litlle...angel...12

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

svašta po malo!!
moji i Marijini dizajnovi svratite!!
Image Hosted by ImageShack.us




cool


o meni:

ime: Petra =)
prezime: nije za javnost...=)
godine: 12...hihi

icon

volim:
-°čokoladu°*...hehe
-**čips**=)
-**kosture**...lol*
-**svog peseka**...=)*
-**životinje**...˙=)**
-**đeparac**...hehe
-**muziku**pjeva
-**boje**...hihi
-**spavati**...thumbup
-**piti shake**...=)*
-**buljiti u komp**...yes
-**gledati telku**...naughty
-**informatiku**...rofl
-**ići u školu**...ali ne biti u njoj**
-**svoje prijatelje**...cerek
-**svoj komp**...yes
-**puno pričati**...zaliven


icon

ne volim:
-**školu**...headbang
-**matematiku**...mad
-**profu iz matke**...burninmad
-**vjetar**...bang
-**slušati povjest**...zijev
-**raditi sklekove**...blabla
-**dvolične ljude**...nut
-**umišljene**...namcor
-**štrebere**...lud
-**bolnice**...dead
-**štikle**...bang
-**prati zube**...mouthwash

icon

slušam: ma sve osim cajka...lud
pjevači/ce:

-**rihhana**...pjeva
-**avril lavigne**...cerek
-**nelly furtado**...naughty
-**sean paul**...rofl
-**50 cent**...lud
-**jo-jo**...yes
-**leona lewis**...wink
i nemogu se više sjetit...hehe


ICON

e da vrlo važno...moj msn: frenkyca@windowslive.com
slobodno uzmite...stavila sam ga zato što me mnogi traže razne kodove...pa uzmite moj msn...i recite koji kod trebate bilo bi mi puno lakše!!



moj pesek hehe...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
sjatki mi je hehe...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



niti slučajno da niste kliknuli ovdje...upozoravam vas...mislim ako si znatiželjan/a samo napred

Image Hosted by ImageShack.us


čitam vas...=) i da nebrinite ako još niste dodani nemam vremena pa se malo strpite...=)


sofija...=)

moja mala seka...=)



prava cura od zabave...

Biserka...hehe

perfect lie...

ines...dancing queen =)

beautiful angel love...

2 angel heart...

bad lucija...

zaljubljena u budalu

marinela...hehe

skrivena tajna

timon&pumba

leonela...

lidiya...

ana...

lucia...

tina...=)

cuper cura...

kakav vam je moj blog
ma super!!!!
cool...zabavan...
dobar...
ok...
moze bolje...
nevalja
ruzan...
koma...
  
pollcode.com free polls


Avril Lavigne - Ho...



PPlayful
EExcellent
TTame
RRelaxing
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com







glitter textglitter textglitter textglitter textglitter text ">



shoes

ICON

=)



coloful.

color

colorful hearts

emo



Image and video hosting by TinyPic



Webfetti.com



Webfetti.com





Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Image and video hosting by TinyPic

Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com










Webfetti.com




Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com


Webfetti.com







Webfetti.com




pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace





*maiandra design*

pjesmice...slikice...hihi


ipod

pišem ti ovu poruku ne za uspomenu,
jer ono bljedi,
ne za sjećanje,
jer ono nestaje,
već za ljubav,
jer ona nikad ne prestaje...

icon

Želim te ludo,sanjam
te često,otvori mi srce,napravi mi mjesto,
i ako hočeš,dozvoli mi molim te,
da u tvoje srce urežem-
VOLIM TE:


icon

Ljubit ču te slatko da me dugo pamtiš
,ako ikad odeš,da se meni vratiš.
Voljet ču te tako da se sreči čudiš,
ako korak odeš,za mnom češ da
poludiš.

icon

50% znaš da te volim!
60%znaš da te želim
70%da sam zaljubljena u tebe
80%znaš da nemogu bez tebe
90%znaš da te sanjam
100%znaš da te zajebavam


icon.

Don't want to think about it
Don't want to talk about it
I'm just so sick about it
Can't believe it's ending this way


icon

Voli onog tko voli tebe,
ali pazi da te ne zajebe.
Kad ti kaze umrijet ću zbog tebe,ti mu reci.
UMRI TKO TE JEBE!!!

Icons

Imam hobi...trčim po sobi...mučim sebe
mislim na tebe...volim te više od sebe,ali kad
razmislim, ma ko te je.. bolja sam od tebe!!!!

blink



molitva...hihi
profesore naš koji sjediš za imenikom
sveti se pero tvoje nestani kraljevstvo tvoje,
budi volja naša,
kako na mjestu tako i pred pločom,
dvojku našu svagdašnju daj nam danas,
i zaboravi jedinice naše kako i mi zaboravljamo gradivo vaše
i ne izvedi nas na ploču nego ostavi na na mjestu AMEN.


emoticons

znam tvoje ime,
znam tvoje prezime,
znam gdje živiš,
znam miris tvoje kose,
samo neznam okus tvojih usana,
daj pomozi nije fer da padnem na zadnjem pitanju...

awesome icon

ako mi odgovoriš za 10 sekundi,
od čega je prošlo 7,
i ako ti poruka stigne za 2,
a prošla je 1,
duguješ mi 100 poljubaca,
VRIJEME JE ISTEKLO!!!!!!!!

bang


I love you,
I need you,
I don't know what to do
Every day, without you.

