< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na blogu ću pisati o svemu.Bit će postova o putovanjima,svim problemima koji nas muće,školi,dečkima,roditeljima itd.Zaštitni znak ovog bloga je Niko Kranjčar ali da ne tupim stalno o njemu i da vam blog ne bude dosadan pisat ću o svemu ostalome.Ono što mi vi predložite o tome ću isto pisati.Sve prijedloge puštajte u komentarima pa ćemo vidjeti.



Free Hit Counter

ovoliko vas je posjetilo moj blog





Get Your Own Quiz!, More Quizzes


Još nešto o Niki

Najljepse stvorenje na svijetu(na ovim slikama je najljepsi):








- rođen 13.8.1984 u 7h i 27 min u Zagrebu
- nadimak:Krunchie
- horoskopski znak:lav
- do 9 godine živio je u Beču
- u Zagrebu ima stan u Dobrom dolu a,trenutačno se seli u vilu u Portsmouthu (gdje igra za tamošnji klub)
- cura: Simona Fistrić (starija ga je šest godina i poznaju se od malih nogu)
- sestra Lana,mama Elvira,tata Zlatko
- visina/težina:186cm/79kg
- pohađao školu Silvije Strahimira Kranjčevića (od 5 do 8 razreda), 4.raz. internacionalna škola u Zgu a od 1-3 raz.išao je u internacionalnu školu u Beču
- srednja škola: (MIOC) XV.gimnazija u Zagrebu,matematički smjer
- klubovi u kojima je igrao:Rapid,Dinamo,Hajduk
- sadašnji klub: Portsmouth
- auto: u Engleskoj vozi Range Rowera a u H Golf sport 2.0. TDI
- boja kose:smeđa
- boja očiju:plava (ponekad smeđa)
- obožava motore,brzinu ali i sigurnost
- najbolje zanimanje:nogometaš
- najgore zanimanje:veterinar
- povijesna osoba:Isus
- nogometni uzori:Francesco Totti i Diego Maradona
- najdraži film:Gladijator
- najdraža knjiga:Harry Potter
- naj zemlja:Španjolska a volio bi posjetiti Australiju u skoroj budućnosti
- mane:lijenost,tvrdoglavost i ne brine se redovito za kučnog ljubimca (pas mops)
- vrline:iskrenost,točnost (nikad ne kasni)
- naj jelo:čokolada,kremšnite
- naj piće:coca-cola (na litre ju pije)
- želio bi završiti ekonomski faks i postati nogometni menager ili nogometni trener
- brak jedva čeka i htio bi imati petero djece
- nevinost je izgubio u 18 godini (curu neću imenovati ali nije Simona)
- fetiš:ženske tange
- u Splitu je živio u stanu na Meji
- 5 stvari bez kojih ne može su: NOGOMETNA LOPTA, mobitel, tenisice, Keuneuov vosak za kosu ( nekad,sada mu ne treba jer se šišao),gazirana pića (coca cola)
- osim nogometa najdraži sportovi su mu tenis i skijanje
- zajedno sa dvojim ocem otvorio je nogometnu školu u Adamovcu u Sesvetama što mu je bila želja
- na otoku Hvaru gradi kuću za odmor
- u ormaru ima najviše tenisica a odijela mrzi nositi


















