...AnGeL iN LoVe...

srijeda,21.09.2005.

Ljubav & that stuff...

Hm...
Dolazak u školu nekima znači puno obaveza, opet sjedit u školi, u klupi i slušat ovog ili onog profesora.. Ja mislim da sam se već skoro i pomirila s tim da idem u školu, i da neće biti kao i po ljeti...
Ali dolazak u školu znači i vidjet ovoga ili onoga i možda se opet zaljubit, i tako te stvari....
Hm.. Meni to bash nish nije značilo jer nisam uopće bila zaljubljena i uopće me nitko nije ni zanimao... Onda sam skužila da me netko možda i gleda, netko koga gledam svaki dan i netko tko se meni sviđao jednom davno... Hm.. Bila mi je čudno i glupo to sve.. Zashto bi mene gledao.... Jednom davno me izbjegavao u široku luku, a neki dan smo čak i progovorili.. Mislila sam.. Gleda me.. Osjeća neshto...
I onda jedan dan... On doleti s nekim poklonom... Poklonom za nju....
Hah... Sama sam se sebi počela smijati... Ma kako sam si i mogla zamislit da bi mene uopće pogledao... Tko sam mu uopće ja... Hah, da.. Nitko.. Uopće nitko...

Onda se pojavio i netko drugi. Vrlo sličan onom prethodnom, ali osjećajima se ne upravlja.... Ali opet... Ne želim biti zaljubljena, ne želim voliti... Dosta mi je gledanja da l' ću ga danas vidjeti ili neću.. Dosta mi je toga. Jednostavno nebin htjela biti zaljubljena, nesretno zaljubljena. Od toga nema koristi... Nema koristi...
Ali kao šta san rekla, osjećajima se ne upravlja....

- 23:00 - Tell me.. (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Site Counters