< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


/OsH/NeSh/
design by: iwa

**/Linkichi/**




heart Pictures, Images and Photos°°°××BiSeRi O mEnI××°°°

×MoJe ImE×AnChEkA

×MoJe PrEzImE×khm..a ne

×SlUsAm×SwE i SwAshTa

׎iWiM u×RiJeCi (naj grad)

×GoD×12,5(mlada blogerachicha)

×VoLiM×

×KoMpIcH
×SvOjU sEkUkiss
×LaBeLo
×LiZaLiCufino
×ChOkOlInO(naj hrana)njami
×BlOgAcH
×TeLkUbelj
×ToWeR(neki kazu da je prevelik no meni fali duchana s robom)
×PiSaTi PoStOwE
×FrEnDaChE
×KiNo
×KlIzAnJe
×SlIkAtI sE
×RoNiTi
×BaDmInToN
×LoWugreedy
×PjEwAtI nA sAw GlAs
×MsN

×NeWoLiM×

×UmIsHlJeNe OsObE(khm)
×ApArAtIcHmouthwash
×KoDoWe PrI pISaNjU kOmOwA
×RoBoTanaughty
×TrChAtI
×WiRuSe
×ShOlU
×PrOfEsOrE
×IsPiTe
×MaTiShU




Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

MoJ nOwI bLoG sA aWaTaRiMa
MaLa MeGy ZaCoPaNa U tOrReSa
DvIjE sUpP cUrE iMaJu BlOg
CuRa Sa SwEEt BlOgOm



Boomp3.com

A sad da vam daM MALO BEŠEVa...


bedzevi.com,button,badges,priponke,Sprej, grafiti



bedzevi.com,button,badges,priponke,Ljubav, srce



bedzevi.com,button,badges,priponke,Kosturska glava (kostur)



bedzevi.com,button,badges,priponke,Trazim decka




Image and video hosting by TinyPic


Zac Efron
Zac Efron


Image and video hosting by TinyPic


colorful Pictures, Images and Photos


colorful Pictures, Images and Photos


fr Pictures, Images and Photos



glass Pictures, Images and Photos



Colorful Pictures, Images and Photos



Be Colorful Pictures, Images and Photos


colorful Pictures, Images and Photos


COLORFUL Pictures, Images and Photos


































**/MaLo MoJiH sLiKiChA/**

Image and video hosting by TinyPic
***Šššššš***


Image and video hosting by TinyPic
***Zar nije dobra fotka?***

Image and video hosting by TinyPic
***Ma nemam koma***

Image and video hosting by TinyPic
***To sam Ja***


Image and video hosting by TinyPic
***DaD opet Ja***


Image and video hosting by TinyPic ***HIHI***


Image and video hosting by TinyPic
***Moje cipelice***


colorful Pictures, Images and Photos


colorful Pictures, Images and Photos


colorful Pictures, Images and Photos



OH sheet. Pictures, Images and Photos


Colorful Pictures, Images and Photos


***A ovo sam ja i moji fredndichi***


Image and video hosting by TinyPic

Ja sam ova u naranchastoj majici, aovo do mene je moja frendica Megy..LOL


Image and video hosting by TinyPic
***Ja i Andreica***

Image and video hosting by TinyPic
***Iwa i Matea(tejka)***


Image and video hosting by TinyPic

***Dora i Tejka***


..Moj blog je vama?..
Bas zakon...
Naj blog ikad vidjen..
Totalno fora..
Dobar...
Ok-ej..
Losh..
Nebash naj..
Chista katastrofa...
  
pollcode.com free polls







Create your own at BlingyBlob.com


website stats


Webfetti.com





Get your own glitter and more at BlingyBlob.com





colorful flower Pictures, Images and Photos



colorful Pictures, Images and Photos


colorful heart Pictures, Images and Photos



colorful. Pictures, Images and Photos


četvrtak, 20.03.2008.

"izgubljeno prijateljstvo"!

Ovako..ovaj post sam odlucila posvetiti jednoj prijetljici..belj
znamo se oko 7 godina..cak mozda i vise..ali nije bitno..
svada se zbila....oko jedne tako glupe stvari...rolleyes
ukratko..vidjeli su nas nasi starci i tamo poceliheadbangpuknucu nesto kenjeti.no..itd...tj..vise njezina mama..a.li nije bitno..bang
onda jednog dana u skoli...me je pitala za rockas ako cu joj doci a ja sam joj bezobrazno odg.thumbup.i sada NAM je zao zbog toga svega..a i na hodniku kada se vidimo samo se ispod oka..ono pogledamo.mouthwash..a i to stvarno nezelimo...barem ja..a i mislim da i lud ona...burninmad
tako da evo sada se vecyes 2 dana neprestano druzimo..itd,....thumbupajde ljudi..pozz..sretno na praznicima..a i OSTAVLJAJ TE MI PUNOO KOMOVA...PUSSAAAAmah..INACE...headbang...khmmm...ajde kissy-kissy

friends

12:31 | /KoMaJ mOrAsH...sAm -->/ |35| /UzMi Za ObJeSiT/ | /OsVjEžI aK bAs MoRaSh/


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.