Nešto o meni

- Nikol se zovem
- imam 18 godina
- u Rijeci živim
- maturantica sam
- nadimak mi je Niky
- najviše volim jesti lazanje i povrće na sve načine,od mesa piletina mi je naj, obožavam i kinesku kuhinju
- naj piće:voda,cola i ledeni čaj od breskve sok od borovnice i brusnice a od alkohola bacardi breezer i malibu cola
- trenirala sam tenis u osnovnoj i atletiku, sada trenutno ničim se ne bavim
- hobi: moda,tračanje, trošenje novaca
- volim izlaziti van,ići u shopping,družiti se sa frendicama, putovati, ići kod kozmetičarke na razne tretmane
- obožavam gledati fashion tv, modne revije, poznate dizajnere, stiliste, kozmetičare, frizere i vizažiste i slušati njhove savjete
- omiljeni modni kreatori su mi: Dior, D&G, Valentino, Lagerfeld, Cavali,Victoria Secret's, Ferrer
- najdraži modeli su mi Alesandra Ambrosio, Adriana Lima i Heidi Klum ( sve su zaštitna lica od Victoria Secret's) a manekenka Iva Jerković
- naj emisije: Hrvatski top model, red carpet, Ne daj se Nina!
- voljela bih posjetiti New York, Paris, Dubay,Los Angeles itd.
- u Kini,Hong Kongu,Grčkoj,Njemačkoj,Italiji i Sloveniji sam bila do sada
- obožavam nogomet i sve što je vezano uz njega
- naj nogometaši: Niko Kranjčar, Ivan Rakitić, Francesc Fabregas, Cristiano Ronaldo, Flamini, Torres
- nemam dečka a moj idealan dečko prije svega mora bit iskren i razuman a ne volim bahate i prepotentne dečke koji misle da se cijeli svijet vrti oko njih
- nevolim prgave,neurotične i bahate ljude a niti one koji stalno nešto obečavaju a od svega toga ništa
- Moj najdraži grad u H nakon Ri je Split
- Zagreb mi je također drag i imam tamo predobru frendicu sa kojom se stalno čujem, jednostavno nemožemo jedna bez druge
- dlušam sve što se muzike tiće

















































Enrique Iglesias - Do You Know lyrics

Enrique Iglesias - Do You Know lyrics

Trenurno moja najdraža pjesma!!!!thumbupcerekNadam se da če i ostalima bit super!!!!Image Hosted by ImageShack.us





[url=http://imageshack.us]



















subota, 24.02.2007.

