travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne By: Lara dizajn

Opis bloga

O Svemu

Linkovi AnD other staff

Da se malo informiram !?!?



Free Hit Counter
Free Hit Counter



Sta mislite o ovom blogu
Super
Dobar
Neki bolji dizajn
Tako - Tako
Pa?? moze bolje
Koma
pollcode.com free polls





website counter




Za sve koji vole životinje nek se jave na ovaj blog ispod THX

Blog od moje cure
Obavezo se javiti Volite li životinje??

Super blog
Prorok
1 Step 2 Far
Noina Arka
Za sve ljubitelje životinja

Za one koji vole skidati sa neta

Sve sto srce pozeli za skinuti sa net-a
Download staff
Za skidati pjesme sa neta BESPLATNO
sve mozete naci na ovom linku ali nije bas pouzdan za programe, ali je fora za igre za mobitlele




Malo pjesma - nije da bas rade, ali radim na tome

LINKIN PARK - A place for my head
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



NickelBack - RockStar
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA




Petey Pablo - Show me the Money
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



Carl Cox - Birthday
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



ponedjeljak, 14.04.2008.

Malo mišljenje

Evo malo mojega mišljenja o svemu oko mene, Ljudi se obaziru na stvari za koje bih se trebali najmanje obazirati, prije nekoliko mjeseci čitao sam o onim djevojčicama sto su se bacile sa svetionika, po o dječaku koji se zapalio u Varaždinu nedavno KOMA. Neki od vas si režete vene bez veze, što vam to treba? što dobijate s tim? Umijesto da zivite život da uživate u njemu, da upoznajete nove ljude,vi si uništavate ŽIVOT
Ljudi SHVATITE ovo vi kad živite to je VAŠ život nije moj ni ničiji drugi upravljajte njim vi a ne netko drugi, budite svoji budite ponosni na to što jeste jer bi netko dao sve da bude kao vi... vjerujte mi
i ja sam takav bio mislio sam da sam nitko i nista, onda sam upoznao par osoba koje su mi se divile, i tek sam onda shvatio tu poentu BUDI SVOJ, vratilo mi se samo pouzdanje, nisam morao glumiti i praviti se da sam neka osoba koja nije ni meni slična...
Hvala

- 22:55 - Komentiraj (6) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.