< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Još jedan u nizu blogova vezanih za hp ! Čitajte i ostavite komentar !

Linkovi

Još nekoliko po meni super blogova ;
Katie Bell
Maky

Likovi:

Image Hosted by ImageShack.us
Angelina Johnson(ja):wave
-3 god., gryffindor
-najdraži predmeti:
-obrana od ...
-čarolije...
-hobi:metloboj(a šta drugo)
-pozicija:lovac
-naj frendice:Katie, Alicia...
-naj frendovi:Fred,George,Harry...
-ljubimci:-sova Zvončica(ime dobila po Katie)
-mačka Salem

Image Hosted by ImageShack.us
Katie Bell:nut
-moja best frendica
-2 god.,gryffindor
-lovica u metloboju
-ima sovu Votkaricu...
-sviđa joj se Oliver Wood

Lee Jordancerek
-3 god. gryffindor
-najdraži predmeti:čarolije..
-hobi:komentira metlobojske utakmice
-naj frendovi:Katie i ja
- naj frendovi:Fred i George

Leda Steilles
-15 god.
-5. god. Gryffindor
-voli mjenjat boju kose(trenutno smeđa)
-čokoladno smeđe oči
-animagus(mačka)
-trenutno je u vezi s Lucasom(blago njoj)
-zakon cura

Image Hosted by ImageShack.us
Annabelle Granger:
-1. god,Gryffindor
-Hermionina blizanka
-kovrčava kosa,smeđe oči,
zgodna i ljepa
-naj predmeti:Preobrazba i Skrb...
-ljubimac:patuljasta pufnica imenom Puppa
-s Viktorom Krumom je






adopt your own virtual pet!



ponedjeljak, 05.03.2007.

Utakmica

Na početku bi se htjela ispričat onima koji me čitaju(nema ih baš puno,ali su dobri).
Oprostite što ste tako dugo čekali na novi post ali nisam imala baš vremena da ga objavim jer sam štrebala za natjecanje iz zemljopisa....
...no nema veze...

da već više počnem....
....svi vi dobro znate kako mi,gryffindorci imamo the best metlobojsku momčadsmijeh.To smo naravno već mnogo puta dokazali pobjedivši u mnogo navrata najjadniju momčad,slytherine...
Ova utakmica je trebala otvoriti ovosezonsko međudomsko natjecanje iz metloboja . Igrali smo mi protiv Slytherina ...Ja u početku nisam smjela igrati(zbog one kazne koju sam zaradila u prvom postu).Ali je večer prije do mene ,dok smo bili na večeri došla McGonagallica i rekla da je uspjela smekšati Dumbledora . Nitko sretniji od menethumbup.Sada kad smo bili svi na terenu mogli isprašiti one zmijurine ... U početku nam baš i nije išlo zato što je Katie stalno buljila u Olivera , a ja sam se skoro onesvijestila svaki put kad je Lee rekao moje ime .Mali Potter se poprilično iskazao kada mi je rekao da moram prestati misliti na Leeja inače je Fred rekao da ću dobiti maljcem po glavi...što mi baš i nebi odgovaralo jer onda nebih mogla otići na onaj date s Leejem kojeg mi je Katie još prije mjesec dana obečala...Fred i George su super odigrali cijelu utakmicu iako se inače skoro potuku sa slytherincima .A da ste samo vidjeli izraz na Snapeovom licu kad je vidio da oni gube 50:10...
Mislim da smo u tom trenutku svi htjeli da smo imali fotić uz sebe da ga uslikamo...no ti mali gadovi su ipak uspjeli izjednačiti...ali baš kada je bilo pola minete do kraja (znam da inače utakmica završava kad netko uhvati zvrčku ali pošto se to nije događalo Hoochica je rekla da ćemo igrati još manje od minute)uglavnom u tome jednome trenutku mali Potter je spao s metle .... svi smo mislili da je gotovo i da čemo izgubiti ali je onda on izbljuvao zvrčku(znam da to zvuči odvratno)...i svi smo zadovoljno napustili teren ...
Moram posebno pohvaliti Katie koja se iskazalči i zabila 20 koševa nakon što joj je Wood doviknuo da je super(ona se naravno onda htjela iskazati pa je zabijala kao luda,onaj jadnik na golu nije ni znao što ga je spopalo).Wood je rekao da sutra mora nešto bitno razgovarati sa mnom(mislim da ima veze s Katie)...
see ya...

- 13:09 - Komentari (25) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.