Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

O meni:

Volim: - sve moje frendove
- dečke (pogotovo skejtere)
- crnu boju
- izlazit van
- slusati muziku (slusam sve, ali najviše metal i rock: GNR,ACDC,Theoffspring,RHCP,
Nirvanu, SOAD... i jos puno toga)
- kllizati
- Johnny Deppa (najdraži glumac uz Wentwortha)
- MTV
- skejtati
- MSN
- The nightmare before Christmas
- Corps bride
- i još stvari,ali se ne mogu sjetiti


Ne volim: - rozu boju
- Paris Hilton, Britney Spears... i sve takve...
- umišljene cure, fufice
- učiti
- cajke
- bahate, glupe dečke
- sumnjam da vastoliko zanimam ja pa ću prestat...


Evo neki blogovi...

Razredni blog...
Blog od par cura, i ja sam u njemu...
*Lucij@*
...*single_bjatch*...
Crazy girls7
...: V@NJ4 T3N4:...
Klara
Lo
Megi
Doda

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Free Music

Free Music



Free Music


Cmok...
Image hosting

Image hosting





Kakav vam je moj blog?
Superrrrrr!
Dobar!!
Ok!!
Mogo je biti bolji!
Nije dobar!!
Katastrofa!!
  
pollcode.com free polls



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Marica...
Image hosting

Image hosting



Volite li crnu boju?
Daaaaaaaaa!
Pa da!
Tak-tak
Ne bas!
Neeeeeeeeeeee!
  
pollcode.com free polls



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Da li vam je zgodan Johnny Depp?
Daaaaaaa!
Pa da!
Ne bas!
Neeee!
  
pollcode.com free polls



MySpace Layouts

MySpace Layouts



a href="http://photobucket.com" target="_blank">Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kaj slusate?
Nirvanu
Green Day
Linkin Park
Avril
Shakira
Beatles
RHCP
Queen
Ostale stvari
  
pollcode.com free polls



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

četvrtak, 23.11.2006.

Današnji dan...

Prvo napomena... Ljudi meni vam se neda pisati postove,
tako da ne morate pisati u koment. da ne pišem na uopće postove!!!!!!!!!

Sada započnimo s postom...
Današnji dan mi je bio super...
Moj razred je bio izabran kao najbolji razred (po štrebanju, naravno, a ne po ponašanju ).
Trebali smo doći u školu, danas, u četvrtak, baš kad je štrajk! Zbog nekog predavanja...
Dolazili su tamo neki profesori iz Nizozemske, profesori faksa....
E vidite... Ja nisam došla u školu na sreću, jer sam imala natjecanje...
Ja vam se bavim klizanjem...
Bila sam 7. jer je to je bilo međunarodno klizanje i nisam bas bogznakaj dobro odvozila...
Mogla sam biti 5. (da sam dobro odvozila)...
No dobro...
Imam prijateljicu koja se isto bavi klizanjem i ima svoj blog...
Ako je neki znate zove se Ema, poznata kao svinja ili ti bivsi slon....
Njezin bivši blog je bio slonuklizaljkama.blog.hr ,
a ovaj novi joj je suke12.blog.hr...
Cura je super! Svi joj morate posjetit blog...
Dobro, pošto joj je ovo novi blog, ima malo postova... Prije je bilo puno postova i blog je bio super!!!
Dobro neću više o njoj, sada malo o meni...
Ujutro sam bila cijelo vrijeme visila na kompjutoru, poslije sam išla na natjecanje...
Uglavnom, skoro sam cijelo jutro pričala s frendicom iz razreda preko skype-a...
To je besplatno, tako da smo se dosta napričale...
Dobro to bi bilo sve za danas... Zato kaj ne znam kaj bi više pisala...
Ostavite mi ovaj put ppppppppuuuuuunnnnnnnnnooooooooo kometaraaaaaaaaa
inače ću biti jako tužna i mislit ću si da mi je blog stvarno katasrofa živa...

***
Tužna Nika

- 20:29 - Komentari (14) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.