Epizoda 5

Nakon tulumarenja cijelo jutro sam po običaju prespavala.Ustala sam pojela čips (malo pakovanje) i otišla natrag spavat.Doduše dan je bio šugav jer je padala kiša a kako je dole zrak užasno težak sva se sparina digla i bilo je toplije nego kada sunce prži.Brat mi se vratio iz firme dok sam spavala pa je i on otišao prileć.Ustali smo i ja morala ić po kruh jer ga više nije bilo u kući.Ja se spremila,izašla iz zgrade i krenula na desnu stranu...šečem,šečem,šečem prošla sam nekoliko ulica a od trgovačkog centra ni T??madeekKako sam primijetila u daljini veliki crveni natpis ja sva sretna krenula prema tamo jer takav je natpis na tom centru gdje sam po kruh krenula???Prošla kilomentre i dođem do tamo a ono zgrada na kojoj je reklama.bangburninmadVeć ste uspjeli shvatit da sam se izgubila.Prepješačila sam pola Shekoa i onda skrenula u neku ulicu i došla ispred moje zgrade!!!!smijehthumbupPrvo sam se počela smijat a onda krenula na lijevu stranu i za 5 min bila sam ispred centra.Ja sam se počela tako smijat da su me svi ljudi gledali (gledali su me dok sam ko tuka šetala po ulicama jer nisam ista kao i oni).Ušla ja unutra,kupila kruh i neke gluposti (hrana im je prejeftina naprama našoj) i vratila se doma.Čim sam ušla u stan kaže mi brat:Mogu ja umrijet od gladi dok se ti sjetiš doć doma." Ja mu na to kažem da sam se izgubila a on mi nije vjerovao i kada sam mu rekla da sam išla desno kaže mi on da sam došla do Shenzena gdje idemo upravo.Ja prvo ostala jer nisam znala šta čemo tamo a kada mi je rekao da idemo u SHOPPINGeekthumbupnaughtyjako brzo sam se spremila.Vozili smo se do tamo nekih pola sata što je njima normalno i parkirali.Problem je bio u tome što je u blizini bio željeznički kolodvor i granica i tamo kradu torbe i ostalo koda si dobar dan rekao,no mene nisu opljačkali pa je sve super prošlo.Ušli mi u robnu kuću,isto je imala 5 katova ali manja je od Harbour citia,dućana na tone kao i robe.Osim dućana unutra ima restorana,kozmetičkih salona i blabla.Roba mi se nije previše sviđala jer mi je puno ljepša u Harbour citiu pa sam gledala novčanike,sunčane naočale,šminke,nakit i ostale sitnice koje mi isto trebaju.Kupila sam si 2 roza novčanika i sunčane naočale od Chanela a dušu sam ispustila dok sam našla neke dobre jer mi ove ostale nisu stajale.Krenula sam prema dućanima sa nakiton ali me brat presreo i pitao ako bi išla u kozmetički salon????Ja prvo ostala a onda me odveo na manikuru i pedikuru u kozmetički salon.thumbupnaughtysmijehProvela sam unutra sat vremena ali isplatilo se!!Kod njih se dečki bave tim stvarima ali iskreno srede ti nokte tako da nemožeš vjerovat da su to tvoji nokti.Ja sva sretna izađem van i braco mi kaže da moramo na večeru u kineski restoran jer su ga prijatelji htjeli vidjet i obečao mi je da čemo sutra doć tamo opet nastavit sa shoppingom.Krenuli mi prema Shekou i opet u kineski restoran ali neki drugi.Kako sa štapićima nisam bila na čistome stalno mi je netko dodavao nešto.Najela sam se i ovaj put a na kraju sam jela neki rižin kolać....100% djetalno.Cijeli dan sam bila mrtva umorna i glava me bolila jer je vrijeme bilo šugavo i još sam morala kupovat kišobran jer ga nisam imala.Zvala me frendica Dorianova i njen dečko da idem sa njima u discoeeknutzujomeni slabo došlo jer nisam vidjela gledat.Rekla sam da sam umorna i da zbilja nisam za tulumarenje jer sam večer prije tulumarila.Dok smo se vozili do kuće prošli smo po onim ulicama gdje sam ja zalutala i kažem ja bratu da sam ovuda šetala a on poludio????Da jesam li ja normalna,neka budem sretna što me nisu kidnapirali i blablabla!!!!!Prvo mi nije bilo jasno zašto toliko urliće a onda mi je rekao da sam uletila u glavnu zonu za otmice,ubojstva,krijumčarenje.Ja nisam mogla vjerovat a ja još onuda ko tuka šetala i smijala se.....samo Bog me čuvao i zato mi se ništa nije dogodilo.Došli mi doma i brat mi nije išao van.