.Angel in Disguise.

srijeda, 09.04.2008.

Jak čovjek je onaj koji se smije dok mu srce plače...

volim već dugo i nikako da zaboravim... mislim da konačno shvaćam tu riječ LJUBAV...

*Bilo je dovoljno da pomislim na tebe da me ponesu osjećaji. Nikad nisam bila tako vesela i očajna u isto vrijeme. Život nam katkad priređuje doista okrutne šale...

*Čovjek se navikne na sve, pa tako i na samoću...No, moram priznati da me samoća iz dana u dan sve više muči. Uistinu tada poželim nekoga tko bi razumio osobu poput mene, što uopće nije lako

*Dokle god volimo nekog zbog njegovih vrlina, to nije ništa ozbiljno. Kad ga počnemo ljubiti zbog njegovih mana, onda je to ljubav

ZAŠTO?

svaka tvoja pojava ne da mi mira,svaki tvoj pogled moje srce dira.

Dušu ću prodati za jedan dodir tvoj,cijeli život želim da činimo savršen kroj...

Zašto ne prihvatiš moju ruku, zašto šutiš kad ti dajem svoju dušu?

Primi život koji ti pružam, primi sreću, jer nikada nećeš naći ljubav veću...

09.04.2008. u 20:54 • 0 Ostavi trag...Napravi Dokazni Materijal#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

često se spotičem o svoje misli...


Image Hosted by ImageShack.us

...


Image Hosted by ImageShack.us

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × ×