nedjelja, 16.09.2007.

Post...

Evo proslo je tocno dva tjedna od mog zadnjeg posta i od pocetka skole. u skoli je sve o.k. polako se navikavmo svi i sve je o.k. ... evo samo jedne slikice slikane mojim (vidi nekoliko postova dolje)novim foticem! BY LJUDOVI...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 20:36 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.09.2007.

Napokon novi post ;)

Evo sutra pocinje skola... seka mi je otisla u VZ i sad sam sama... nekako mi se soba cini jakoooooo prazna sad :( moram se opet naviknuti da sam cjele godine sama...uglavnom sutra ce biti moj prvi dan kao srednjoskolka... malo me strah, malo me dere adrenalin, malo sam tuzna jer su praznici gotovi, malo mi se nist neda, malo mi se samo nesto radi... uglavnom totalna zbrka... ali najvise me nekako, nemogu opisat taj osjecaj, valjda neki strah/uzbudenje od srednje... ali neznam zasto ... poznajem vecinu onih koji ce ici samnom u razred.... valjda je to sto ce mi sve biti novo i necu ni znati gdje je koja ucionica [strasno ;)]...



a sto se ostaloga tice ima svacega novog...ali mi se trenutno neda pisati ;)...javit cu se sutra i ostavit vam dojmove prvog dana mojeg srednjoskolskog obrazovanja ;)

By for now XD

- 17:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.