ponedjeljak, 04.02.2008.

Sa glavom u oblacima

Hmmm, pa da vidimo. Stvarno dugo nisam pisala, uzas, moram se popravit, al nikak da se natjeram ;).

Ovih dana sam sretna da sretnija ne mogu biti. Naime ovaj djevojcurak koji vam pise uziva u zivotu kao nikada do sad. U skoli ljencari (he he, ni na ucenje se ne moze natjerat ko ni na pisanje bloga), ide na natjecanja ( tak da se moze izvlacit sa testova :P), a jos je i toliko zaljubljen da to nije normalno...
I tako idu natjecanja, iz matematike sam nabolja u skoli s jos jednim deckom, al ne idemo dalje, iz biologije sam treca, iz kemije zadnja / shame on me / i povijest smo jos danas pisali pa cemo vidjet... he he...
Joj, ljubav, ta ljubav.Ubija me, nemogu docekat da ga vidim... Sutra mu je rodendan... he he... Nemojte mi zamjerit sto ovako nesuvislo pisem, nisam ja kriva sto sam zaljubljena... he he...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 15:11 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.