welcome to my blog lpo

srijeda, 17.05.2006.

evo ljudi nije me dugo bilo pa da vam se malo javim.normalno to će započeti novom vijesti a završit će se pjesmom.pa evo nove vijesti curi sam dao nogu a i ona meni također ne mogu reći da mi nije žao normalno da je ali šta je tu je.....................................................................................................................Kosu sam skratio,imidž promjenio
tebe izgubio, a bol pobjedio,
tebe izgubio,a zivot sredio.

Kosu sam skratio, osmjeh sam vratio,
teret sam skinuo konačno živnuo...
tebe izgubio i bol pobjedio,a zivot sredio.

Da li mirno spavaš,slatkice moja,
ovo veče dal te savjest peče...
govoris li u snu ime moje,
dal te čuje onaj što te truje.

Da li mirno spavaš,slatkice moja,
ovo veče dal te savjest peče...
govoris li u snu ime moje,
dal te čuje onaj sto te truje...
dal te čuje, dal ti vjeruje...

Kosu sam skratio, malo za promjenu,
malo al dovoljno da sve se okrenu,
u oku stari sjaj ko kaze da je kraj???

Kosu sam skratio, malo za promjenu,
malo al dovoljno da sve se okrenu,
u mom je oku sjaj ciji je ovo kraj?,
sam sebe upitaj...

Da li mirno spavaš, slatkice moja,
ovo veče dal te savjest peče...
govoris li u snu ime moje,
dal te čuje onaj sto te truje.

Da li mirno spavaš,slatkice moja,
ovo veče dal te savjest peče...
govoris li u snu ime moje,
dal te čuje onaj sto te truje...
dal te čuje, dal ti povjeruje????????
- 14:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>