Bubo,Fićo,Leo
Vjeko,Lux,Fegi,Marko (khm khm),Novak...
Šagi,Boss,Pera,Dera,Kuta,
Pelko,Bodo i još puno njih...
Prijateljice:Damjankica,Marina,Iva,Stela,
Vanja,Tanja,Bea,Mella,Vicky,Maruš,
Buco,Dea,Tea,Tena,Ana,Mana,
Dinchy,Anja,Ivana,Kukac,Marija...
Hobi:rukomet
Nešto o meni:idem u opću gimnaziju ( na žalost )...ljevakinja sam hehe...treniram rukomet...volim se družit s prijateljima svojim...ljubavni život...i bio je odličan..sad...ah i sami vidite...dobro glumim da sam sretna...ali pravi prijatelji znaju kad sam u k...imam seku...mlađu...dosada živa...mamu ..tatu...bracu(dudu)...volim se zezati...smijati...uvijek sam tu za prijatelje...eto...kissam vas...pa-pa...
Moj icq : 439521005





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
This is me...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Opet ja Unica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Unchy...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
My sister Ena...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljepotica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Una Ester

Image Hosted by ImageShack.us

Moj braco Matko...

Image Hosted by ImageShack.us

Marijeta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mellica moja cura hehe...

Image Hosted by ImageShack.us

Vicky ljepotica moja...

Image Hosted by ImageShack.us

Bea...

Image Hosted by ImageShack.us

Deny...

Image Hosted by ImageShack.us

Lux...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Alenko moj...

Image Hosted by ImageShack.us

Vanja slatkica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Damjankica...

Image Hosted by ImageShack.us

Mana...

Image Hosted by ImageShack.us

Dinchy...

Image Hosted by ImageShack.us

Ljerko...

Image Hosted by ImageShack.us

Kutimir...

Image Hosted by ImageShack.us

Ivona...

Image Hosted by ImageShack.us

Drago...

Image Hosted by ImageShack.us

Marinche...

Image Hosted by ImageShack.us

Vjeko...

Image Hosted by ImageShack.us
Iva

Image Hosted by ImageShack.us

Anuška...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anjica moja srećka...

Image Hosted by ImageShack.us
Marijan & Dera



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jasmin













Jedna lijepa pjesma od mog frenda...
a ja sam ju poslala svom braci...



Čuješ li?Slušaj...
Što je,zar ne čuješ vapaj?

Ludo mala
to se samo zvijezda uspuhala,
previše se na nas tuži.

Ma ne plači,šala
da diše već bi krišom pala,
samo da tebe ne rastuži.

Ma dođi,
zagrli me seko,
ali nikad više podno zvijezda ti ne prođi,
nesretno je tamo prijeko.

Braco,nemoj tako,
sad te tuga grije
i odreći se snova suviše je lako,
ali nemoj,kol'ko god da plak'o

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 27.06.2008.

Always and forever

jedna osoba će znat što znaći ovaj naslov...samo jedna...bio si mi sve...moj anđeo...samo moj i ničiji...samo moj...nisam te nikome dala...branila sam te od svih...voljela najviše...bio si mi kao brat kojeg sam oduvijek htjela imati...imati nekoga tko će se uvijek brinuti o meni...tko će me čuvati od svih...brisati mi suze...zagrlit me...to sam najviše voljela...kad me zagrliš...thanks for the memories...sad mi je prošla ta pjesma kroz glavu...da otišao si...da nisi ni glavu okrenuo...niti zbogom rekao...sjećam se zime...ja i ti sjedili na klupi...pričali...tražili smisao kako ići dalje...i našli smo ga...imali smo jedno drugo...pojavio si se kao svijetlo na kraju tunela...baš kao moj anđeo...zato sam te i zvala anđelom...voljela sam te...znaš li to?...znaš li da sam te voljela više od rođene sestre...od roditelja...znaš li da bi dala svoj život za tebe...sjećaš li se kako sam ti brisala suze...i nisam dala da ni jedna pada niz tvoje obraze...dok sam htjela otić gore...tamo gore...letjeti s anđelima...nisi mi dao...plakao si i u suzama rekao...nemoj ići..ostani...jesam li otišla?a-a....tu sam...ostala sam te čuvati...nitko nikada nije shvaćao to što smo ja i ti bili braco i seka...svi su mislili to je neka zajebancija... govorili su da ne postoje takve bratske veze...samo su rijetki to shvaćali...voljela sam te zvati braco matko...ti mene seka una ester...voljeli smo se...ja sam bar tebe voljela...i kad bi te udarala...il stisnula šamarčinu (koju si zaslužio) ...i to bi radila iz ljubavi...stotine puta si mi uzeo ruku i zaustavljao mi krv...brinuo si se za mene...voljela sam to...znaš kakve mi je okusa krv...ali znam i ja kakva je tvoja...još su osjećam na usnici...neću zaboraviti..ne brini...zadnje što pamtim je kad si rekao da smo mi iste krv onaj dan kad si okusio moju krv...iste krvi baš kao brat i seka...rasplakao si me...nisam mogla to slušati...sjetila sam se...sjetila sam se onoga...lagao si mi...gledao me u oči i lagao...pokušavao izbjeć moj pogled one večeri...znaš na jednu stvar si zaboravio..na to da te ja poznam više nego itko...kad si gledao u pod..i netremice me pogledao znala sam da lažeš...lažeš ...lažeš...šutila sam...a onda si me onako hladno bez srca...bez osjećaja krivnje...zagrlio...i rekao seko volim te...a nisi osjetio kako mi je suza pala na tvoje rame...jer sam znala...znala sam...znala sam da si mi lagao...urezan si mi u srce...duboko duboko...a te noći si mi srce uzeo...a ja sam samo htjela da budeš negdje zapečaćen...morala sam...jer si mi srce uzeo...a htjela sam te se sjećati...urezati te drugdje kad srce nemam...urezala sam te...B&S...neću zaboraviti...neću...nikada...sjećam te se...znaš li ti tko sam ja?znaš li da je postojala jedna mala seka koju si nazivao anđelom...znaš li da je postojala jedna tvoja najdraža ljevakinja?sjećaš li se je?znaš li tko je ona?kako se zove?znaš li anđele?znaš li??...svejedno te volim...ako ćeš otići....nemoj mi reći..otiđi..kao da se nikad nismo sreli...nemoj reći zbogom...sjećaš se braco i seka...always and forever...hvala ti na svemu...svejedno te volim...ne znam mrziti...da volim te...ali nisi smio...nisi smio anđele...povrijedio si ju...ona te voljela...tko je ona?sjećaš li je se?

- 23:04 - Komentari (72) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.