Komentari On/Off


design: x.blogmaster.x
brushevi: DA,miss m
slike: DA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moje goth name
Sublime Nightmare

vidite ode svoje ime





MALO O MENI.....
Ja san samo jedna obicna zivoton razigrana dusa....skola svemu i svacemu...spremna na svakakve gluposti
i uvik za akciju.....inace zivin u dalmaciji a digod se maknen od mora
ka zatvor mi je....
inace volin puno stvari, al koliko ih volin toliko i ne volin

u mene na blogu se uvik moze nac svega....
uspona i padova....jer ZIVOT JE KURVA....
al sta ce te mora se zivit...

MaLo O mEni:::::beljbeljzujo

-Zoven se: Bruna
-2008/09 iden u 8. razred
-luda san sama po sebi... barem me tako opisuju...
- nedavno me puklo da se osisan na kratko i to san napravila.... e da opiturala san se u boju vina...
- tamno smede oci...
- volin: HEAVY METAL i naravno ostale vrste, rock,
svoju obitelj, zabavu, ludiranje, prijatelje,
gledanje zgodnih muskih, zajebavanje
horrore, moto partye, partye, MOTORE, make-up (crni)
voznju na motoru (al ne na skuticu nego na tako rec bisnome)
i tako to, ovaj blog, i najvise svoju mamicu koja mi redovito isteka net..lol...coolrofl
- ne volin/mrzin: neke ljude, zmije, neke pauke,
sramocenje, bezobrazluk(i ja znan bit takva...hehehe),
kako bi se reklo kurcenje, pedofiliju,
fufice, anoreksicarke....itd...
-treniran: rukomet
-prije:ah.....
andrea (dea): moja naj prija....hehehe....
zenska je preluda.... voli se zajebavat....
voli jednog lika, al...bez pomaka....namcor
marta: ah....rockerica-metalka...luda za h.i.m.
zaljubljena u ville vala.....lol....
petra j.: izkompleksirana zbog toga sta je ravna ka agrami...(a stas mora i to neko).....lol....
svadalica....zao mi je al istina je.....
jelena p.:pomalo umisljena.....
sminkerica........
kate: hm... stakor.... salin se... a boze sacuvaj kad tu pukne...
nije sva svoja..

.........bla bla bla bla...............
-prijatelji: a ne da mi8 se vise nabrajat
- NAJ BEND: NiGhTwIsH, marilyn manson
ostalo slusan: matallicu, iron maiden, ac/dc, malo him,
iced earth, dubrivo,alice cooper, theprapy.....

eto nadan se da nista nisan zaboravila...

















Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


ja obozavan inace motore, a ovo mi je naj, naj, naj, naj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

namcor

pjesmice...



Bye Bye Beautiful

Finally the hills are without eyes
They are tired of painting a dead man’s face
red with their own blood

They used to love having so much to lose
Blink your eyes just once and see everything in ruins

[Chorus:]
Did you ever hear what I told you?
Did you ever read what I wrote you?
Did you ever listen to what we played?
Did you ever let in what the world said?
Did we get this far just to feel your hate?
Did we play to become only pawns in the game?
How blind can you be, don’t you see?
You chose the long road, but we’ll be waiting

Bye bye, beautiful

Jacob`s ghost for the girl in white
Blindfold for the blind
Dead Siblings walking the dying Earth

Noose around a choking heart
Eternity torn apart
Slow toll now the funeral bells

"I need to die to feel alive"

[Chorus]

Bye bye, beautiful

It’s not the tree that forsakes the flower
But the flower that forsakes the tree
Someday I`ll learn to love these scars
Still fresh from the red-hot blade of your words

How blind can you be, don’t you see?
That the gambler lost all he does not have...

[Chorus]

Bye bye, beautiful



TOTALNO DRUKCIJI OD DRUGIH

Sad kad sam stvarno tvoj
polako palimo svjetla
ovo su prve dobre vijesti
pocinju plesati svi brodski kompasi
jer smo totalno drukciji od drugih

Sad kad sam stvarno tvoj
zbog nas se predaje zima
proljece nosimo na dlanu
za mlade djevojke zeljne ljubavi
jer smo totalno drukciji od drugih

Sad kad sam samo tvoj
predgradja postaju plaze
hodamo bosi cijele noci
do prve stanice, zvijezde repatice
jer smo totalno drukciji od drugih

Hajde, daj da se smijem od smijeha
hajde, daj da se smijem od smijeha
totalno drukciji od drugih

Sad kad sam stvarno tvoj
za nama smiju se djeca
pomorci pjevaju o nama
dok traze puteve do nove Indije
jer smo totalno drukciji od drugih

Sad kad sam samo tvoj
zbog nas se predaje zima
proljece nosimo na dlanu
ruse se zidovi, tope se gleceri
jer smo totalno drukciji od drugih

