svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

Evo stavljam vam link do odličnih videa . Pogledajte ih. Super su.-KLIKNI




Ovo sam ja

Image Hosted by ImageShack.us


kao što vidite u naslovu ovaj blog je kao moj dnevnik samo što čete svi to možda čita. Nebudem ga pisal svaki dan , al se bum potrudil. ako se nekom ne sviđa nek otiđe s bloga i nek me ostavi na miru.


POGLEDAJTE SI KOLIKO IMA ŠANSE ZA VAS I VAŠEG PARTNERA

za one koji neznaju ako želite isprobat kalkulator ljubavi samo stisnite na to gdje piše
POGLEDAJTE SI KOLIKO IMA ŠANSE ZA VAS I VAŠEG PARTNERA. stisnete na to ali tamo gore gdje piše žutim slovima

Linkovi

NATA
MIRELCHI
LANA
BUCA
RADOTOVIČKA
RENATA
SONJA
MATEJA & BENO
ANTONIA
SNJEŠKA
PEPSY
GULAŠ
ENA
DAMJANIČA
IZABELA
SEDLA
PETICA
RENATA K.

FRENDICE I FRENDOVI!!


Image Hosted by ImageShack.us

Izzy,Bela,Izabela,antičokolinec-kako li želiš ali ugl. to je Izzy, supeeeeer je, zakoooon je, uvijek je na mojoj strani i uz mene, obozhavam ju, jedna od best frends ako ne i the simply the best, heh. nemam rječi o njoj , zakon je .

Image Hosted by ImageShack.us

Nata-Super frendica, voli se zajebava,uvjek mi pomogne, sve joj mogu reć, super je i jedinstvena je, unikat kažem vam.

Image Hosted by ImageShack.us

AnDrea- XD Andy,Andrea,Endi Tvarož, super osoba, pobjedila me u biljaru :P , kjut je i jakooo zabavna i sve najbolje o njoj .

Image Hosted by ImageShack.us

Gulaš-ey lima pa di si? hehe. Uvjek me izvlači iz sranja bilo kakve probleme imal. fenomenalan lik. postali smo si u zadnje vrijeme jako dobri

Image Hosted by ImageShack.us

Nix-Computer wizard. Zna podosta o kompjuterima i jako dobro mu ide engleski. Super frend.Uvjek se zajebava, sluša muziku ko i ja i kul je XD!

Image Hosted by ImageShack.us

Lojan-Jedan i jedini best best frend,Sve ama baš sve mu morem reć, zna sve o meni privatno javno i kaj ja znam kak ne, svakakva sranja moremo ja i on napravit i super smo si. Nebi mogel bez njega.

Image Hosted by ImageShack.us

Meggy-Nedavno smo se upoznali na chatu i vidli se par put uživo, super ženska, zna se zajebavat, "ne puši", nemam rječi.


Image Hosted by ImageShack.us

Anja-isto smo se nedavno upoznali negdi oko nove godine, ide u upravnu srednju, slatka je:P, fora cura , dop. se s njom na msnu

Image Hosted by ImageShack.us

Claudia-To vam je jedna cura koja me voli zajebavat al to je ok jer se zna zajebavat i pomogne mi uvjek dok trebam bilo kak

Image Hosted by ImageShack.us

Dona- Kaj god me muči il imam neki problem mogu joj se obratit, super je, malo je popustila u školi pa nemre na net i onda mi je bed dok me vlovi depra ko danas pa se nemrem obratit Doni al ok, nema veze, super je

Image Hosted by ImageShack.us

Ena-Super cura s 2 OŠ. Ide na marožetkinje s Helenom, fora je, neznam kaj da kažem

Image Hosted by ImageShack.us

Helena-Ta cura se uvjek zajebava s menom, Pod zemljopisom si pričamo događaje koje smo doživeli i zahebavamo nastavnicu i nasmijavamo se, super je

Image Hosted by ImageShack.us

Ines-To je jedna legendarna ženska iz Ludbrega, Ima dobar ukus za muziku i za sve, ove godine se često vidimo, inače polu sestra je od Done tak da je isto super.