You are my day,
You are my pray.

You have my heart,
You have my soul,
You are my dark,
You are my glow.

Every time I go to sleep
I think about you and me.
We are so far,
That sometimes I wish
That I can fly.

We could fly on the
Wings of love,
And we could die
Without the fly.

This song's made
By my heart and my soul,
And no matter what you think
About it,
I still want you
And I don't know how
To say that to you,
But every time when
I remember that night,
My love to you becomes
The glowing light.

And know this:
I love you more then
I ever think that I can love
And I'm going to die
With my only one mind:
I LOVE YOU MY SWEETHEART
I LOVE YOU
NO MATTER WHAT TO DO!

emo

i love you,
i can stop that love,
but a love you,
i can live without you,

Stupid2

ma kog briga,
za tvoje oči,
ma kog briga,
za naše noći,
važno je samo,
da smo skupa tamo

emo

MoZdA pReVišE tRaZiM...
A PrEmAl0 dAjEm...
MoZdA PrEvIšE pRicaaM...
A PrEmAl0 kAzEm...
MozdA PrEvIšE mAšTaM...
A mAl0 sHvAcaAm...
MoZdA sE MaL0 BorIm....
AlI tE jAk0 vOlIm...

FaSHiON

Love is a name
Sex is a game
fuck the name
and play the game

Emo

tesko je biti nista
onom tko je tebi sve
al život ide dalje
i ne pita boli li ili ne

colorful

Ti si moj san,pružam ti ruku,
ti si moj brod za ulazak u luku,ti
si moj grijeh zbog kojeg mi je duša
prazna,ti si moj život,ali i moja kazna.

heart

What do you do?
When the only one
Who can make you stop crying
is the only one who made u cry

ilthis

Želim te ludo,sanjam
te često,otvori mi srce,napravi mi mjesto,
i ako hočeš,dozvoli mi molim te,
da u tvoje srce urežem-
VOLIM TE:

Kad ti pošaljem poruku ti misliš
da te volim zar ne?E pa znaš što:
Nitko tebe ne voli,nitko tebe ne želi,nitko
nikad nemisli na tebe,baš nitko
ne više od mene.

cool

Zivi brzo,umri mlad.
Boli te kurac gdje i kad.Pusi travu
kupaj se u pivu i imaj na umu jednom se živi.

emo

Bilo je davno,neznam tocno kada,
voljela sam jedno biće,voljela sam gada.
Nije teško reći voljela sam gada,
teško je reći volim ga i sada.

color

Ti si moj san,pružam ti ruku,
ti si moj brod za ulazak u luku,ti
si moj grijeh zbog kojeg mi je duša
prazna,ti si moj život,ali i moja kazna.

color

Otišao si,pa neka si
Da si barem bio sexy
Jest da ti je svaka dala
E, ja san te zajebala
Bolje mi je bez tebe
I na kraju ko te jebe!

flower

Kad smo pile rekli su
PIJANICE.
Kad smo lutale rekli su
LUTALICE.
Kad smo ljubile rekli su
KURVE.
A kad umremo reci ce samo su one znale
ŽIVJETI.

Colour

Voljela bih da si kao droga,
da me voliš kao Boga i da me
ubrizgaš u vene pa da umreš zbog mene!!!

stupid

Kroz šašavo polje šašava
rijeka teče,ja šašavo čekam tebe
svaku večer i mislim na šašave usne
tvoje,volim te,šašavo moje.

stripeysox


converse





poznate zvijezde...
uvod u anatomiju ako se nevaram...hehe
icon

avril

Avril Lavigne

avril lavigne

avril lavigne

Avril lavigne

Avril

avril

Avril

ew

mary kate ashley olsen twins heart

olsen

some things never change








16.12.2007., nedjelja

ja ludim!!!...

evo kao što vidite u naslovu ja polako ludim od ove školeheadbanglud potpuno sam ošamućena učila sam hrvatski i zemljopis i dok sam odgovaral zemljopis zaboravila sam sve iz hrvatskodlud poludila sam...ali se tješim još samo 4 dana,još samo...deaduhhhh...neznam stvarno šta da više pišem znam da ste i vi sigurno zauzeti svojim problemima u školi...puknucumadi da ste i vi malo skrenuli od učenja...pa neću oduživati post nego ću samo staviti jedan božićni chat box...pa ko voli ne izvoli...



Get your own Chat Box! Go Large!




a sad idem i imam nešto povoljno ko neka naradna igra pa ovako:
ko ostavil 10 komića,ja mu vraćam 15,
ko ostavi 20 komića,ja mu vraćam 27,
ko ostavi 30 komića,ja mu vraćam 40,
ko ostavi 40 komića,ja mu vraćam 50,
ko ostavi 50 komića, ja mu vraćam 70,
eto pa neka vam prstići rade makar ne očekujem previše jer znam da nemate vremena hehe...pa pozdrav...bangludmadpuknucuburninmadheadbangblabla...hehe comxkiss

- 11:31 - kOmAj Mi PuNo... (148) - Print - #