Hajde, daj da se smijem od smijeha
hajde, daj da se smijem
od smijeha, od smijeha

Sad kad sam samo tvoj
zbog nas se predaje zima
proljece nosimo na dlanu
i zato kazem ti, i zato kazes mi
da smo totalno drukciji od drugih
jer smo totalno drukciji od drugih
mi smo totalno drukciji od drugih

"In Joy And Sorrow"

Oh girl we are the same
We are young and lost and so afraid
Theres no cure for the pain
No shelter from the rain
All our prayers seem to fail

In joy and sorrow my home's in your arms
In world so hollow
It is breaking my heart
In joy and sorrow my home's in your amrs
In world so hollow
It is breaking my heart

Oh girl we are the same
We are strong and blessed and so brave
With souls to be saved
And faith regained
All our tears wipe away

In joy and sorrow my home's in your arms
In world so hollow
It is breaking my heart
In joy and sorrow my home's in your arms
In world so hollow
It is breaking my heart

In joy and sorrow my home's in your arms
In world so hollow
It is breaking my heart
In joy and sorrow my home's in your arms
In world so hollow
It is breaking my heart

My home is in your arms
And it is breaking my heart
My home is in your arms
And it is breaking my heart



AMARANTH

Baptised with a perfect name
The doubting one by heart
Alone without himself

War between him and the day
Need someone to blame
In the end, little he can do alone

You believe but what you see
You receive but what you give

Caress the one, the Never-Fading
Rain in your heart - the tears of snow-white sorrow
Caress the one, the hiding amaranth
In a land of the daybreak

Apart from the wandering pack
In this brief flight of time we reach
For the ones, whoever dare

You believe but what you see
You receive but what you give

Caress the one, the Never-Fading
Rain in your heart - the tears of snow-white sorrow
Caress the one, the hiding amaranth
In a land of the daybreak

Reaching, searching for something untouched
Hearing voices of the Never-Fading calling

Caress the one, the Never-Fading
Rain in your heart - the tears of snow-white sorrow
Caress the one, the hiding amaranth
In a land of the daybreak




Imala je lijepu rupicu na bradi

Nije bila osobito lijepa
ali nije bila kao druge
pa je ljubav, kao uvijek slijepa
zbog nje razne prelazila pruge

Nije bila osobito moja
ovo malo dovoljno mi znaci
ta je bila drugacijeg soja
grizuci se mi smo bili jaci

Ref.
Imala je lijepu rupicu na bradi
znala je da grebe, znala je da gladi
imala je lijepu rupicu na bradi
drhtali smo slozno smeteni i mladi

Imala je lijepu rupicu na bradi
znala je da prede, znala da se svadi
imala je lijepu rupicu na bradi
rupicu na bradi

Nije bila osobito luda
ali ja sam dizao taj prosjek
cinio sam zbog nje razna cuda
milovao i prije i poslije

Nije bila osobito njezna
ljutila se u nekakve sate
ali mi je bila neizbjezna
u te sate sto u glavu mlate

Ref.


Steta sto je kurva

Nosis modru haljinu
onu meni najdrazu
ali znam, to nije zbog mene

I u oci gledas me
da mi srce polomis
i da umrem od ljubomore

Tajno iza koljena
kap parfema nanosis
ali znam, to nije za mene

Nocas ides tko za gdje
samo sebe sram me je
kada znam
da sam ti kriv za sve

Al' ja nisam k'o i drugi
ja uvijek prastam prvi

Ref.
Steta sto, sto je kurva
kazu svi, a ja sutim
steta sto, sto je kurva
ne znaju, a ja slutim

Nocas ides tko zna gdje
samo sebe sram me je
kada znam
da sam ti kriv za sve

I u oci gledas me
da mi srce polomis
i da umrem od ljubomore

Al' ja nisam k'o i drugi
ja uvijek prastam prvi

Ref. 3x



nedjelja, 23.03.2008.

ahhhhhh, SRITAN VAN USKRS

Koji glupi dan.... tako mi je dosadno, uopce neman neki feeling da je Easter, jos jedan jebeno obican dan..... ja umiren od dosade...koje glupo vrime....Ne bi mogli virovat koliko san dobila sweety poruka za uskrs, aaaaaa bas su sweet... pa ljudi kako ste mi vi ima li sta novoga...... neman blage sta da van kazen.... u proteklih dana odkad su poceli praznici nema nista novo mislin ima svasta novo al nista sta bi van moglo zanimat... osim da nisan vidila ni jednu osobu koju san tribala vidit kuziteee?
e ljudi neman van sta pisat pa iden ca......
malo za kraj slikica i tako to.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



| komentari (79) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.