Image Hosted by ImageShack.us

Mateja-Frendica jako dobra, poznamo se pa ni malo al ni puno, u zadnje vrijeme se i ne dop. baš. al je inače super

Image Hosted by ImageShack.us

Josipa-Frendica od Nove godine negdi, znam ju od prije al smo se tek sad počeli družit i dop. super je, i sve je ok kod nje

Image Hosted by ImageShack.us

Paula-Isto frendica od Nove godine negdi, sve isto ko i kod Josipe, jer se njih dvije često druže pa su slične. :P

Image Hosted by ImageShack.us

Posnjak-A to vam je djetešce, našel sam njegovu sliku pa sam ga del,hehe inače je super al ponekad djetinjast preveč, češče nego ponekad nažalost

Image Hosted by ImageShack.us

Snješka-S njom sam se nedavno upoznal preko Nate, Kolko smo se dop. simpa zvuči i fora je. Al ju nisam još najbolje upoznal, nadam se da budem ;)

Image Hosted by ImageShack.us

Sonja-Frendica iz razreda. very very smart, zna sve kaj ju pitate, al ponekad joj je svega dosta pa se naljuti al to je rjetko, super je uvjek je spremna pomoći

Image Hosted by ImageShack.us

Valentina-Frendica s mora, dop. se s njom na msnu. Nisam ju nikad videl u živo al htel bi ju videt i njezinu frendicu Helenu pogotovo :P, Inače je super

Image Hosted by ImageShack.us

Wiki-šečer na kraju, haha, a to vam je vampirich iz CrazyHilla Ludbrega, fora ženska, kul je , ide s Donom u razred i neznam kaj da još velim. heh


Eto to bi bilo to od slika ak sam koga zaboravil recite. A možda nemam sliku pa mi pošaljite a i sad je 2:05 pa mi se jako spi. heh. idem još linkove popunit. papa


AbOuT mE:

Ime:Ivanthumbupcoolsmijeh
Prezime:Pišpek ludheadbangbang
Nadimak:Najpartynutzujo
Slušam:PUNK ( Gužva u 16-ercu,Grupa tvog života,Anti-Flag,Sex Pistolsi,NomeansNo,Pillow Pack,Đubrivo,Six Pack,Spice boys,Ramones,The Clash,One step away,Owerflov,Pasi,Pekinška patka,Debeli Precjednik,Atheist Rap....)

Najbolje frendice:Izzy,Nata,Andy,Lusi
Najbolji frendovi: Lojan,Gulaš,Orma,Nix...
Najolje pjesme:recmo da je svaka punk pjesma supeeeer i najbolja . kad i jeje, dddddd.
HOBY:Izviđači
Ljubav : nadajmo se, ima neko al polako :D
curu normalno
Moj emesen:-ropockeperskipi@hotmail.com
-punker_kc@hotmail.com
Moj myspace:Myspace


To bi bilo to ukratko o meni .
Ako vas nekaj zanima pitaj te u
komentarima. HVALA

Slikice i zabava




















NINĐA SLIKE

























Create your own message at BlingyBlob.com



utorak, 29.05.2007.

Nije potreban tj. neznam ga lol

Eto mene. Kaj da vam piše. Hmmmm?!?! ˝A šta ja znam?˝ To bi bila recitacija Dulea iz večernje škole. OK. Pustimo sad to. EJ LJUDI, znate kaj mi se dogodilo ?! Našel ssaamm si curku. Da vi znate kak je cerek lipa cerek. Predivna je. Istina starija je od mene ali nema veze. Važno je da se mi volimo. Ima kratku kosu . Ima mobitel ko i ja i zgodna je. cerekcerek yesyes Već duže vrijeme smo mogli biti skupa ali ja sam TAKO GLUP da ju nisam primječival. Ali nema veze. To je novo , pa je novo to da je pri kraju ŠKOLSKA GODINA. I kakve su vam ocijene. Ajde sad što prije počnite učit i popravite ako nekaj imate i ako nekaj možete popraviti. Mislim ja vam tu nekaj govorim a i ja imam toga puno. ali OK. Sad su osmaši NAJsretniji . već 8 godina trpe jene te iste nastavnike i sad će se maknut dalje. SRETNO SVIM OSMAŠIMA. I dobro predstavite svoje škole u srednjima. Evo noi post sam napisal i sad idem glet VEČERNJU ŠKOLU jer mi je to zwerrr. BYE. I da LJUBAVI KISSIĆ. Zna ona kojoj šaljem . bye.

- 19:34 - Komentari (29) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>