Čudno za njega jer je svaki dan vani.Ja se dopkala preko msna pa išla opet spavat oko 2.Ujutro sam spavala,ustala pa spavala opet.Komitis me uhvatio i očito mi je falilo sna.Htjela sam ić u Mc'Donalds jest ali nije mi se iskreno dalo jer bii morala pješačit dosta do tamo a mutavi kinezi ne pričaju engleski pa sa njima se natezat......ne hvala!!!Došao mi brat doma...jeo i nakon toga smo opet išli u Shenzen.Ovaj put smo išli u jednu drugu robnu kuću koja je tri puta bolja i ljepša od one prve.Klizalište je unutar te robne kuće samo se nije moglo klizat na njemu a neznam zašto.Prvo sam ušla u sportski dučan i tražila sam tenisice samo uzalud.Oni imaju malenu nogu i nema modela koji nisam isprobala ali sve mi je bilo malo.Majce,trenirke,hlaće sve maleni brojevi a ono što bi meni bilo dobro nije mi se sviđalo.Nakon toga išla sam gledat mobitel i opet ostala razočarana????yesNisam mogla vjerovat da imaju tako slab izbor,ovdje u Rijeci imaš više modela i možeš izabrat mob koji želiš ili u bilo kojem drugom gradu u Hrvatskoj.Tako ja ostala razočarana jer nisam našla tenke i mob.Otišla sam u Miss sixty,iskreno njihovu robu niti ovdje ne kupujem jer mi se ne sviđa a dole je dučan na 2 kata i robe ima na tone.Ili mi se roba nije sviđala ili je bila mala ili velika.Za ne vjerovat ali je tako.Majce široke a traperice velike......unatoć tome što odiza imam veliku kantu opet veliko.Izašla ja van jer sam znala da tamo neću ništa kupovat i ušla u još jedan sportski dućan a modeli katastrofa.Radije bi gola šetala nego u onome.Nakon toga sam prošetala po gradu i u Shenzenu se nalazi 9 po redu najveća zgrada na svijetu.Ogromna je u svakom slučaju!!!!Šetali mi i šetali i sreli frenda od moga brata i njegovu zaručnicu.Kako su oni krenuli na večeru a i mi praktički, večerali smo zajedno u pizzeriji.Prvo smo kao predjelo dobili pohane škampe....njamiNakon toga smo jeli pice i odlične su bile.Ful sam se najela bila.Sjedili mi i pričali i krenuli nakon toga kupit kruh.Nikol kada je snimila kolaće nije mogla a da ne izađe sa jednim iz slastičarne.Bio je jedan poseban dio u robnoj kući gdje su bili samo slatkiši i kolači.Ja kada sam tamo došla oči su mi ispadale a moj brat kako je već doktorirao na meni na brzinu uzeo šta mu treba i najurio me van jer da sam tamo bila malo duže nebi se sjetila izać.Nakon toga zove moga brata jedna ženska i kaže mu da bi htjela mene upoznat jer je čula da sam došla dole a ona je inaće radila kod moga brata u firmi.Upoznala sam se sa njom i ženska je simpatična a i dečko joj isto.Krenuli mi natrag u Shekou i razmišljali o tome da dan sutra odemo u Macao.Macao je grad nedaleko od Hk i bivša portugalska kolonija.No problem je bila moja visa po kojoj se više nebi mogla vratit.Kaže meni brat da bi ako odemo mogli prespavat tamo u hotelu i ja bi dan sutra na aerodrom i doma.Ja sam se složila sa tim prijedlogom ali problem je bio taj što mi brat nije znao šta ga čeka sutra na poslu.Došli mi doma i brat moj se spremio i otišao van a ja napravila solo tulum u stanu.Pojačala muziku totalka i plesala po stanu.Pa bi malo sjela jela i pila(colu) a nakon toga nastavila.Oko 1 sat mi došao čuvar kucat na vrata a ja ugasila muziku i nisam htjela vrata otvorit jer mi ih se neda slušat kada pričaju.smijehroflthumbupNatsvila se ja dopkat sa frenidcom i ona mi najedamput kaže da je moja simpa pitala za mene.Ne znam da li zna da sam bila dole ali to mi je rekla.To mi je uljepšalo cijeli dan.Nakon toga sam sjedila na balkonu i razmišljala.Gledala sam sve one zgrade i sječala se trenutaka kada sam prvi put dole došla,trenutka kada me brat zvao da dođem dole,cijelog putovanja koje sam prošla a kada sam samo pomislila da za 2 dana idem natrag.....suze su mi dolazile na oči.Prvo sam se dvoumila da li ić dole a kada sam došla sada se nisam htjela vratit.Otišla sam spavat oko 3 sata.Ostala su još samo 2 dana mog največeg putovanja.Post ću napisat uskoro i ovaj put neću duljit.Vjerujem da već sada svi se pitate kako je završila moja avantura u Hk????E pa saznat će te uskoro!!!!Pozdrav svima!!!!



| komentari (22) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.